БАБХ проследява фуражна суровина от Бразилия със съмнение за наличие на салмонела

Мариана Маринова атакува „Фермата” “Мисис България” е вторият обявен известен участник

Поет от Банско се вдъхнови от президента Радев, посвети му стихотворение

Пуснаха движението по едното платно на магистрала „Струма“

Венета Харизанова плашещо слаба (СНИМКИ)

Опашка над 8 километра се е образувала на „Дунав мост 2“

Фандъкова: Приключи третият етап от изграждането на канализация в столичния квартал „Люлин“ 9

Пожар гори в коритото на река Марица в Пловдив, подпалили са се незаконни къщи

Павел, Венци Венц и Дара се глезят с 5 звезди Втора обща песен за хитовите изпълнители

11 спасители от София и Боровец издирвали украинския турист, който пострада в района на връх Мальовица

Община Търговище ще дофинансира селско училище

Сливен ще иска кредит за съфинансиране на проект за туризма

Два нови случая на западнонилска треска в Бургас и Монтана

Китайците търсят сигурност по време на ваканцията Румънците пътуват спонтанно, не чакат причина да стегнат куфарите

Началото на сезона в италианската Серия А по MAX Sport през уикенда

Два нови маневрени локомотива родно производство за столичното метро

Снимка: БГНЕС

Два нови маневрени локомотива от Русе заминаха за софийското метро. Те са били поръчани специално за нуждите на новоизграждащия се трети лъч на столичния метрополитен и са направени в локомотивния завод „Експрес Сервиз“, съобщава БГНЕС. По този начин броят на русенските машини, обслужващи метрото, става общо 4.

Локомотивите развиват скорост до 60км/ч и са на базата на най-успешната серия MDD-3 дизел-хидравлически локомотиви на завода MDD-3,обясни мениджърът на “Експрес Серзиз“ Цветелин Колев.

Машините са напълно интегрирани с новите мотриси „Сименс“, които ще бъдат доставени за новоизграждащото се депо „Земляне“, по отношение на електронна свързаност и автосцепка. Локомотивите са изцяло самостоятелна разработка на завода производител, чиито машини се използват и в метрата на Пекин, Лондон, Кайро и Австралия.

Последните демонстрации и ходови изпитания бяха направени преди дни в завода, преди локомотивите да отпътуват за София. Машинистът Сезгин Юсуф споделя, че видимостта е отлична, а управлението на локомотивите е доста лесно и прецизно. Той ги сравнява с управлението на лек автомобил, само че в случая се ползват два джойстика.

Новите локомотиви ще помагат и в аварийни ситуации, при спиране на електрозахранването в метрото. Тъй като не са на ток, ще могат да влизат в тунелите и да издърпват мотрисите и вагоните с пътниците в тях до най-близката метростанция.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.