Благотворителна фотоизложба “Търсената Америка” събира средства за лечение на малката Сияна

Крум Зарков: Изказването на Цветанов е поредното упражнение в политическо интригантство

Турски ТИР се обърна на “Тракия”, двама са ранени

Опашка от ценители в Люксембург заради изложба на Вежди Рашидов

Изписаха от “Пирогов” 13-годишното момче, пострадало при катастрофата край Вакарел

ДПС: Опозицията осигури спокойствие, но управляващите сами произвеждат скандали

Задържаха телефонен измамник в Стара Загора

Павлова: Най-тежките дебати по приоритетите на председателството предстоят

Пътна полиция – Стара Загора е с нов началник

Фондацията “Отворено общество” на Джордж Сорос напуска Унгария

Правят въжен парк и ремонтират читалище в община Симитли по проекти с Македония

Петокласници с благотворителен базар в помощ на ученичка В благородното начинание на учениците от Горна Оряховица се включиха и родители

МВР залови килограми марихуана и кокаин в София

Историята на Ясна поляна и толстоистите оживя в книга

Радев: Г-н Цветанов трудно осмисля това, което чете, неслучайно настоявам за по-добро образование

Евродепутатът Андрей Новаков: ЕС трябва да осигури 10 млрд. евро годишно за транспортна инфраструктура след 2020 г.

Снимки: ПП ГЕРБ

Първото събитие за бъдещето на европейското финансиране в транспортна инфраструктура се проведе в София по инициатива на Андрей Новаков, евродепутат от ЕНП/ ГЕРБ. Форумът събра над 100 представители на строителния бизнес, общините, консултантски компании и браншови организации. Събитието бе открито от евродепутата, зам.-министъра на транспорта Ангел Попов и генералния директор на Европейската железопътна асоциация – Филип Ситроен. Това съобщиха от пресслужбата на ПП ГЕРБ.image2

“Беше важно точно днес и точно от София да тръгне дебатът за това, колко, къде и как Европейският съюз ще инвестира. България получава над 4 млрд. лв. европейски средства за транспортна инфраструктура и всеки финансиран проект е от жизнено значение за регионите ни”, заяви Новаков след края на събитието.

Според евродепутата, след 2020г. европейското финансиране за транспорт трябва да се базира на отчитане качеството на инфраструктурата, а Европейската комисия трябва да оценява потребностите на ниво 28 области в България. Колкото по-слабо развит е един регион, толкова по-голям европейски бюджет трябва да бъде заделен и толкова по-ниско трябва да е националното съфинансиране.

Сред  участниците в събитието бяха Оливие Сила, директор на отдел “Инвестиции в транспорта” в Европейската комисия, Кристобал Милан де ла Ластра, началник отдел на Изпълнителната агенция за иновации и мрежи (INEA), Матю Бертранд, мениджър транспортни инвестиции в Европейска инвестиционна банка, както и инвеститори от водещи европейски компании.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. След 2020 се очаква България да бъде нетен донор… с оглед брекзит и западни балкави и потенциално украйна – дупе да му е яко на тогавашния премиер…

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.