Откриха изложба на съвременно българско изкуство в Европейския парламент

15-годишен е открил стрелбата в училището в Кентъки Загинали са момче и момиче

Румен Порожанов: Земеделските производители трябва да получават справедлива цена за продуктите си

България на 56 място в класация на най-добрите страни в света

Скандал със зетя на Орбан може да струва на Унгария €43,7 млн. ОЛАФ готви глоба на Будапеща за злоупотреба с еврофондове

Фалстарт на делото срещу Ченалова

КЕВР: Спекулация са твърденията за драстично поскъпване на тока за бита

Съдът в Румъния определи като неприемливи части от промените в правосъдното законодателство

Предсрочни президентски избори във Венецуела до края на април

Еманюел Макрон ще се срещне с Доналд Тръмп края на април

Разпитаха американския правосъден министър във връзка с евентуалната руска намеса на изборите в САЩ

Българският филм „Ага“ ще закрие кинофестивала „Берлинале“

Организацията “Шалом”: Законът трябва да осигури право на собствена изява

Екатерина Захариева: ЕК е отпуснала средства за комуникационната сигурност на Западните Балкани

Хиляди левове се харчат за спасителни акции у нас

Две сърца в една кола

Първият в света автомобил с три варианта на електрифицирана моторизация е Hyundai Ioniq, който бе избран за екологична кола на 2017 г. в България. Най-напред на пазара се появи хибридният модел със задвижващ пакет от електрически и бензинов двигател с обща мощност 141 конски сили и въртящ момент 265 Nm. Скоро след това излезе изцяло електрическият вариант с ресурс от 120 конски сили и над 280 км пробег с едно зареждане на литиево-йонната полимерна батерия с капацитет 28 киловатчаса. А това лято в Европа започват продажбите и на Plug-In хибрида със зареждане от контакта.

41-2 41-3

Ioniq Plug-In хибрид разполага със системна мощност от 141 конски сили, ускорява от 0 до 100 км/ч за 10,6 секунди и постига максимална скорост 178 км/ч. Електрическият мотор и 4-цилиндровият бензинов агрегат GDI съчетават най-доброто от два различни свята. Литиево-йонната полимерна батерия с ресурс 8,9 киловатчаса осигурява пробег от 63 км изцяло на ток. Когато батерията е заредена и се използва оптимално, в първите 100 км разходът на гориво възлиза само на 1,1 л.

В зависимост от избрания от водача режим на движение колата променя поведението си, като използва приоритетно единия от двата или двата мотора едновременно. В спортен режим бъдещите собственици могат да използват оптимално неповторимата динамика при старт и ускорение, която се осигурява от електрическата енергия. В екологичен режим функционира електронна система за движение по инерция. На база данните от навигацията водачът получава сигнал кога да освободи предварително педала на газта, за да се използва оптимално електрическия мотор при движение по инерция. Друг асистент управлява натоварването на бензиновия и електрическия двигател според релефа на маршрута и необходимостта от използване или зареждане на батерията.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.