На 19 януари 2019 да почерпят

Ивайло Калфин: Стратегическите решения в България се взимат само отвън или под чужд натиск

Експерт: Брекзит без споразумение няма да се отрази съществено у нас

Милиони пароли изтекоха в мрежата – вижте дали сте засегнати

Анкара заяви, че ще защитава „турското малцинство“ в Западна Тракия

ЕК призова Лондон да проведе евровот Найджъл Фарадж вече готви предизборна кампания

Макрон проведе втора среща от дебата за „жълтите жилетки“

Никълъс Холт ще играе Толкин в биографичния филм за писателя

Тръмп прие пратеника на Пхенян

10 години затвор за турски съдия с награда за човешки права от Европарламента

Китай предложил да увеличи внoса от САЩ до обем от 1 трлн. долара

Откриха труп на възрастна жена във Враца

Сириец държал мрежа за плащания на терористи у нас (обзор) 43-ма арестувани за участие в древната система за парични трансфери “хавала”

Берлускони се кандидатира за ЕП

Една трета от работещите у нас получават месечни бонуси

Готови са проектите за две от петте кръгови кръстовища на пътя Пловдив–Асеновград

Вече са готови проектите за две от петте кръгови кръстовища по новия високоскоростен път Пловдив – Асеновград, става ясно на поредната работна среща, която областният управител на Пловдив Здравко Димитров свика в сряда. Става дума за кръговите кръстовища на изхода на Асеновград, както и на това към селата Долни и Горни Воден, като още този месец ще започне изграждането на първото от тях.

Готов е и парцеларният план, проектирани са отводнителните и напоителни канали, започва съгласуване, след което трябва да стартират отчуждителните процедури и изграждането на кръговото за Долни и Горни Воден. В процес на проектиране и одобрение е и проекта за локалните платна, към които ще бъдат добавени тротоари и велоалея, както и осветление на цялото трасе. От строителната фирма”ИСА 2000”, която е изпълнител на реконструкцията на Асеновградско шосе, заявиха, че до края на месеца ще бъде приключено полагането на първия пласт на асфалтовата настилка на пътя, който ще консервира трасето и ще го предпази от неблагоприятните метеорологични условия през зимата. В момента настилката, която е с дебелина 6 см, е положена до КЦМ.

На срещата при губернатора на Пловдив присъства и инж. арх. Валентин Трашлиев от фирмата за тунелно строителство „Евро Алианс“, който беше поканен от Здравко Димитров като консултант в намирането на адекватно решение и изграждане на съоръжение за сваляна нивото на жп линията, обслужваща КЦМ.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.