Арестуваха двама души за подпалването на четири пожара в Гърция

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 26 август 2019

Розово фламинго подлудява летище Бургас Аеропортът има надеждна звукова система

София планира 52 нови електробуса

Екстремна опасност от пожари в 11 области у нас се очаква утре

Над 1000 учители не достигат за страната Според синдикати педагозите са малко заради назначаването им на срочен договор

Катастрофа между три коли затруднява движението по магистрала „Тракия“

Гьобекли тепе и Зеугма – древният чар на Турция Югоизточната й част е все още непозната за туристите, но е истинска ориенталска приказка

Започнаха разговорите между външните министри на Франция и Иран по време на срещата на Г-7

Голям пожар гори край Охрид

Започва поредно издирване на жената птица Амелия Еърхарт - пионер в авиацията, изчезва без следа през 1937 г.

Самара Уивинг в сватбен съспенс “Докато смъртта ни раздели” е лятно жанрово забавление

Евакуираха плаж в Барселона заради бомба от Втората световна война

Деца от българската диаспора в Украйна, Сърбия и северна Македония посетиха Габрово Групата е част от втората национала кампания „Има и по-добро решение“

Иранска правителствена делегация е пристигнала в Биариц за срещата на Г-7

Данък за колите според газовете Облагането на доходите няма да се променя

По-високи данъци ще плащаме за колите, които замърсяват повече. Трябва да засилим ролята на екологичния компонент в облагането на леките автомобили, каза министърът на финансите Владислав Горанов в интервю за Investor Digest.

В доста европейски страни се обмисля или вече налага политика за пълно премахване на дизеловите коли. Затова според Горанов трябва да се вземат мерки, за да не се превърне България в гробница на дизелови автомобили втора ръка от Европа.

“Не трябва да е толкова лесно да имаш лек автомобил. Сега с една средна заплата в София можеш да отидеш до Дупница, да си купиш автомобил и пак в рамките на тази заплата да го регистрираш и да започнеш да участваш в движението. Нещо, което го няма никъде – поне в Европа”, заяви министър Горанов.

По отношение на пенсиите министърът обясни, че балансът в осигуряването съзнателно е нарушен през 2001-2008 г., когато се намаляваше осигурителната вноска. Смяташе се, че така ще намалим цената на труда и ще увеличим конкурентоспособността. Но в годините след кризата се видя, че ниската осигурителна вноска не означава задължително ниска безработица и висока заетост, посочи Горанов. Според него все още няма достатъчно аргументи в полза на прогресивното облагане, при което данъкът за по-високите доходи е по-голям.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. А защо не и според шума… или цолажа на гумите,брой на осите…

  2. “ Не трябва да е толкова лесно да имаш автомобил “ .
    А какво трябва ? да чакаш 15 години за Лада ли ?
    Или сега ще го направите да събираме пари 10 години за Фолксваген ?
    Навремето събориха цяла добре устроена държава само и само да се докопат до някой Опел/Фолксваген/мерцедес.
    А пак де !

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.