82% от богатството в света отива при 1% от населението

Майка с бебе в ръце пропадна в улична шахта в столичен квартал

Агресия в дом за деца с увреждания в Габрово

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ във вторник, 23 януари 2018

Правят сергиите в Слънчев бряг еднакви

15-километрова опашка на ГКПП „Капитан Андреево“

Броят яхтите на българи в Гърция Удрят схемите за укриване на налози при транзит

Списък с 55 защитени специалности въвежда МОН

Религии против Истанбулската конвенция Светият синод обяви, че договорът поражда тревога за бъдещето на европейската християнска цивилизация

Белгия намали равнището на терористична заплаха в страната

Федерика Могерини заяви, че е извънредно притеснена от турската офанзива в Сирия

Огнеборци потушиха пожар в цех за металообработка в Килифарево

Бомбаджия на банкомати скочи в ледените води на Струма (обзор) Джонката и Свещичката арестувани след 75 дни търсене под дърво и камък

Разкриха пет високотехнологични наркооранжерии в Добричко

Грипна епидемия и в Благоевград Висока заболеваемост в още 6 области

Д-р Ваньо Шарков: Комуникационна грешка е причината за фаталния случай в София

Снимка: Архив

Грешка в комуникацията е причината за вчерашния фатален случай, при който мъж почина преди да дочака линейката в София, заяви пред БНТ заместник-министърът на здравеопазването д-р Ваньо Шарков. Той добави, че от министерството непрестанно работят за подобряване на системата на спешна помощ, но това е бавен процес.

До 2020 година се очакват и 600 нови линейки. Като част от него ще бъде въведен телефонен триаж – обадилия се пациент ще отговаря на серия от въпроси, което ще позволи на медицински лица да разпределят линейките според спешността на случаите. Тестването ще започне другата седмица, а в началото на следващата година се очаква системата да бъде финализирана. Това ще помогне да се избегнат случаи като този вчера.

„Не искам да казвам, че човекът, който е подал сигнала, е сгрешил. Въобще нямам подобно твърдение. Вероятно в комуникацията при предаването на адреса е допусната грешка или грешно са го записали на 112, когато са го получавали. Но това е – двете различни гледни точки при всички положения – тогава, когато екипът обработва един адрес, този екип след това съответно всичко онова, което изразходвано като консумативи, като материали след това се възстановява. Не е толкова лесно да сложим едни екипи, които да сложим по бензиностанциите и оттам да тръгват да изпълняват адресите“, обясни Шарков.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. абе май е по-лесно да бъдат наритани провалените политици – рИформатори и потомствените експерти…

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.