Швейцарският курорт Цермат е блокиран заради повишена лавинна опасност

Повече момчета според поверието в „Дева Мария“

Броят на жертвите на пожара в Прага нарасна на 4

Учени създадоха карта на движението на мисълта в мозъка

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 януари 2018

Най-интересните изложби по света тази пролет

Похитител платил такси с пръстени на жертвата си Отвлечената ядосала бандита, че не му дава пари на заем

Министър Красимир Каракачанов за инцидента със самолета “Спартан”: Вторият пилот се е обучавал за първи

Публикация на турски език в профила на Радев (обзор) Има препратка към сайт за бързи кредити в южната ни съседка

Караянчева поздравява всички шефове на европейски комисии Форумът ще се излъчва на живо в интернет

ГЕРБ уличиха в лъжа БСП преди вота (обзор) Митниците и ДАНС спрели теч за милиарди още през 2016-та

НСО и хакерите

САЩ призоваха Турция да прояви въздържаност в Сирия

Сняг, студ и лед – опасно време в 19 области

Бяла мида и рапан спасяват риболовния сезон Слаб улов тормози хората по Черноморието

Даниел Панов представи нов проект за северен пътен възел край Трапезица

Снимка: Община Велико Търново

Кметът на Велико Търново Даниел Панов представи нова инфраструктурна концепция за северен пътен възел, който да бъде изграден край крепостта Трапезица и едноименната жп гара в подножието на историческия хълм. Идейният проект е разработен от експертите в общинската администрация и предвижда големият инфраструктурен обект да отвежда транзитния трафик извън старата част и центъра на града.

Даниел Панов обясни, че северният пътен възел ще разтовари историческата част на Велико Търново от близо 4000 автомобила, които всеки ден влизат по пътя от Горна Оряховица. Чрез новата връзка, след спускането от Арбанаси движението ще се отклонява надясно и покрай жп гара Трапезица ще се включва по главния път Русе – Велико Търново и оттам ще продължава към Южния пътен възел.

Северният пътен възел ще позволи директен достъп до паркинга под крепостта Трапезица от главния път Русе – Велико Търново. Строителството му ще струва около 20 милиона лева, за което разчитаме на финансиране както от държавата, така и чрез европейските програми.

Идейният проект бе връчен на регионалния министър Николай Нанков. Той от своя страна зарадва кмета на Велико Търново Даниел Панов и жителите на старата столица с добри новини и по напредъка на двата най-големи инфраструктурни обекта в Северна България – магистрала „Хемус“ и аутобана от Русе до Старата столица. Той обяви, че до края на годината може да започне строителството на близо десетте километра от Ябланица до местност Боаза, на финал е и проектирането на следващите 50 километра до разклона Плевен – Ловеч.

Регионалният министър обяви, че до края на годината ще бъде завършен идейният проект на трите следващи лота – от разклона Плевен – Ловеч до Велико Търново, а през 2018 г. ще бъдат обявени процедурите за техническо проектиране. Това ще позволи още през 2019 г. да започнат реалните строителни дейности към Старата столица.

Догодина се очаква и начало на изграждането на магистралата Русе – Велико Търново. Двата най-важни инфраструктурни обекта за Северна България ще се пресекат именно край Старопрестолния град, като голяма е заслугата на това на кмета Даниел Панов и на Цветан Цветанов.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.