На 22 август 2018 да почерпят

Кралев пожела пълна зала на гимнастичките

Български лекари спасиха мъж с имплантиране на аортна клапа през бедрото

Военен хеликоптер „Кугър” прекъсна електропровод край град Стамболийски

Втори фалит на застраховател очаква опозицията Спецслужбите съобщили на премиера Бойко Борисов, че има сериозен проблем в сектора

Кремъл отрича твърденията на „Майкрософт“ за руски предизборни кибератаки в САЩ

91 000 учители излизат на протест Искат да запазят авторитета на професията

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 22 август 2018

Доминик Рааб: През октомври ще бъде възможно сключване на договор с ЕС за Брекзит

До $150 000 награда за заловен престъпник дава Москва

По-ниски данъци за празни жилища Предлагат стимули за собствениците да ги дават под наем

Разширяват пакета на НЗОК Новите дейности ще се гарантират от НРД за 2019 г.

Владимир Савов поема временно поста на Ралица Агайн в КФН

Планирайте море до 12 септември Есенен полъх от следващата седмица, температурите падат с 10 градуса

Financial Times с нов проект в България

Две сърца в една кола

Първият в света автомобил с три варианта на електрифицирана моторизация е Hyundai Ioniq, който бе избран за екологична кола на 2017 г. в България. Най-напред на пазара се появи хибридният модел със задвижващ пакет от електрически и бензинов двигател с обща мощност 141 конски сили и въртящ момент 265 Nm. Скоро след това излезе изцяло електрическият вариант с ресурс от 120 конски сили и над 280 км пробег с едно зареждане на литиево-йонната полимерна батерия с капацитет 28 киловатчаса. А това лято в Европа започват продажбите и на Plug-In хибрида със зареждане от контакта.

41-2 41-3

Ioniq Plug-In хибрид разполага със системна мощност от 141 конски сили, ускорява от 0 до 100 км/ч за 10,6 секунди и постига максимална скорост 178 км/ч. Електрическият мотор и 4-цилиндровият бензинов агрегат GDI съчетават най-доброто от два различни свята. Литиево-йонната полимерна батерия с ресурс 8,9 киловатчаса осигурява пробег от 63 км изцяло на ток. Когато батерията е заредена и се използва оптимално, в първите 100 км разходът на гориво възлиза само на 1,1 л.

В зависимост от избрания от водача режим на движение колата променя поведението си, като използва приоритетно единия от двата или двата мотора едновременно. В спортен режим бъдещите собственици могат да използват оптимално неповторимата динамика при старт и ускорение, която се осигурява от електрическата енергия. В екологичен режим функционира електронна система за движение по инерция. На база данните от навигацията водачът получава сигнал кога да освободи предварително педала на газта, за да се използва оптимално електрическия мотор при движение по инерция. Друг асистент управлява натоварването на бензиновия и електрическия двигател според релефа на маршрута и необходимостта от използване или зареждане на батерията.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.