Притежатели на наркотици опитаха да се изплъзнат от полицаи

Изложба с експонати от Лувъра, открити на остров „Свети Кирик“

Меркел: Глобалният пакт за миграцията е голяма стъпка в битката срещу трафикантите на хора

Тридесет кубика незаконна дървесина е иззета при спецакцията в село Хан Аспарухово Образувани са 8 бързи производства и са съставени 10 констативни протокола, заяви комисар Илиян Илиев

Граничари арестувaха 54-годишен мъж, укрил в акумулатор на кола пакети с амфетамин и хероин (СНИМКИ)

17-годишен счупил крака на мъж при скандал за момиче

България с европейски шампион по карате киокушин Кристиян Дойчев спечели и специалната награда за най-добра техника

Възстановиха ударената от торнадо хижа „Ком”

Великобритания вдигна под тревога изтребители „Тайфун“ заради руски бомбардировачи (ВИДЕО)

Джей Ло украси елхата с Алекс Родригес и децата

12 г. затвор за клошар за умишлено убийство с газов пистолет, преработен в боен в Костенец

Апартхотел Лъки Банско спечели две награди едновременно

Ученик режисира Башар Рахал в „Хамелеон“ 18-годишният Георги Мартев представи късометражен филм

Апаш застреля куче във вилна зона край Лом

Кирил Домусчиев: Да се разследва спекулата с цената на тока

Димитър Маргаритов: 65% от сигналите в КЗП са основателни, най-много жалби са за дефектни стоки

Снимка: КЗП

Около 65% от сигналите, които постъпват в КЗП, са основателни. Най-много жалби се подават за дефектни стоки и невъзможността да се получи компенсация за това, каза пред БНТ председателят на Комисията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

Той обясни, че най-вече това е свързано с отказ на търговеца да възстанови сумата за дефектната стока или потребителят не знае към кой да се обърне.

Оказва се, че около половината от жалбите са за фалшиви намаления и промоции. Имам и такива срещу естествените монополистите и сметките, с които не са съгласни по основателни причини потребителите, каза още Маргаритов.

Той открои и сигналите за бързите кредити и качеството на туристическия продукт, като поясни, че тези жалби не са много, но се установяват проблеми в качеството на услугата.

Хората все по-активно комуникират с КЗП, не само по сигнали, но и за консултации, забелязва се и лек спад на нарушенията.

За минала година има 20 000 жалби.

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Тази КЗП е пълен абсурд, особено след като промениха закона в часта, в която не можеш да обжалваш примерно некачествена стока или компенсация за това. Още една служба на държавна хранилка…..

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.