Маскирани отмъкнаха оборота на газостанция в Перник Заплашили служителката и

Баща отвлече 3-месечния си син в Лом

Проучване: Хората подсъзнателно изпитват омраза към други, които не желаят да имат деца

Жена даде 4400 лева на телефонни измамници за ваксина за дъщеря си

11 бойци са убити при израелските въздушни удари в Сирия

34-годишен хасковлия без книжка блъсна дете на пешеходна пътека

Рискът за рецесия в еврозоната и САЩ се увеличава Няколко признака за предстоящия глобален спад

Rolls-Royce с рекордни продажби Британската компания изпрати най-успешната си година

Проф. Гетов: Внедряването на системата за верификация на лекарства няма да доведе до фалит на аптеки у нас

Проф. Кантарджиев: Всяка година смъртните случаи у нас са над 10 000 след бактериални усложнения от грипа

Германия ограничава до 130 км/ч скоростта по магистралите си от 2023 г.

Облачно време днес

Цветанов: Не смятам да имаме по-малко от 6 евродепутати и съм убеден, че могат да бъдат и 7

Какво да работят общинските съветници, забраните са прекалени Те са публични фигури и не трябва да използват големите пари и активи, които контролират

Как са измислени ирландските танци?

Две екоорганизации няма да стопират „Струма“

Надявам се, че няма да бъде допуснато една-две екологични организации да стопират проекта за лот 3.2 на автомагистрала „Струма“, заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството в оставка Лиляна Павлова. Тя бе в Благоевград на представяне на резултатите от социологическо изследване. То дава представа за нагласите към вариантите за преминаване на аутобана през Кресненското дефиле. Изследването е направено по поръчка на МРРБ от агенция „Екзакта рисърч“.

Както „Труд“ съобщи в броя си от понеделник, най-голяма подкрепа събира реализацията на така наречения източен вариант. Той предвижда едната посока на движение – от Кресна към Симитли, да минава по настоящия път през пролома. Другото платно – от Симитли до Кресна, ще бъде изнесено в източна посока по изцяло ново трасе. Павлова обясни, че именно този вариант обединява експертите и допада на хората.

„Миналата седмица проведохме поредния широк междуведомствен комитет за управлението и наблюдението на този проект през Кресненското дефиле. В него участват множество неправителствени и екологични организации. За мен е удовлетворяващо, че ние имаме до голяма степен консенсус с изключение на 1-2 екологични организации“, коментира регионалният министър. И допълни, че „за съжаление все още има организации, които ежедневно пращат жалби до ЕС във връзка с изграждането на участъка“.

Според Павлова доизграждането на аутобана трябва да бъде национална кауза, за да може  през 2017 година  проектът да стартира успешно.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. КАКВИ СА ТЕЗИ ОРГАНИЗАЦИИ И СЛЕДОВАТЕЛНО Е НЕОБХОДИМО ДА БЪДАТ ПОЗНАТИ НА БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ .ТРЯБВА СА Е ЯСНО КОЙ ГИ ФИНАНСИРА , ЗАЩОТО ТОВА Е ВАЖНО

  2. Важното е крадливите герберски свине да бъдат натикани по затворите, за да не крадат парите за инфраструктура. Над 60% от парите отиват директно в джобовете на бойко и айдуците им, за това имаме два пъти по малко магистрали/

  3. „за това имаме два пъти по малко магистрали“ Сравнено с какво????? Аз мога да напиша, че ти си пет пъти по-тъпа, но това също няма да е вярно, защото ти си единицата мярка за интелигентнос – твоята се равнява на един микроВЕЛ. Само за сведение – полицаите се приемат с интелигентност минимум 100 ВЕЛА.

  4. Извинявам се за изяденото „т“ в думата интелигентност. Скоростта на писане е обратнопропорционална на броя допускани грешки…

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.