„Левски“ измъкна трудна, но важна победа на „Герена“

Треньор обезвреди въоръжен ученик с… прегръдка (ВИДЕО)

Тео Ушев с нова номинация за „Оскар”

Рафаел Надал се ожени

Италианец, воювал с кюрдите срещу ИДИЛ: Турската офанзива ще възроди Ислямска държава Турците унищожават бойците, които изстрадаха толкова много за света, казва Клаудио Локатели

Един милион протестираха срещу Брекзит в Лондон

Внезапна сърдечна смърт покосила 15-годишната ученичка от Димитровград

Апатит наш насущний Съдържа се в костите и зъбите

Първанов: Отстъпили сме прекалено много на Македония

Испанският премиер отхвърли призива на лидера на Каталуния за диалог

Дмитрий Медведев: Газопроводът „Турски поток“ е изгоден за цяла Европа

Полицаи обискираха дома на кмета на Несебър Цял ден в града се провежда специализираната акция

Пламна известен ресторант в София

Патриарх Неофит стана Почетен гражданин на Перник

Опашка от тирове на „Капитан Андреево“

Годишен ръст от 10 % на електронните фактури отчита ЕНЕРГО-ПРО

Над половин милион електронни фактури са изпратили компаниите от групата ЕНЕРГО-ПРО Варна за периода януари – август 2019, което означава, че средномесечно повече от 67 хиляди клиента получават безхартиени сметки за електричество. В сравнение със същия период от последните три години, компанията е реализирала ръст от 25 % или средно 10 % на годишна база. Изчислено е, че за да бъде произведена една хартиена фактура, съставена средно от една страница, в атмосферата се емитира около 50 гр. въглероден диоксид. Така за една година компанията, благодарение на клиентите си, предпочели нехартиен вариант, успява да спести на природата минимум 37 тона от вредния газ и да „спаси“ близо 900 дървета.

По отношение на извършваните от клиентите плащания, през изминалата година безкасово са платени повече от 5,5 милиона сметки за електрическа енергия и допълнителни услуги. Дружествата очакват положителната тенденция в полза на електронните операции да се запази. За първите осем месеца на тази година с тези методи са заплатени близо 4 милиона месечни задължения.

ЕНЕРГО-ПРО напомня на своите клиенти, че освен изключително важните екологични ползи, използването на електронните канали за получаване на данъчни документи и обслужване на разплащания е модерен, удобен и лесен начин за цялостно управление на комуналните услуги.

Повече информация за предлаганите от компанията методи на плащане можете да намерите на следните уеб страници:

https://www.energo-pro.bg/bg/Nachini-na-plashtane-Stopanski-klienti

https://www.energo-pro.bg/bg/Nachini-na-plashtane-Bitovi-klienti

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.