На 22 януари 2019 да почерпят

Западът против глобализацията И Путин няма да участва в срещата в Давос

Задължават със закон президента на Киргизстан да носи националната шапка

Георг Георгиев: Поне година таксите за българите във Великобритания няма да бъдат променяни

5-годишно дете почина от пневмония след прекаран грип

Ципрас: Македонците разграничават своята идентичност от древногръцкото наследство

Транспортната комисия в ЕК решава за бъдещето на пакета „Мобилност“

ЕС отхвърля възможността за преговори с Лондон по сроковете на предпазния механизъм

Седмица на македонското кино стартира в София

Красиви изпълнения на кънки откриха ледената пързалка в Благоевград (СНИМКИ)

Талибаните и специалния пратеник на САЩ разговарят в Катар

Москва обеща ответни действия заради новите санкции на ЕС по случая „Скрипал

МВР: Шофирайте с повишено внимание в района на Ихтиман по АМ „Тракия“

Илюзията „Титаник“ никога не потъва Премиера в сатирата на пиеса от Христо Бойчев

Фалшификации с ТЕЛК разкрити от прокуратурата МВР и НОИ (обзор) Пенсионери по инвалидност не знаели от какво са болни

Екоминистърът одобри Източния вариант за „Струма” Едното платно ще минава по съществуващия път Е-79 в посока Гърция, а за София – по нов терен на изток от Кресненското дефиле

Министър Нено Димов подписа предложението на Висшия експертен екологичен съвет към ведомството за изграждането на лот 3.2 на магистрала „Струма“.

Изграждат две площадки за отдих и търговия

Министърът на околната среда и водите Нено Димов подписа предложението на Висшия експертен екологичен съвет (ВЕЕС) към ведомството за изграждането на лот 3.2 на магистрала “Струма” по Източния вариант. Това става ясно от публикувано решение на сайта на министерството. При този вариант на магистралата движението се разделя на две самостоятелни и раздалечени едно от друго пътни платна. В посока Гърция участъкът преминава по съществуващия път I-1 (Е-79), а за София – по нов терен на изток от Кресненското дефиле.

От Висшия експертен екологичен съвет, в който се обединяват експерти от няколко институции, включително и неправителствени организации, обявиха преди десет дни, че са взели решението на база задълбочена експертна дискусия и са се съобразили със значителния брой становища, позиции, мнения и възражения, постъпили в хода на процедурата по оценката на въздействието на околната среда (ОВОС), за различните варианти на трасе. Обсъдени са били резултатите от обществените обсъждания и заключенията на независимите експерти от извършените ОВОС и Оценката за съвместимост с предмета и целите за опазването на защитените зони от мрежата Натура 2000. За да подпомогнат вземането на решение, в състава на заседанието на ВЕЕС, са били включени представители на научната общност и други експерти.

В участъка между Крупник и Кресна Източният вариант предвижда още изграждането на две големи зони за търговия и отдих. Едната ще се намира на обходния път на Кресна в посока Кулата и ще е с площ 17 декара. Другата ще бъде по новото трасе, което ще се изгражда, и ще бъде на 2 километра след пътен възел “Кресна” в посока София на площ от 19 декара. И двете площадки ще имат директна връзка с Кресна. Те ще бъдат с електричество, водопроводна и канализационна мрежа, пречиствателни станции за отпадни води. Целта е да бъде осигурено всичко необходимо за осъществяването на търговска дейност и хората от региона да могат да продават продукцията си от мед, мляко и други продукти, както го правят и в момента.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.