Труп на клошар в Бургас

13-метров пилон с българското знаме издигнаха в Първомайци Знамето е дар от жител на горнооряховското село

Президентът на Финландия посрещна Доналд и Мелания Тръмп в резиденция Мантиниеми

Камион насмел пешеходец, полицията установи самоличността на ранения 16-годишен Момчето е в тежко състояние със съчетани травми

Военнослужещи от Република Македония участваха в съвместната българо-американска подготовка „Тракийско лято – 2018”

Арестуваха двама пияни шофьори без книжки, блъснали каруца с кон и мантинела

Джип блъсна жена на пешеходна пътека в Благоевград

Ники Илиев и Саня Борисова заедно на кинофестивал в Италия

Започна мисията на 36-я български военен контингент в Афганистан

Илияна Йотова за скандала с масовото избиване на животни: Държавата не беше на мястото си през последните дни

Тир блъсна 16-годишно момче, има опасност за живота му

Летен наръчник за кучето Съвети как да предпазим любимеца си от неприятности в жегите

Експертизи потвърдиха: Останките на семейството на Николай Втори са автентични

Прокуратурата поиска доживотен затвор без право на замяна за Герман Костин

Иззеха 600 къса контрабандни цигари в Еленско

Дива и красива е новата Honda Civic Type R Българин купува „на сляпо“ спортния автомобил и чака да го получи повече от половин година

Нито един друг сериен автомобил с предно предаване не е преминавал по-бързо митологизираната Северна отсечка на германската писта “Нюрбургринг” от новата Honda Civic Type R. При изпитанията на това екстремно трудно за пилота и колата трасе, японският модел подобри със 7 секунди времето на своя предшественик. Което е ясен знак, че това е един не само ужасно бърз, но и балансиран автомобил със силно представяне по всички показатели.

Двулитров турбо двигател, 320 конски сили мощност, 400 Nm въртящ момент, максимална скорост 272 км/ч, ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,7 секунди, механична 6-степенна трансмисия. Това са сухите цифри от техническите данни на новия Civic Type R, които са облечени в изключително спортен ламаринен костюм. Вълнуващият външен вид афишира злия характер на компактния хекбек, чиято лека и здрава каросерия е набраздена от аеродинамични елементи. Особено ефектна е задната част с голям спойлер и дифузьор, в центъра на който се намират трите кръгли тръби на изпускателната система. Тези фунии бълват здрав гърлен звук, с 2 децибела по-силен от песента на предишния Type R.

Интериорът също е оформен крайно спортно с червен салон и черен текстил. Водачът и пътниците разполагат с най-модерните електронни системи за комфорт, безопасност и развлечение. Когато човекът зад волана няма настроение за бързо каране, вече може да активира и режим за спокойно пътуване, който допълва другите два режима – стандартния спортен и екстремния R+.

Ценителите на спортните коли са наясно с възможностите на Type R, дори без да са виждали колата. Това се доказва от следната случка. През май тази година млад клиент влиза в шоурум на Honda и иска да купи тази кола “на сляпо”. Настоява да остави капаро, за да получи първия екземпляр от квотата за България. Дава приблизително 90% от предполагаемата цена, която по това време още не е фиксирана официално. След това чака повече от половин година, за пристигне автомобилът и седна в него съвсем наскоро след официалната премиера на Civic Type R на софийския автосалон.

Интересът към модела е наистина голям и по света, и у нас. В Бълария сключените договори вече са почти 10. Ограниченото производство не позволява масови продажби, затова всеки собственик на Civic Type R може да се чувства специален. Защото автомобилът е всичко най-най-най, на което са способни инженерите на Honda.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.