Турция се налага в Средиземно море

Турция втора по износ на сериали в света

Партиите вече доят две крави Формациите, прескочили 1% вземат по 8 лв. на глас от държавата, могат да получават и безлимитни дарения от бизнеса

Младенов награден и в Португалия

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

По-скъп ток и нов доставчик от 1 юли

БАБХ крие отровните храни по наредба

Данаил Кирилов разговаря с Полфрийман за проблемите на затворите

Работник е пострадал сериозно, а други двама са леко ранени след експлозия в цех за производство на биогаз в Ямболско

Раздор за 50 000 лв. довел до убийството край езерото Вая Оставиха в ареста заподозрения за разстрела в Бургаско

Двама души са убити при стрелба в американска военна база във Флорида

24% от българите никога не са ползвали интернет (обзор) Най-често купуваме онлайн дрехи и спортни стоки

Разбиха престъпна мрежа за наркотрафик в Европа 11 са арестувани

През януари 2020 година тръгва делото срещу Александър Манолев заради къщата за гости

Бюджетът на ЕС до 2027 продължава да буксува

Димитър Маргаритов: Начисляването на такса „желание на клиента“ е нарушение, санкцията е от 500 до 3000 лева

Ако се установи, че действително е начислена такса „желание на клиента“ това само по себе си е нарушение, защото и самият търговец признава, че клиентът не е уведомен, че такова нещо ще му бъде начислено допълнително. Това каза пред БНТ председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов по повод поискана такса „желание на клиента“ в заведение в Кранево, община Балчик.

„В момента извършваме проверка на конкретния случай. Изискали сме от търговеца да ни представи извадка от фискалната памет, да се убедим, че действително е начислена тази такса“, посочи той и допълни, че за това нарушение по Закона за туризма санкцията е от 500 до 3000 лева.

„Житейската логика навежда на това, че за нормално желание даден продукт да бъде обработен по малко по-специален начин не се налага да се правят допълнителни разходи“, коментира Димитър Маргаритов.

Според него в рамките на нормалния комплимент на заведението би могло това да бъде направено без никакъв проблем. „Извършихме проверка в този обект на принципа „таен клиент“. Нашите колеги са поискали да бъдат обработен по по-специален начин някои от поръчаните от тях ястия, но такава такса не им е била начислена“, каза още председателят на КЗП.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.