Величко, който върна чанта с пари, получи награда от кмета на Стара Загора

Служба „Военна полиция“ отчете годишната си дейност

БСП – Бургас отдаде почит на Васил Левски

Красимир Каракачанов участва във възпоменателния митинг-поклонение по повод 145-ата годишнина от гибелта на Васил Левски

Концерт-спектакълът „Възрожденски разкази“ е подарък за великотърновци по случай 140-годишнината от Освобождението Събитието е посветено и на 170-годишнината от рождението на Христо Ботев

Директорката на НИНКН подписвала като селски кмет

Задържаха мъжа, откраднал 10 гълъба и заек от пернишкия зоокът

В Бургас раздават безплатно компост

Приморско с атрактивен щанд на Ваканция и СПА Експо

Французин и алжирец опитаха да минат границата с фалшиви документи

Започна кандидатстудентската кампания на Софийския университет

Издирват стрелец, ранил с въздушна пушка минувач

Наркодилър “изгоря” след сделка с хероин за 3,90 лв.

Ученици създават собствен туристически продукт Младежите забавляват туристи като аниматори

ВАС отхвърли иск във връзка с референдум за Морската градина

Евродепутатът Андрей Новаков: ЕС трябва да осигури 10 млрд. евро годишно за транспортна инфраструктура след 2020 г.

Снимки: ПП ГЕРБ

Първото събитие за бъдещето на европейското финансиране в транспортна инфраструктура се проведе в София по инициатива на Андрей Новаков, евродепутат от ЕНП/ ГЕРБ. Форумът събра над 100 представители на строителния бизнес, общините, консултантски компании и браншови организации. Събитието бе открито от евродепутата, зам.-министъра на транспорта Ангел Попов и генералния директор на Европейската железопътна асоциация – Филип Ситроен. Това съобщиха от пресслужбата на ПП ГЕРБ.image2

“Беше важно точно днес и точно от София да тръгне дебатът за това, колко, къде и как Европейският съюз ще инвестира. България получава над 4 млрд. лв. европейски средства за транспортна инфраструктура и всеки финансиран проект е от жизнено значение за регионите ни”, заяви Новаков след края на събитието.

Според евродепутата, след 2020г. европейското финансиране за транспорт трябва да се базира на отчитане качеството на инфраструктурата, а Европейската комисия трябва да оценява потребностите на ниво 28 области в България. Колкото по-слабо развит е един регион, толкова по-голям европейски бюджет трябва да бъде заделен и толкова по-ниско трябва да е националното съфинансиране.

Сред  участниците в събитието бяха Оливие Сила, директор на отдел “Инвестиции в транспорта” в Европейската комисия, Кристобал Милан де ла Ластра, началник отдел на Изпълнителната агенция за иновации и мрежи (INEA), Матю Бертранд, мениджър транспортни инвестиции в Европейска инвестиционна банка, както и инвеститори от водещи европейски компании.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. След 2020 се очаква България да бъде нетен донор… с оглед брекзит и западни балкави и потенциално украйна – дупе да му е яко на тогавашния премиер…

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.