Гърция иска милиарди евро от Германия

Петя Аврамова: От 15 май започва тестването на тол системата

Около 200 000 пчели на Нотр Дам оцелели въпреки огнения ад

Йорданка Фандъкова: Работим за осигуряване на качествени работни места, за да задържаме младите в града

Отново мръсна клевета срещу България “Репортери без граници” калят страната ни под диктовката на българските соросоиди

Арестуваха адвоката на българина Серафим Райчев

Романтика и оспорвано състезание тази вечер в „Hell’s Kitchen“

Султанатът на Оман се отказа от исковете си срещу България заради КТБ

Проф. Пламен Киров: Лозан Панов ще бъде удовлетворен, само ако той посочи главния прокурор

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 19 април 2019

Според разследването на Робърт Мълър няма координация между кампанията на Тръмп и Русия

Инвеститорите доволни от ниските данъци и заплати България става 12-та в света по производство на коли, ако “Фолксваген” направи завод

Сани Жекова слиза от сноуборда

Туба Бююкюстюн не се отказва от актьорството Този сезон обаче няма да се снима в сериали

Куриери докладват на НАП онлайн търговците

Европарламентът прие пакета „Мобилност“

Снимка: Архив

Европейският парламент одобри на първо четене и трите промени в пакета „Мобилност“, на които се противопоставят българските превозвачи.

Първоначално започна гласуване една по една на внесените 1300 поправки, но след като се стигна до 263 номер заместник председателят от Германия Райнер Виланд, който водеше заседанието, предложи на депутатите да решат дали да се продължи по същия начин, или да се премине към блоково гласуване, в което поправките от едни и същи вносители са групирани. До момента всички поправки паднаха поради отрицателен вот на 2/3 от гласувалите.

Сега пакетът „Мобилност“ отива в Съвета на ЕС, където трябва да бъде одобрен от министрите на транспорта на държавите членки. Ако там възникнат възражения, които пречат да бъде гласуван, ще бъде върнат на Европарламента и ще започнат преговори между двете институции до постигане на съгласие.

Според одобрените текстове, шофьорите трябва да почиват извън кабината на камиона, да се връщат на всеки четири седмици в България, а размерът на командировъчните да бъде според държавата, в която са изпратени.

Българските евродепутати вече заявиха, че ще се опитат да предотвратят гласуването на пакета на второ четене от сегашния състав на ЕП.

Той стигна до пленарна зала, след като бе връщан няколко пъти в транспортната комисия, а българските превозвачи организираха протест срещу него два пъти – в началото на януари в Брюксел и миналата седмица в Страсбург.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. браво на еп!
    защитава шофьорите както макрон и бойко борисов заявиха във варна!

  2. Нека думбазите в България се научат да плащат като хората!!! Или да си карат дригелите сами!

  3. Искат да им осигурят работа като бели хора а те се дърпат. Ще спиме по камионите и ще въртиме геврека по три месеца без почивка и ще вземаме като другите шофьори на нормална работа. Егати мазохистите.

  4. Аве къде е бибитко, нали беше парле ву франсе с Макарон? Обосновано предполагам, че бибитко сега си търси виновен за провала, няма да се учудя, ако удара срещу апартаментаджиите да е бил вътрешен, да е дошъл от бибитко, за да отклони вниманието на лошия матриял от пакета Мобилност.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.