Шиндзо Абе: Япония ще накара КНДР да промени своя курс и да се окаже от ракетно-ядрените си програми

От днес грипна епидемия и в Благоевград

Спасителна акция за блокирани в старопланинска хижа близо до връх Шипка

15 пострадали след удар на влак в стена в Австралия

САЩ планират да изпратят допълнително хиляда души в Афганистан

Френският външен министър: Русия не може да реши сама сирийската криза

Близо 65 хиляди души останаха без ток в Канада заради силния вятър

165 машини чистиха снега в София през нощта

Импровизирано взривно устройство избухна в мол в Калифорния, няма пострадали

Лавров: Русофобията на Запада сега е по-лоша, отколкото по време на Студената война

Швейцарският курорт Цермат е блокиран заради повишена лавинна опасност

Повече момчета според поверието в „Дева Мария“

Броят на жертвите на пожара в Прага нарасна на 4

Учени създадоха карта на движението на мисълта в мозъка

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 януари 2018

Дизел за американската мечта

С избирането на Доналд Тръмп за президент на САЩ съвпаднаха (случайно или не) две сериозни събития за един от трите американски автогиганта. Ford се отказа да строи завод в Мексико и пренасочи инвестициите си към преструктуриране на съществуващата си фабрика в Мичиган, а малко след това обяви промените по най-важния си модел на континента F-150. От 40 години насам това е най-продаваният пикап в света и най-продаваният автомобил в цяла Северна Америка.

Актуалният модел преминава фейслифт, след който промените във външния вид са много по-малко от техническите. За първи път пикапът получава дизелов мотор с работен обем 3,0 л, мощност 250 конски сили и въртящ момент 570 Nm. Естествено, Ford ще предлага и традиционните бензинови двигатели – базов 2,7-литров V6 с турбо, 3,3-литров V6 и 5,0-литров V8. Също за първи път в модела ще се вгражда 10-степенен автоматик. На борда ще присъстват модерни електронни системи като аварийна спирачка, темпомат с функция за задръстване, асистенти за движение в лентата и за наблюдение на мъртвата зона.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.