Трус с магнитуд 4,3 по Рихтер е регистриран на гръцкия остров Алонисос

Производителят на китарите “Гибсън” е пред фалит

Германски военни в Източна Европа се оплакват от липса на зимно облекло

Мадуро поиска диалог с Тръмп

Фърги за се извини за гавра с химна на САЩ (ВИДЕО)

Русия ограничава продажбата наа алкохол за Мондиал 2018

ЕС може да спести 25 млрд. долара годишно с ползване на повече зелена енергия

Откриха антична сграда при ремонт на улица в центъра на Пловдив

Гърция ще получи транш от 5,7 млрд. евро през пролетта

Времето ще бъде облачно

Слави и Ку-ку бенд забиват в O2 Арина в Лондон на 9 юни Най-голямата зала в Европа ще отвори врати за родните музиканти

Чужденци разбиха сладкарница в София и откраднаха десерти Нарушителите сами признават вината си

Русенци на протест за чист въздух

Русия е готова да помогне за решаване на конфликта в Африн

Ученик помогна за залавянето на крадец, опитал да разбие къща

Димитър Маргаритов призова студентите да бъдат активни, ако забележат нередности на празника

Снимка: КЗП

Председателят на Комисията за защита на потребителите изрази надеждата, че празнуващите студенти няма да срещнат сериозни проблеми при отбелязването на 8. декември, но призова студентите да бъдат активни, ако забележат нередности, информира БНТ. Той допълни, че при евентуални нередности студентите е редно първо да се обърнат към служителите на хотелите или туроператорите, а след това да подадат сигнал към Комисията за защита на потребителите на специалния телефон 0700 122 99, на сайта на агенцията или на специалното мобилно приложение.

Нарушенията досега са свързани главно с това, че е спестена информация за пакети с услуги, заяви Димитър Маргаритов. Основните проблеми ще бъдат забелязани от празнуващите днес и те ще сигнализират, за да отидат служителите на КЗК на място и да предотвратят по-опасни нарушения, допълни той.

“В предишни години имаме подадени сигнали в деня на празника, че в хода на настаняването няма достатъчно стаи, че се налага да се прегрупира компанията”, поясни Маргаритов.

Той призова денят да не се разваля с прекомерната употреба на алкохол и се обърна към студентите с апел за активност – първоначално чрез контакт с представители на туроператора или персонала на място, но припомни, че след това може да подадат сигнал на 0700 122 99 или на специалното приложение „Аз, клиентът“.

“Целият този комплекс от възможни действия е налице и ще направим необходимото да санкционираме, ако е извършено нарушение”, заяви Маргаритов.

Той призова всяко несъответствие между срокове на годност и друга обявена информация за качествата на продукт и самия продукт да се сигнализира към КЗК или Агенцията за защита на потребителите. Чести нарушения по коледно-новогодишните празници са недостатъчно количество на предлаганите продукти, например.

Председателят на КЗК напомни, че при онлайн поръчките трябва да се следят сроковете за доставка, ако става дума за подарък, например. Маргаритов допълни, че при неспазване на срока за доставка, потребителят има право да се откаже от покупката.

“Хората бързат и дори не се сещат да питат. Когато хората приготвят резервациите си предварително, се сещат да питат за подробности”, коментира председателят на Комисията за защита на потребителите.

Маргаритов призова когато потребителите правят резервации в последната минута, да питат дали има допълнително таксуване, като вечеря или част от програмата.

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.