Трус с магнитуд 4,3 по Рихтер е регистриран на гръцкия остров Алонисос

ООН призова за борба срещу „Ислямска държава“ в Ирак

Производителят на китарите “Гибсън” е пред фалит

Германски военни в Източна Европа се оплакват от липса на зимно облекло

Мадуро поиска диалог с Тръмп

Фърги за се извини за гавра с химна на САЩ (ВИДЕО)

Русия ограничава продажбата наа алкохол за Мондиал 2018

ЕС може да спести 25 млрд. долара годишно с ползване на повече зелена енергия

Откриха антична сграда при ремонт на улица в центъра на Пловдив

Гърция ще получи транш от 5,7 млрд. евро през пролетта

Времето ще бъде облачно

Слави и Ку-ку бенд забиват в O2 Арина в Лондон на 9 юни Най-голямата зала в Европа ще отвори врати за родните музиканти

Чужденци разбиха сладкарница в София и откраднаха десерти Нарушителите сами признават вината си

Русенци на протест за чист въздух

Русия е готова да помогне за решаване на конфликта в Африн

Десетки пътници хартисаха на летище София

Снимка: Уикипедия

В първия работен ден след Нова година няколко десетки пътници не успяха да се качат на полетите си и останаха на летище София. Причината е забавяне заради техническа неизправност на една от лентите за сканиране на ръчен багаж на терминал 1.

„Наложи се колегите да минат на ръчен режим на проверка. Веднага беше създадена необходимата организация, но много от пътниците не бяха дошли два часа преди полетите си, какъвто призив отправихме и на сайта на летището в работните дни между Коледа и Нова година“. Това обясниха пред „Труд“ от пресцентъра на аерогарата. Оттам призоваха пътниците, за да имат безпроблемно пътуване, да пристигат на летището минимум два часа преди полета им.

Мерките за сигурност са засилени, всички пътници и багажи подлежат на щателни проверки и са възможни забавяния, допълниха още от летището. В подобна ситуация авиокомпаниите не презаверяват билетите и се наложи пътниците да купуват нови.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. Какво означава “хартисаха” ? И няма ли някоя по-подходяща, не чак толкова селска и турска дума “чоджум”?

  2. И общо взето една лента ли работи? Отделно където никой не влиза в сайта на Летище София. Всеки които пътува или си взима билет от сайт на авиокомпанията с която ще лети или чрез агенция. Да го бяхте направили, първите полети да са с предимство. Отелно където тази лента като не е работила защо не са осигурили необходимото количество персонал така, че да няма забавяне? Българска работа.

  3. Това става всяка сутрин 4 полета едновремено, само по една лента работи и пак същите глупости за 100 часа по рано!

  4. Обиколил съм света, но нашето летище е под всякаква критика. Не говоря за чекирането, там всички са подготвени и любезни. Става дума за контрола на пътниците. Там се държат така, като че ли пазят Ню Йорк от атентат. Пътувах наскоро с познат инвалид. Изтормозиха го да го събличат и събуват като терорист, а човекът е на инвалдна количка с надлежни документи, че е инвалид, напълно безпомощен. После го отпратиха, без да му помогнат да се облече и обуе. А краката му подути, поиска поне обувалка, няма такава. Помогнах му с прибори от ресторанта, иначе трябваше да остане по чорапи.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.