Изпразват цистерна с 10 кубика газ на бензиностанцията на OMV на „Цариградско шосе“

Община плаща 170 000 лева за фатален инцидент на мост

В Хитрино вече възраждат улици и обществени сгради Делото срещу двамата машинисти е в ход

Пожарникар катастрофира в Търговищко, тежко ранена е руска гражданка

Директор на училище отстранен, 62% от учениците му не били в час

„Левски“ се закани на „Лудогорец“

Президентът към олимпийските отбори по природни науки: Надеждата за България е в огромния потенциал на младите хора

29-годишна и баща й пострадаха при катастрофа

Разходите за ток на „В и К“ скочиха с 10-15 на сто месечно

Неизправност или липса на вода може да е причина за взрива на бойлер в Шумен Засегната е и съседната къща

Белодробна болест е най-вероятната причина за смъртта на 13-годишната ученичка във Враца

Бизнесът настоява за разваляне на договорите с американските централи

45 души от Варненско се разболяха от туберкулоза за година

ГЕРБ предложи до 2 години или глоба от 2 до 5 хил. лв. за изгаряне на отпадъци

Софи Маринова се забули (СНИМКА)

Димитър Маргаритов: 65% от сигналите в КЗП са основателни, най-много жалби са за дефектни стоки

Около 65% от сигналите, които постъпват в КЗП, са основателни. Най-много жалби се подават за дефектни стоки и невъзможността да се получи компенсация за това, каза пред БНТ председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

Той обясни, че най-вече това е свързано с отказ на търговеца да възстанови сумата за дефектната стока или потребителят не знае към кой да се обърне.

Оказва се, че около половината от жалбите са за фалшиви намаления и промоции. Имам и такива срещу естествените монополистите и сметките, с които не са съгласни по основателни причини потребителите, каза още Маргаритов.

Той открои и сигналите за бързите кредити и качеството на туристическия продукт, като поясни, че тези жалби не са много, но се установяват проблеми в качеството на услугата.

Хората все по-активно комуникират с КЗП, не само по сигнали, но и за консултации, забелязва се и лек спад на нарушенията.

За минала година има 20 000 жалби.

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Тази КЗП е пълен абсурд, особено след като промениха закона в часта, в която не можеш да обжалваш примерно некачествена стока или компенсация за това. Още една служба на държавна хранилка…..

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.