Изстрадахме точка в Косово, Хубчев отказа да коментира темата „Левски“

На 26 март 2019 да почерпят

Ракети са изстреляни от Газа към Израел

Тереза Мей: Британският парламент ще обсъди в сряда официално отлагане на датата на Брекзита

Чужденци похарчиха 1 млрд. лв. за хотели

Хванаха крадци на метални тръби, докато пренасят плячката

Пожарникари извадиха несретница, паднала в Луда Камчия 62-годишната жена пренощувала в коритото преди някой да чуе виковете й и да извика помощ

Българските зеленчуци изчезват Намаляват както площите, така и количествата зарзават всяка година

Росен Желясков: Разочароващо е решението на Европейския парламент в сряда да се гласува пакетът „Мобилност“

Как може да се прекрати отпуска по майчинство

МВнР на Русия: Решението на САЩ да признае суверенитета на Израел над Голанските възвишения не променя позицията на Москва, че това е територия на Сирия

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 26 март 2019

Увеличава се интересът към тристайните жилища Делът на новото строителство нарасна до 30-35%

Пакетът „Мобилност“ влиза в дневния ред на Европейския парламент

Австралиец спря Григор в Маями

Двигател от бъдещето в новия Infiniti QX50

С гръм и трясък на българския пазар излезе новия Infiniti QX50. Именно у нас японският премиум бранд за първи път ще продава един от най-стратегическите си модели. За ВИП-гостите Infiniti QX5 бе показан от волейболния национал Теодор Салпаров, а шоуто водиха марковите Димитър Павлов, Стефан Вълдобрев и DJ Ради.

Infiniti QX50 идва с първия в света серийно произвеждан двигател с променлива степен на сгъстяване на горивото. Инженерите на компанията вдигат много високо летвата и агрегатът прескача границите на досега познатото. Достига максимум мощ и ефикасност за двулитров бензинов агрегат. Новият VC-Turbo настройва степента на сгъстяване на горивото според стила на шофиране, като същевременно комбинира мощта на 2.0-литров турбиниран бензинов двигател с въртящия момент и ефективността на четирицилиндров дизелов агрегат в едно. Така той се превръща в пример за бъдещите технологии.

Иновативният двигател за първи път в света използва мултилинксистема и електрически мотор с хармонично намаляване на предавките, чрез който се постига промяна в позицията за горна мъртва точка на буталата и съответно промяна в степента на сгъстяване на горивото. Като резултат обемът му варира между 1997 куб. см и 1970 куб. см. Мощността е 249 конски сили, а комбинираният разход – 8,7 л/100 км.

Също за първи път в света Infiniti използва революционна активна опора на двигателя и специални сензори. VC-Turbo e най-тихият автомобил в сегмента. Способността на двигателя да се трансформира е перфектна комбинация с вариаторната CTV Xtronic скоростна кутия, оправдавайки очакванията, че новият Infiniti QX50 е повратен момент в автомобилостроенето.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.