На 22 август 2018 да почерпят

Кралев пожела пълна зала на гимнастичките

Български лекари спасиха мъж с имплантиране на аортна клапа през бедрото

Военен хеликоптер „Кугър” прекъсна електропровод край град Стамболийски

Втори фалит на застраховател очаква опозицията Спецслужбите съобщили на премиера Бойко Борисов, че има сериозен проблем в сектора

Кремъл отрича твърденията на „Майкрософт“ за руски предизборни кибератаки в САЩ

91 000 учители излизат на протест Искат да запазят авторитета на професията

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 22 август 2018

Доминик Рааб: През октомври ще бъде възможно сключване на договор с ЕС за Брекзит

До $150 000 награда за заловен престъпник дава Москва

По-ниски данъци за празни жилища Предлагат стимули за собствениците да ги дават под наем

Разширяват пакета на НЗОК Новите дейности ще се гарантират от НРД за 2019 г.

Владимир Савов поема временно поста на Ралица Агайн в КФН

Планирайте море до 12 септември Есенен полъх от следващата седмица, температурите падат с 10 градуса

Financial Times с нов проект в България

Екоминистърът одобри Източния вариант за „Струма” Едното платно ще минава по съществуващия път Е-79 в посока Гърция, а за София – по нов терен на изток от Кресненското дефиле

Министър Нено Димов подписа предложението на Висшия експертен екологичен съвет към ведомството за изграждането на лот 3.2 на магистрала „Струма“.

Изграждат две площадки за отдих и търговия

Министърът на околната среда и водите Нено Димов подписа предложението на Висшия експертен екологичен съвет (ВЕЕС) към ведомството за изграждането на лот 3.2 на магистрала “Струма” по Източния вариант. Това става ясно от публикувано решение на сайта на министерството. При този вариант на магистралата движението се разделя на две самостоятелни и раздалечени едно от друго пътни платна. В посока Гърция участъкът преминава по съществуващия път I-1 (Е-79), а за София – по нов терен на изток от Кресненското дефиле.

От Висшия експертен екологичен съвет, в който се обединяват експерти от няколко институции, включително и неправителствени организации, обявиха преди десет дни, че са взели решението на база задълбочена експертна дискусия и са се съобразили със значителния брой становища, позиции, мнения и възражения, постъпили в хода на процедурата по оценката на въздействието на околната среда (ОВОС), за различните варианти на трасе. Обсъдени са били резултатите от обществените обсъждания и заключенията на независимите експерти от извършените ОВОС и Оценката за съвместимост с предмета и целите за опазването на защитените зони от мрежата Натура 2000. За да подпомогнат вземането на решение, в състава на заседанието на ВЕЕС, са били включени представители на научната общност и други експерти.

В участъка между Крупник и Кресна Източният вариант предвижда още изграждането на две големи зони за търговия и отдих. Едната ще се намира на обходния път на Кресна в посока Кулата и ще е с площ 17 декара. Другата ще бъде по новото трасе, което ще се изгражда, и ще бъде на 2 километра след пътен възел “Кресна” в посока София на площ от 19 декара. И двете площадки ще имат директна връзка с Кресна. Те ще бъдат с електричество, водопроводна и канализационна мрежа, пречиствателни станции за отпадни води. Целта е да бъде осигурено всичко необходимо за осъществяването на търговска дейност и хората от региона да могат да продават продукцията си от мед, мляко и други продукти, както го правят и в момента.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.