Иманяри два века търсят златото на Вълчан воевода Край Ропотамо лилиите не са единственото съкровище

Ало-измамници примамват с обещания за интервю по телевизията

И италианският град Матера става официално Европейска столица на културата

Пентагонът: Две трети от военните съоръжения в САЩ са застрашени от климатичните промени

Заличена юридически е фермата в Болярово, където имаше съмнение за чума

В Македония очакват разрастване на заболяемостта от грип

Гери-Никол и Алисия с награди за музикален идол Куп влюбени на церемонията The 1 Lifestyle Awards

Тръмп няма планове да обявява извънредно положение

Колата проходи Hyundai пресъздаде машина от „Междузвездни войни“

Русия е готова да увеличи доставките на газ в Сърбия

Мръсен въздух в няколко града тази сутрин

Как се прави поза „арбалет“?

Лекар: София е пред грипна епидемия

Силни земетресения в Перу и Еквадор

Руското посолство в САЩ: България екстрадира руснак, обвинен за онлайн измами

Голямото завръщане на баварската „осмица“ стартира от Льо Ман Новата Серия 8 на BMW излиза на асфалта с 530 коня под капака и четири завиващи колела

„Осмицата“ на BMW се завърна в точното време и на точното място. Втората генерация на Серия 8 бе показана за първи път през състезателния уикенд на една от най-магнетичните автомобилни надпревари в света – 24-часовата гонитба на Льо Ман. Сигналът към публиката е ясен – новият модел е не само луксозно купе, а наточена спортна машина с техника от болида M8 GTE.

22-5-6kol

След 20-годишно прекъсване „осмицата“ отново излиза на пазара през есента. Първото поколение се произвежда от 1989 до 1999 г., а появата на новия модел е знак за сериозния апетит на BMW към каймака от елитни купувачи. На тях Баварските моторни заводи поднасят кола мечта със забележителни параметри, ярък дизайн, луксозна изработка и иновативни технологии в областта на управлението, асистиращите системи и свързаността.

22-1-6kol

Производителят от Мюнхен интерпретира сегмента на купетата в най-високия клас много спортно, което личи от решението пазарният старт да бъде даден с модификацията M850i xDrive. Под дългия преден капак работи 4,4-литров двигател V8 с двойно принудително пълнене. Моторът е от ново поколение с редица направени подобрения, като двата компресора са инсталирани между V-образния блок на цилиндрите. Мощността е повишена до 530 конски сили, а максималният въртящ момент от 750 Nm е наличен от 1800 оборота. С такава висока производителност на мотора ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 3,7 секунди.

22-3-6kol

Солидната тяга се предава адаптивно на четирите колела чрез системата xDrive. При добро сцепление до 100 процента от въртящия момент може да се насочи към задната ос, където електронен ламелен съединител разпределя мощността според сцеплението между лявото и дясното колело. Скоростната кутия е 8-степенна автоматична с функция за ръчно превключване на предавките с лостчета от волана.

22-3-6kol

При пазарния старт ще се предлага и дизелов модел 840d xDrive, задвижват от трилитров редови двигател с 6 цилиндъра. Неговият максимален въртящ момент е 680 Nm при 1750 оборота, мощността е 320 к.с., а спринтът до 100 км/ч трае 4,9 секунди. Очаква се по-късно да излязат и други моторизации, включително М8 с над 625 коня.

22-4-6kol

Серийно всички варианти са оборудвани с адаптивно М окачване с електронно регулируеми амортисьори, които се приспособяват към настилката и стила на шофиране. Настройките се променят в зависимост от режима, който задава водача – комфортен, еко, спортен и суперспортен. Серийно „осмицата“ завива и със задните колела, което прави още по-прецизно управлението в завои с висока скорост. Като опция за M850i xDrive се предлага система за електронен контрол на позицията на каросерията срещу накланяне в завои.

22-6-6kol

Всеки сантиметър от дългия 4,84 м автомобил излъчва динамика, която се подсилва от тесните LED светлини, широките „бъбреци“ на решетката, големите въздуховоди и мускулестите калници. От леки карбонови материали са изработени покривът, задният спойлер, външните огледала и други компоненти. Багажникът е с вместимост 420 л. В спортната луксозна кабина водачът работи с най-новата електроника и големи дигитални дисплеи.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.