Ето кой е заподозреният за атентата в Страсбург Посещавал е радикални ислямистки кръгове

Стрелецът в Страсбург е трябвало да бъде задържан тази сутрин

На 12 декември 2018 да почерпят

Френската прокуратура започва разследване за тероризъм в Страсбург

Още един загинал след стрелбата в Страсбург 7 са тежко ранените, 4 - леко пострадалите

Стрелецът в Страсбург още не е заловен Официална информация от местните власти: ранените са 10

Ваня Стамболова успя, класира се за финала на „Фермата“

Престрелка в близост до коледния базар в Страсбург, има един загинал и трима ранени (ВИДЕО)

Меркел: „Няма възможности“ за промяна на споразумението за Брекзит

Битка за 15 млрд. евро стои зад атаката срещу строителите 1000 машини ще бъдат паркирани на “Цариградско шосе” в София без да пречат на гражданите

Сериозна чистка в „Локо“ (София)

Съдбата на Правителствена решават депутатите Дългът от 33 млн. лв. е от неизплатена надлимитна дейност на болницата

От „Надежда“ в Сливен искат свои съветници, узаконяване на къщите и мечтаят за среща с вътрешния министър

Възрастна жена пропадна в шахта в Пловдив

Будапеща плаши с още антимигрантски кампании

Европа удари превозвачите ни България и още 6 държави гласуваха против

Всички камиони трябва да бъдат оборудвани с интелигентни тахографи до края на 2024 година.

Страната ще иска отлагане на новите правила

Тежки ограничения за превозвачите прие Съветът на Европейския съюз по транспорт на заседание, продължило 15 часа в Брюксел. Текстът предвижда седмичната почивка на водачите да бъде извън шофьорската кабина. Те трябва да се връщат в страната, където са базирани фирмите им, най-малко веднъж на четири седмици.

Превозвачите ще трябва да правят и минимум пет дни пауза между две серии каботажни превози в друга страна. В рамките на дискусиите бе постигнато съгласие камионите да не се връщат у дома, което бе една от т.нар. червени линии за България.

Споразумението е тежък удар за българския международен транспорт, коментира за “Труд” Йордан Арабаджиев от Съюза на международните превозвачи. По думите му, ако тези текстове бъдат приети от Европейския парламент, това ще бъде убийство за сектора. Промените целят едно – западните държави да вземат нашата работна ръка, защото имат нужда от нея, заяви Димитър Димитров, изпълнителен директор на Камарата на автомобилните превозвачи.

По думите му това, което ще се случи, е голяма част от нашите фирми да изнесат бизнеса си в други държави.
България в лицето на министъра на транспорта Росен Желязков се обяви категорично против новите правила. Нашата позиция подкрепиха и Полша, Унгария, Литва, Латвия, Хърватска и Малта, които определиха споразумението като “непропорционално” и “дискриминационно”. Страната ни ще се опита да издейства отлагане на новото решение за международните превози в ЕС, заяви Желязков в Брюксел.

Определени бяха и сроковете за поставяне на т. нар. интелигентни тахографи. Всички камиони трябва да бъдат оборудвани с такива до 2022 г. за ново произведени превозни средства и до края на 2024 г. за всички останали.

Предстои Европейският парламент да излезе с позиция по пакета “Мобилност 1”, след което ще започнат т.нар. триалози между ЕП и ЕС.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (11)

  1. Колко пъти ще ни удрят ?
    Удариха животновъдството с уж чумата
    Удариха централите ни с уж фините прахови частици
    Удариха транспорта ни с тировете
    Удариха армията ни като отрязаха ракетите ни
    Удариха мините ни като си ги присвоиха
    Удариха фабриките ни и замениха с техни

    Какво още неударено остана господа соросоиди ? Наядахте ли се с нашите ресурси ?

    1. Правилно удрят праховите и тировете!
      А ракетите ги наряза избраният от нас кобургготски изрод.

  2. Е, че какво му е чудното?? Затвориха ни реакторите на АЕЦ „Козлодуй“, забраниха ни да строим АЕЦ „Белене“, забраниха ни да строим „Южен поток“, забраниха ни да строим нефтопровода Бургас-Александрополис, наложиха ни убийствени квоти за селскостопанската продукция, накараха ни да си унищожим ракетите, танковете, подводниците, самолетите, вертолетите, наложиха ни унищожителния план Ран-Ът, изсмукаха ни младежите и особено високообразованите, и още, и още, що да не ни ликвидират и транспортните фирми????

  3. И така, както викаха одрежи му половината пари …. Ще дойде друга будала на негово място, сега будалите ще ходят по Европата а чорбаджиите ще сърбат попарката …. Радвам се за тази новина, защото тез негодници лъгаха и крадяха от дядовците ни, от татковците и сега продължават и с нас да се подиграват. Не на четири седмици – всяка седмица трябва да сме си в къщи.

  4. Ще ви ударят още доста брюкселаните. Като се навряхте в тоя гейски съюз. Ще ви съдят за каквото си искат,ще ви отнемат каквото искат. Защо Брита излиза от ЕС? Задайте си тоя въпрос. А тя е богата държава,не е коя да е. ЕС не се интересува от вас,не разбрахте ли,потупват по рамото,но само от учтивост.

  5. ВИДИМИТЕ РЕЗУЛТАТИ СА ГАРАНИТИРАНИ, ОТ КОЙ,КОЙ,КОЙ ,А БРАТЯ БЪЛГАРИ??????????? КАТО ДОЙДЕ БОКУ 4 ВЕЧЕ НЕМА ДА ИМА НУЖДА ОТ НИКАКВИ РЕЗУЛТАТИ–ПО ТЕЗИ ЗЕМИ ЩЕ ЖИВЕЯТ ДВА-ТРИ МИЛИОНА ЦИГАНИ–ИНТЕГРИРАНО ОТ ВОЖДА НА МАФИЯТА ГРОБ И ЕДИН-ДВА МИЛИОНА ПЕНСИОНЕРИ, КОИТО БЪЛГАРИТЕ ЗАД ГРАНИЦА НЕ МОГАТ ДА СИ ГИ ВЗЕМАТ СЪС ТЯХ… …….

  6. MOGAT BAI GANJO,MOGAT!MOGAT DA SI VZEMAT I RODITELITE I DETZATA!TOGAVA,SHTE SE
    ,,OPRAVIM,,I NAI-POSLE,,ELEKTORATA,,DETO SEGA LEZI NA POMOSHTI I KRAZBI,SHTE PO4NE DA
    SPAZVA ZAKONITE I DA RABOTI!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.