Ф-16 е най-добрият изтребител за България (обзор) Това ще засили стратегическото партньорство между САЩ и вашата страна, смята Н. Пр. Ерик Рубин

Тереза Мей и Жан-Клод Юнкер обсъждат в Брюксел бъдещите отношения Великобритания -ЕС

Правителствена става детска мегаболница 300 000 деца на година се приемат за лечение в различни клиники у нас

Кога ДДС за услуга става 0%

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 22 ноември 2018

Борбата за по-чист въздух поражда и социален риск ТЕЦ “ЕЙ И ЕС Гълъбово” осигурява работа за около 2000 миньори

Кметът на София Йорданка Фандъкова получи националната награда „Яков Крайков“ за принос към българската духовност

Елена Йончева: Майките обявиха край на протестите, но излизат бащите и синовете, защото България не може да живее по този начин

Слагат таван на заемите според размера на дохода Може да затегнат правилата за обезпечение

Столична община разширява системата за разделно събиране на отпадъците

Фалшиви сайтове обират клиенти Парите на потребителите отиват в сметки в Китай

Столична община се включва в Европейската седмица за намаляване на отпадъците с два мобилни пункта за електрически и опасни отпадъци и модно ревю

Строят 25 станции за електромобили

„Московска 33“ укрепва Царските конюшни Обмислят възстановяване на Захарната фабрика

Кметът Фандъкова се срещна с изследователи от JRS

Десант на МВР в Дупница: Разследват фирма от консорциума, ремонтирал пътя край Своге Собственикът: Не сме строили този участък

Снимка: ТРУД

Разследването на причините за тежката автобусна катастрофа край Своге, при която загинаха 17 души и бяха ранени 21, се премести в Дупница.

Полиция и жандармерия заедно с разследващите са пред сградата на „Мегаинвест Холд” в Дупница, другата фирма от консорциума, ремонтирала трасето Мездра – Нови Искър, съобщи БТВ. Очаква се да изземат документи. На място се очаква и зам.-главният прокурор Борислав Сарафов.

„Мегаинвест Холд” участва с 40% в консорциума, ремонтирал 82-километровото трасе от Мездра до Нови Искър, в което влиза и отсечката при град Своге.

Още вчера представители на фирмата отрекоха категорично пред bTV, че са асфалтирали точно тази опасна отсечка. Тази фирма е интересна във връзка с политическите й обвързаности.

Междувременно, пред Dir.bg, собственикът на „Мегаинвест холд“ Цветан Славейков Цветанов отрече да е градил участъка от пътя край Своге. Той заяви пред Dir.bg, че фирмата му е строила участъка от пътя София-Своге-Мездра, но само край с. Елисейна. Според него там не са били правени компромиси с мантинелите и асфалта.

„Ние сме в обединение с „Трейс груп холд“, но нашият участък, който сме градили, е при Елисейна. Всеки участник от обединението взима отделни участъци, които се правят. „Мегаинвест холд“ не участва в изграждането на пътя София-Своге, за него са отговорни „Трейс-Своге“. Това заяви за Dir.bg собственикът на „Мегаинвест холд“, Цветан Славейков Цветанов.

„Ние сме в обединение с „Трейс груп холд“, но нашият участък, който сме градили, е при Елисейна. Всеки участник от обединението взима отделни участъци, които се правят. „Мегаинвест холд“ не участва в изграждането на пътя София-Своге, за него са отговорни „Трейс-Своге“, увери Цветанов.

Според него мантинелите, които са поставяни на пътя, са едни и същи по целия път. Има един производител, който ни ги предоставя. Той си дава декларация за качеството им. Запитан дали все пак са свързвани правилно с нужните болтове, Цветанов заяви: „Доколкото разбрах от новините, в мантинелата, където катастрофира автобусът, се е ударил преди това и ТИР, тази мантинела е била повредена и е трябвало да бъде възстановена:.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Разбира се, тази фирма е невинна. Невинен е министъра, който наредил на фирмата, а тя не изпълнила, невинни са всички, виновен е само шофьора. Така е у нас. Кеворкян в коментара си правилно отбелязва че винаги е виновен най-малкия. За горящия влак-шафнера, за катастрофата в Лим-шофьора, за Хитрино и други дерайлирали влакове-машинистите, за взривовете с боеприпаси-някой работник, за издавено село-неизвестен собственик на язовир, за подпалени архитектурни ценности- някой клошар…Така е в България, никой няма да види вина в себе си, да я признае. Почва се от най-горе. На Боко за съсипването на държавата беше виновен Станишев, после стана Орешарски, сега вече не знам кого ще обвини. Вероятно Бог му е виновен, пречи му, не го обича! А обикновените българи все повече усещат, че той и неговите послушни, но некадърни калинки, са главните виновници държавата да рухва. Докога ще издържим по инерция, това е въпроса?

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.