На 22 януари 2019 да почерпят

Западът против глобализацията И Путин няма да участва в срещата в Давос

Задължават със закон президента на Киргизстан да носи националната шапка

Георг Георгиев: Поне година таксите за българите във Великобритания няма да бъдат променяни

5-годишно дете почина от пневмония след прекаран грип

Ципрас: Македонците разграничават своята идентичност от древногръцкото наследство

Транспортната комисия в ЕК решава за бъдещето на пакета „Мобилност“

ЕС отхвърля възможността за преговори с Лондон по сроковете на предпазния механизъм

Седмица на македонското кино стартира в София

Красиви изпълнения на кънки откриха ледената пързалка в Благоевград (СНИМКИ)

Талибаните и специалния пратеник на САЩ разговарят в Катар

Москва обеща ответни действия заради новите санкции на ЕС по случая „Скрипал

МВР: Шофирайте с повишено внимание в района на Ихтиман по АМ „Тракия“

Илюзията „Титаник“ никога не потъва Премиера в сатирата на пиеса от Христо Бойчев

Фалшификации с ТЕЛК разкрити от прокуратурата МВР и НОИ (обзор) Пенсионери по инвалидност не знаели от какво са болни

Дива и красива е новата Honda Civic Type R Българин купува „на сляпо“ спортния автомобил и чака да го получи повече от половин година

Нито един друг сериен автомобил с предно предаване не е преминавал по-бързо митологизираната Северна отсечка на германската писта “Нюрбургринг” от новата Honda Civic Type R. При изпитанията на това екстремно трудно за пилота и колата трасе, японският модел подобри със 7 секунди времето на своя предшественик. Което е ясен знак, че това е един не само ужасно бърз, но и балансиран автомобил със силно представяне по всички показатели.

Двулитров турбо двигател, 320 конски сили мощност, 400 Nm въртящ момент, максимална скорост 272 км/ч, ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,7 секунди, механична 6-степенна трансмисия. Това са сухите цифри от техническите данни на новия Civic Type R, които са облечени в изключително спортен ламаринен костюм. Вълнуващият външен вид афишира злия характер на компактния хекбек, чиято лека и здрава каросерия е набраздена от аеродинамични елементи. Особено ефектна е задната част с голям спойлер и дифузьор, в центъра на който се намират трите кръгли тръби на изпускателната система. Тези фунии бълват здрав гърлен звук, с 2 децибела по-силен от песента на предишния Type R.

Интериорът също е оформен крайно спортно с червен салон и черен текстил. Водачът и пътниците разполагат с най-модерните електронни системи за комфорт, безопасност и развлечение. Когато човекът зад волана няма настроение за бързо каране, вече може да активира и режим за спокойно пътуване, който допълва другите два режима – стандартния спортен и екстремния R+.

Ценителите на спортните коли са наясно с възможностите на Type R, дори без да са виждали колата. Това се доказва от следната случка. През май тази година млад клиент влиза в шоурум на Honda и иска да купи тази кола “на сляпо”. Настоява да остави капаро, за да получи първия екземпляр от квотата за България. Дава приблизително 90% от предполагаемата цена, която по това време още не е фиксирана официално. След това чака повече от половин година, за пристигне автомобилът и седна в него съвсем наскоро след официалната премиера на Civic Type R на софийския автосалон.

Интересът към модела е наистина голям и по света, и у нас. В Бълария сключените договори вече са почти 10. Ограниченото производство не позволява масови продажби, затова всеки собственик на Civic Type R може да се чувства специален. Защото автомобилът е всичко най-най-най, на което са способни инженерите на Honda.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.