Д-р Кунчв: Днес идват новите ваксини, в аптеките ще са налични в средата на следващата седмица

Броят на изчезналите при пожарите в Калифорния нарасна на 600

Тайните на ръката – хиромантия Купи днес заедно с „Труд“ само за 14.90 лв. уникалната книга

Отбелязваме Деня за по-чист въздух От Столична община призовават гражданите да не използват личните си автомобили

Северна Корея тества ново високотехнологично оръжие

40 души са ранени при катастрофа между два автобуса в Германия

Никола Груевски използвал унгарски дипломатически автомобил, за да избяга от Македония

САЩ подготвят съдебен иск срещу Джулиан Асандж

Хубчев сменя половината отбор срещу Кипър

На 16 ноември 2018 г. да почерпят

Тереза Мей: Вярвам, че курсът, която съм поела, е правилният за нашата страна

Митко от „Фермата“ разказа шокиращи детайли за мутренското си минало

Цветан Цветанов: Системната политическа атака на БСП към нас е изградена с фалшиви новини

Технология запазва косата при химиотерапия Лекувани са над 100 000 пациенти в 35 различни държави

Родители алармират: Охранител на училищен автобус обижда и бие деца

Димитър Маргаритов, КЗП: Кампаниите за намаления не отменят правото на рекламация при дефект

Две основни нарушения се срещат при съобщенията за намаления. Едното е, че стоката не е продавана поне месец на старата цена, за да бъде обявена отстъпка от 20-30-50 или повече процента. А другото е свързано с т.нар. „намаление в намалението“, при което потребителите трябва да са наясно от какво ниво е тръгнало редуцирането на цената и какви са били отстъпките на всеки следващ етап. Това посочи председателят на Комисията за защита на потребителите (КЗП) Димитър Маргаритов по BG On Air по повод течащите в момента масови кампании за намаления на мебели за обзавеждане на дома.

„При поръчка по интернет на мебели с индивидуални размери е важно да се знае, че правото на отказ в 14-дневния срок не може да бъде упражнено“, направи важно уточнение Маргаритов. Той обаче подчерта, че при проблем със самата стока, потребителят има право да предяви рекламация, включително и когато покупката е от кампания за намаление.

По отношение на настоящия летен сезон председателят на КЗП изрази мнение, че протича спокойно с оглед на малкото на брой сигнали от туристи – около 75, на фона на стотиците и хиляди жалби по други въпроси. От началото на май Комисията е извършила над 1200 проверки, като в около 10% от случаите са установени нарушения, което е типично за летния сезон. Маргаритов предупреди, че някои търговци могат да опитат да заблудят клиентите си, че при тях е два пъти по-евтино, като обявяват цените в евро, а не в лева. Или да не изпълнят обещанието си да настанят гостите в договорената стая с изглед към морето, да няма осигурен паркинг до самото място за настаняване, или басейнът да се окаже през три хотела. В такива случаи туристите могат да разчитат на съдействие на Комисията за защита на потребителите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.