На 21 март 2019 да почерпят

Захариева на форум на жените в Япония Външната ни министърка на визита в Страната на изгряващото слънце

Разследват пловдивчанин за голи снимки на малките му дъщери

5 млн. лева зад „зелената“ лъжа за Шабленското езеро Премиерът Борисов е подведен с измамата

Намериха засят канабис в двора на завод в Габрово Растения са открити и в друг имот на собственика, общото им тегло е 92 килограма

Виктор Орбан: Ако ЕНП бешe изключила Фидес, щеше да се превърне в партия с лява насоченост

Драми и сълзи ще нажежат до червено кухнята на Ада Кой ще се изправи срещу Чилева в битка за оставане в Hell’s Kitchen България

Митничари ще продават горива

СДС възкръсва в партньорство с ГЕРБ Коалицията очаква 8 евродепутати на изборите на 26 май

Касови бележки за парите за чистене на входа

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 21 март 2019

България без “Футболист №1“ на старта в квалификациите (ИНФОГРАФИКА)

ЕНП замрази членството на партията на Орбан

Глоби за лекари и 112 родители заради ваксините 124 станаха случаите на морбили

Кабинетът одобри данък „градушка“ Земеделците и застрахователите ще плащат задължително вноски

Дерайлиралият в Пловдив влак е изправен и ще напусне гарата

Вчера сутринта товарен влак на фирмата „Булмаркет” дерайлира на гара Пловдив, воден от локомотива на същата влакова композиция, която се взриви на гара Хитрино.

От релсите излязоха два локомотива и три вагона. Композицията превозва 1900 т. пропан-бутан.

Локомотивите вече са изправени и днес, ще напуснат гарата и ще освободят коловоза, съобщи БТВ.

„След първоначалния оглед, при който стана ясно, че има счупване на език на стрелка, днес очакваме да има измерване за скрити пропадания”, каза за bTV Петър Ганев, управител на „Булмаркет”.

Предстои и прехвърляне на данните от черните кутии на локомотивите, за да се установи с каква скорост са се движили. От фирмата превозвач са категорични, че локомотивите са навлезли в гарата със скорост по-ниска от разрешените 40 км/ч.

„Всички локомотиви са технически изправни – имат технически паспорти, регулярно минават на прегледи. Дерайлиралият локомотив е „Сименс” на около 15 години. те са много добри сравнени с локомотивите на БДЖ”, каза още Ганев.

Цистерните също са проверени и са в изправност, увериха от „Булмаркет”

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Да попитам.Защо транзитните влакове минават през централна гара?Нямаше ли Пловдив околовръстна ж.п.линия за тази цел?И тя ли е бастисана с идването на демокрацията?Просто питам.

  2. много елементарно, обикновено причината е пред очите ни а се търси на друго място.
    Счупена стрелка – ами тя досега не е счупила а се чупи под напора на този локомотив –
    Същия, дето ме ну харесаха релсите и стрелките и в Хитрино.
    Като видиш модела на локомотива е ясно като бял ден, че е на поне 40-50 години произведен за друга железница !!!
    ами проверете му ходовата част – за да счупи стрелка има разлика в размерите – МАЛКА но достатъчно при малко по-голям ъгъл или напрежение да троши стрелки, да изскочи от линията !
    И пак да на ЧАСТНИЯ влак му виновен ДЪРЖАВНИЯ ПЪТ !!
    Ами какво търси той на тия релси, ВИНЕТКА плаща ли ?
    плаща ли за това или само кусури търси,
    взривява селища !

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.