На 19 септември 2019 да почерпят

Вижте кой дойде на откриването на фотоизложбата на Мартин Кейниг (СНИМКИ) Американският фотограф е човекът, който показва на света Валя Балканска и песента „Излел е Делю хайдутин”

Сухи треви и храсти горят край Костинброд

Полицията задържа мъжа, заплашил, че ще взриви мост в Киев

„Дубльор за Ада” пътува към Лондон

Нетаняху пред поражение на вота (ИНФОГРАФИКА)

Овладян е пожарът край летище София

Десислава Атанасова: Съкратеното съдебно следствие ще бъде отменено

Данък „телевизор” влиза в парламента По закон се плаща на електромер - по 3,36 лв. месечно за частни лица и по 14 лв. за фирми

Облагане на заеми между свързани лица

Нетаняху отмени участието си в Общото събрание на ООН заради политическата обстановка в Израел след изборите

Адвокати не харесвали Гешев, ах

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 19 септември 2019

Идва суха и топла есен Чака ни Коледа без сняг

Убийците без право за намаляване на присъдата

Две сърца в една кола

Първият в света автомобил с три варианта на електрифицирана моторизация е Hyundai Ioniq, който бе избран за екологична кола на 2017 г. в България. Най-напред на пазара се появи хибридният модел със задвижващ пакет от електрически и бензинов двигател с обща мощност 141 конски сили и въртящ момент 265 Nm. Скоро след това излезе изцяло електрическият вариант с ресурс от 120 конски сили и над 280 км пробег с едно зареждане на литиево-йонната полимерна батерия с капацитет 28 киловатчаса. А това лято в Европа започват продажбите и на Plug-In хибрида със зареждане от контакта.

41-2 41-3

Ioniq Plug-In хибрид разполага със системна мощност от 141 конски сили, ускорява от 0 до 100 км/ч за 10,6 секунди и постига максимална скорост 178 км/ч. Електрическият мотор и 4-цилиндровият бензинов агрегат GDI съчетават най-доброто от два различни свята. Литиево-йонната полимерна батерия с ресурс 8,9 киловатчаса осигурява пробег от 63 км изцяло на ток. Когато батерията е заредена и се използва оптимално, в първите 100 км разходът на гориво възлиза само на 1,1 л.

В зависимост от избрания от водача режим на движение колата променя поведението си, като използва приоритетно единия от двата или двата мотора едновременно. В спортен режим бъдещите собственици могат да използват оптимално неповторимата динамика при старт и ускорение, която се осигурява от електрическата енергия. В екологичен режим функционира електронна система за движение по инерция. На база данните от навигацията водачът получава сигнал кога да освободи предварително педала на газта, за да се използва оптимално електрическия мотор при движение по инерция. Друг асистент управлява натоварването на бензиновия и електрическия двигател според релефа на маршрута и необходимостта от използване или зареждане на батерията.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.