Румен Радев: За 1 г. армията намаля с 1000 човека, техниката остаря, нова няма

НАП търси 217 фискални инспектори Минималната заплата е 914 лв.

Решават в петък за ареста на Иванчева

Край на епохата Кастро в Куба – предизвикателствата пред новия лидер Диас-Канел (ИНФОГРАФИКА)

Братът на Меган Маркъл не е поканен на кралската сватба

Затягат мерките срещу финансирането на тероризма Намаляват прага за предплатените карти от 250 на 150 евро

Митнически служители откриха тайник зад предпазен колан на лек автомобил

Пет коли се удариха край Орлов мост

Кубинският парламент избра Мигел Диас-Канел за нов президент на страната

42% спад на чуждите инвестиции Има отлив на компании, които искат да влагат дългосрочно в икономиката

Бойко Борисов пред “Нойе Цюрхер Цайтунг”: България е ЕС, България е НАТО

Борисов и Кралев закриха Европейската младежка конференция Министърът на младежта и спорта представи първите Европейски младежки цели

190 автоджигити засякоха в Монтана за денонощие

Никълъс Кейдж се отказва от актьорството

Григор си уреди среща с Гофен

Две екоорганизации няма да стопират „Струма“

Надявам се, че няма да бъде допуснато една-две екологични организации да стопират проекта за лот 3.2 на автомагистрала „Струма“, заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството в оставка Лиляна Павлова. Тя бе в Благоевград на представяне на резултатите от социологическо изследване. То дава представа за нагласите към вариантите за преминаване на аутобана през Кресненското дефиле. Изследването е направено по поръчка на МРРБ от агенция „Екзакта рисърч“.

Както „Труд“ съобщи в броя си от понеделник, най-голяма подкрепа събира реализацията на така наречения източен вариант. Той предвижда едната посока на движение – от Кресна към Симитли, да минава по настоящия път през пролома. Другото платно – от Симитли до Кресна, ще бъде изнесено в източна посока по изцяло ново трасе. Павлова обясни, че именно този вариант обединява експертите и допада на хората.

„Миналата седмица проведохме поредния широк междуведомствен комитет за управлението и наблюдението на този проект през Кресненското дефиле. В него участват множество неправителствени и екологични организации. За мен е удовлетворяващо, че ние имаме до голяма степен консенсус с изключение на 1-2 екологични организации“, коментира регионалният министър. И допълни, че „за съжаление все още има организации, които ежедневно пращат жалби до ЕС във връзка с изграждането на участъка“.

Според Павлова доизграждането на аутобана трябва да бъде национална кауза, за да може  през 2017 година  проектът да стартира успешно.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. КАКВИ СА ТЕЗИ ОРГАНИЗАЦИИ И СЛЕДОВАТЕЛНО Е НЕОБХОДИМО ДА БЪДАТ ПОЗНАТИ НА БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ .ТРЯБВА СА Е ЯСНО КОЙ ГИ ФИНАНСИРА , ЗАЩОТО ТОВА Е ВАЖНО

  2. Важното е крадливите герберски свине да бъдат натикани по затворите, за да не крадат парите за инфраструктура. Над 60% от парите отиват директно в джобовете на бойко и айдуците им, за това имаме два пъти по малко магистрали/

  3. “за това имаме два пъти по малко магистрали” Сравнено с какво????? Аз мога да напиша, че ти си пет пъти по-тъпа, но това също няма да е вярно, защото ти си единицата мярка за интелигентнос – твоята се равнява на един микроВЕЛ. Само за сведение – полицаите се приемат с интелигентност минимум 100 ВЕЛА.

  4. Извинявам се за изяденото “т” в думата интелигентност. Скоростта на писане е обратнопропорционална на броя допускани грешки…

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.