Възобновяват издирването на децата, паднали в морето от вълнолома във Варна

Спешни или смешни мерки срещу футболното хулиганство

Тежък старт за „Реал“ след раздялата с Роналдо и Зидан

На 16 август 2018 да почерпят

Къде се корени харизмата на дъновизма Решения на видни политически фигури са повлияни от учението

Фалшиви новини пак бълва „Дневник“ Мамят за плажа в Аспарухово, лъжат за делото за Пирин

Богатите гинат по-скъпо в катастрофи В момента съдиите присъждат еднакви суми за обезщетение на всеки наследник

Най-малко 48 загинали при самоубийствен атентат в Кабул Ранените са близо 70

„Копенхаген“ дразни ЦСКА с думи

Шефката на Агенцията по вписванията Зорница Даскалова: Не е време за оставка, необходима съм (обзор) Никой не бил застрахован от срив

Извънредно положение в Генуа след рухването на виадукта

Кога хазната връща ДДС по европроекти

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък

Калоян Паргов: Цената на ремонта на „Граф Игнатиев“ е в пъти по-висока от тази на магистралите

Спират изтичането на мозъци с 61 млн. лева Държавата връща млади учени от чужбина с по-големи стипендии

Държавните коли трябва да имат видеорегистър

Снимка: Архив

Всички държавните коли задължително да бъдат с видеорегистратор. Това предвижда група неправителствени оранизации, коита се готвят да внесат такова предложение в парламента.

Част от линейките в София вече са оборудвани с такива устройства.

Камерите в столичните линейки са монтирани заради агресивни пациенти и безотговорни шофьори. Устройствата вече са записали две катастрофи.

И в двата случая линейките са пътували за адрес с включени сирени. Камерите снимат само докато екипите работят, а шофьорите са спокойни с тях.

„Това би могло да им помогне при изясняване на спорни ситуации и катастрофи с останали участници в движението”, коментира Радослав Георгиев, началник на автобазата на ЦСМП – София.

По думите му устройствата са на цената на един нормален мобилен телефон.

Видеорегистраторите ще респектират всички на пътя, убеден е авторът на идеята Настимир Ананиев, бивш председател на транспортната комисия в НС.

„Първо, ще се следи дали колата не се използва за лични нужди, все пак това е служебна кола. След това ще се следи по какъв начин кара шофьорът и дали спазва правилата за движение”, обясни той.

В горските стопанства твърдят, че устройствата няма да ги притеснят. Показват ни и един от скандалните джипове, който беше върнат от НСО.

За последните три месеца колата е навъртяла 1000 километра.

„Ако искат и сателитни чинии да сложат, но това ще стане като камерите на колите на катаджиите, което не спря по никакъв начин категорично корупцията и не подобри спазването на правилата на движение”, отбеляза Дамян Дамянов, председател на Югозападно държавно предприятие.

Иначе и сега някои от колите в горското се ползват за лични нужди, но със специално разрешение, предварително определени маршрути и платен от служителя данък.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.