306 км/ч вдига Bentley Bentayga

Адвокатът на обвинената банкерка от Нова Загора: Биляна Манчева ще обжалва постановената мярка „задържане под стража“ Според него присъда ще има, но обвиняемата няма да е сама, понеже е имала второстепенна роля

Костнър и Харелсън по петите на Бони и Клайд Ким Дикенс блести в една от женските роли

70-годишен мъж загина при пожар в дома си във Варна

Катастрофирал ТИР блокира движението по пътя Русе-Бяла

Кола се заби в тир при навлизане в бензиностанция край Благоевград Водачът и спътникът му се издирват

ООН призова да се избегне насилието във Венецуела

Британските шофьорски книжки няма да важат в Ирландия при Брекзит без сделка

Защо нова рокля за жената е като 4 водки за мъжа?

Снегът затвори редица пътни артерии в страната

Тръмп номинира посланика на САЩ в Канада за постоянен представител в ООН

Сняг, студ и виелици ни очакват и през двата почивни дни Жълт код за сняг и вятър е в сила в събота за цялата страна

Венецуела затваря частично границата с Колумбия

188 стегопочистващи машини са извършвали обработки със смеси срещу заледяване през нощта в София

На 23 февруари 2019 да почерпят

Дизеловите леки коли мърсят повече от тир

Модерните дизелови леки автомобили замърсяват околната среда с токсични газове 10 пъти повече от големите товарни камиони и автобусите в ЕС, сочи ново проучване, цитирано от в. “Гардиън”.

Огромната разлика в отделяните азотни оксиди се дължи на далеч по-стриктните тестове, прилагани за големите превозни средства, смятат изследователите, съставили новия доклад на Международния съвет за чист транспорт (МСЧТ). Според тях същите стриктни мерки трябва да бъдат прилагани и за леките коли.
Емисиите азотни оксиди са отговорни за десетки хиляди ранни смъртни случаи в Европа. Голяма част от замърсяването идва от дизелови двигатели, които на пътя отделят около 6 пъти повече вредни газове от допустимото в официалните лабораторни тестове – 500 мг/км.

След т.нар. скандал “Дизелгейт” с “Фолксваген”, който бе разкрит именно от МСЧТ, проверките на автомобилите ще бъдат затегнати, но активисти за промяната заявяват, че реформите не са достатъчни.

Официалните тестове в ЕС в момента са ограничени до лабораторни измервания на прототипи на леките коли и данните от тях се разминават с тези в реални условия, подчертава още докладът.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (8)

  1. Тая информация прилича на лобистка поддръжка – за новите , но изключително скъпи електромобили . Много е добър електромобила , обаче цената е непосилна за обикновен човек , още повече обикновен българин .

  2. май тия лабораторни тестове ще излезят чиста шашма. КАК Е възможно огромните двигатели на камиони да имат по-малко вредни емисии от една дизелова форд фиеста ИЛИ ПОЛО. Това просто е абсурд.

  3. Отговор на Ереван
    Тук се касае до коефициент между литър гориво и полезен товар на км.

  4. Ес е организация на платени подлоги споделящи единствено евроатлантическата ценност „повече еврос“. Факт е, че са знаели, че швабите лъжат, но са си мълчали. Добре, че са янките да лyпат урoдливите европейски демократи!

  5. янките и те лъжат. Това с Фолксваген е номер…ясно защо….да има кой да им купува американските безумия

    1. Естествено, че и те лъжат. Да съм намеквал обратното?
      А това с фолксваген – номер или не, важното е, че показа и на простите гoведа у нас какви мошеници са швабите.

  6. Глупости! Руснаците са хакнали софтуеъра на швабестерите за да тровят пиндосите!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.