БСП напуска парламента

Издирват 19-годишен младеж от ромския квартал за убийството в Кюстендил

Известният сръбски певец Шабан Шаулич е загинал в катастрофа

Модерен автополигон изграждат в Горна Оряховица Инициативата е получила одобрението на местната власт

Мащабна операция за обезвреждане на бомба от Втората световна война в Париж

Автобус и тролей се удариха на Орлов мост в София

Знакова сграда ще приюти социални институции

Рязко увеличаване на децата, извършили противообществени прояви в Търговище Кражби и повреждане на обществено имущество са основните прояви

Удостоиха с грамота единственото приемно семейство в Ресен Повод бе Международният ден на спонтанните актове на доброта

Георги Дерменджиев: Напълно наясно съм защо „Левски“ няма трофей 10 години

Причината за сбиването пред заведение в Кюстендил не е етническо напрежение Към момента са задържани 8 души

Джип на военна полиция катастрофира край Шумен

Джамбазки към Борисов: Не превръщайте лицемерието на БСП в героизъм

Разтуриха ромски бивак в Бургас

Кюстендил е блокиран от униформени

Грозно Ferrari струва над 5 млн. евро Правят търг за "яйцето", което е произведено само в един екземпляр

27-4a

Съвременните коли на Ferrari са шедьоври на автомобилния дизайн, но не винаги е било така. В първите години след основаването на компанията клиентите са поръчвали каросериите си от други производители, а са купували двигателя фабриката на Енцо Ферари. Такъв е случаят с модела Ferrari 166M 212 Export, който ще бъде продаден на търг в края на август и се очаква цената му да надхвърли 5 милиона евро.

27-3-6kol

Това е уникален автомобил, произведен в един единствен екземпляр по поръчка на граф Джанино Марцото през 1950 г. Заради странните си заоблени форми моделът е известен като „яйцето” и съществено се различава от другите ферарита през 50-те години на миналия век. Според някои естети, този автомобил е най-грозното Ferrari.

1950-ferrari-166-mm-212-export-uovo-9-1

Собственикът граф Марцото е искал колата му да бъде най-бързата по пътищата за времето си. По тази причина е поръчал каросерията на производителя Паоло Фонтана, в чието ателие Fontana работил запаленият по астронавтиката дизайнер Франко Регани. Той решил да създаде модел с обли аеродинамични форми, изработени от леки сплави от мед и алуминий.

27-2-6kol

В резултат „яйцето” е със 150 кг по-леко от останалите ферарита на тази епоха. Големият двигател V12 с работен обем 2,6 л налага предният капак да бъде странно извит нагоре , а не по-малко странна е кръглата радиаторна отпред. Дисбалансът в пропорциите и тежката предница не позволяват на това Ferrari да стане звезда в ралитата, въпреки че все пак печели едно престижно състезание – Обиколката на Тоскана.

27-4-6kol

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.