И инжекция не вдигнала Рейш за „Черно море“

Признава ли се времето за майчинство при изчисляване на процент „клас”

Пернишкото село Люлин е без вода четвърти ден заради поредица от аварии

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 17 септември 2019

България е отличник по свободни работни места

Премиерът Бойко Борисов в Пещера: Всеки ден откриват заводи (обзор) “Биовет” отвори нови мощности за производство на фармацевтични продукти и фуражни добавки

Русия започва мащабно военно учение

Лекарите отхвърлиха здравния модел на Ананиев Управляващите си играят с нервите на медиците, се посочва в становище на БЛС

За всеки трети първолак българският език не е майчин Между 25% и 30% от децата са от ромски, турски или други групи и имат проблем при общуването с учителите

Лондон предлага нови формули за Брекзит Брюксел отхвърля идеите

Отварят магазини в малки населени места Нараства интересът към ритейл парковете

Задължават свинарите да сменят обувките Стопаните трябва да имат работно облекло, с което да влизат в кочината

Откриха учебната година в затворите у нас, 124 са първокласниците

Приеха методология за провеждане на наблюдение по метода „таен клиент“ Може да се използва от всички централни и териториални администрации

ВАС прекрати делото срещу решението на КЗК за избор на изпълнител на проекта „Турски поток“

Девет са пътищата убийци за 2016-а

Девет са участъците в България, които могат да бъдат наричани пътища убийци. Това съобщи днес пред БНТ шефът на КАТ Бойко Рановски.
Статистиката и през 2016 г. потвърждава, че най-опасните шосета са Симитли – Кресна, Пловдив – Асеновград, Казанлък – Стара Загора, Варна – Добрич, София – Калотина, Ботевград – Мездра, Ябланица – Севлиево, Бургас – Варна, Русе – Разград.

Комисар Рановски напомни, че там стават най-много катастрофи с жертви и ранени. Касови бележки за 15 000 лв. ще бъдат раздавани на клиентите в нощни барове и дискотеки, за да бъдат предупреждавани да не карат пияни. Кампанията “Кой ще плати сметката?” е на сдруженията Лига на отговорните и Българската асоциация на пострадалите от катастрофи (БАПК).

“Шофьорите, които пият и карат, не осъзнават, че трябва да платят доста сериозни суми, особено ако предизвикат пътен инцидент с пострадали. Щетите не се покриват от застрахователите и в тези 15 000 лв. влизат различни видове разходи, включително за глоби, медицински консумативи, щети по автомобила или пътни съоръжения”, обясни Владимир Тодоров, шеф на БАПК.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.