Деница Сачева: 40% от учителите ще излязат в пенсия до 8 години

Полицаи четат лекции на пенсионери в Берковица

Индия планира полет до Луната през април

Десетки кандидат-студенти посетиха ВТУ в Деня на отворените врати

Димитър Главчев: Не бягаме от темата за Истанбулската конвенция

Дъщеря закла болната си майка си и опита да се самоубие в Лом

Незагасена цигара подпали къща за гости в Еленския Балкан Разследват палеж на автомобил в Павликенско

Загинали са всички на борда на катастрофиралия ирански самолет

Велико Търново пoсреща Световната организация на местните власти Престижният форум е в рамките на българското председателство на Съвета на ЕС

Разследват животновъдна ферма в Ново село (СНИМКИ) Крави предизвикват ПТП-та, тъпчат гробове, нахлуват в интернат, землището осеяно с трупове на говеда

Вежди Рашидов: Надявам се, че Борисов и Радев ще се разберат като мъжкари

Самолет с 66 души на борда катастрофира в Иран

Шумен почита паметта на Апостола на свободата

Гришо срещу Федерер на финала в Ротердам Българинът досега няма победа срещу швейцареца

Тръмп разкритикува ФБР за пропуските му във връзка със стрелбата в училище във Флорида

Две екоорганизации няма да стопират „Струма“

Надявам се, че няма да бъде допуснато една-две екологични организации да стопират проекта за лот 3.2 на автомагистрала „Струма“, заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството в оставка Лиляна Павлова. Тя бе в Благоевград на представяне на резултатите от социологическо изследване. То дава представа за нагласите към вариантите за преминаване на аутобана през Кресненското дефиле. Изследването е направено по поръчка на МРРБ от агенция „Екзакта рисърч“.

Както „Труд“ съобщи в броя си от понеделник, най-голяма подкрепа събира реализацията на така наречения източен вариант. Той предвижда едната посока на движение – от Кресна към Симитли, да минава по настоящия път през пролома. Другото платно – от Симитли до Кресна, ще бъде изнесено в източна посока по изцяло ново трасе. Павлова обясни, че именно този вариант обединява експертите и допада на хората.

„Миналата седмица проведохме поредния широк междуведомствен комитет за управлението и наблюдението на този проект през Кресненското дефиле. В него участват множество неправителствени и екологични организации. За мен е удовлетворяващо, че ние имаме до голяма степен консенсус с изключение на 1-2 екологични организации“, коментира регионалният министър. И допълни, че „за съжаление все още има организации, които ежедневно пращат жалби до ЕС във връзка с изграждането на участъка“.

Според Павлова доизграждането на аутобана трябва да бъде национална кауза, за да може  през 2017 година  проектът да стартира успешно.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. КАКВИ СА ТЕЗИ ОРГАНИЗАЦИИ И СЛЕДОВАТЕЛНО Е НЕОБХОДИМО ДА БЪДАТ ПОЗНАТИ НА БЪЛГАРСКИТЕ ГРАЖДАНИ .ТРЯБВА СА Е ЯСНО КОЙ ГИ ФИНАНСИРА , ЗАЩОТО ТОВА Е ВАЖНО

  2. Важното е крадливите герберски свине да бъдат натикани по затворите, за да не крадат парите за инфраструктура. Над 60% от парите отиват директно в джобовете на бойко и айдуците им, за това имаме два пъти по малко магистрали/

  3. “за това имаме два пъти по малко магистрали” Сравнено с какво????? Аз мога да напиша, че ти си пет пъти по-тъпа, но това също няма да е вярно, защото ти си единицата мярка за интелигентнос – твоята се равнява на един микроВЕЛ. Само за сведение – полицаите се приемат с интелигентност минимум 100 ВЕЛА.

  4. Извинявам се за изяденото “т” в думата интелигентност. Скоростта на писане е обратнопропорционална на броя допускани грешки…

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.