Заловиха младеж с канабис в училище

Пиян вилня в гимназия в Берковица, искал да му дадат диплома

Шефът на КЕВР: Няма обективни предпоставки за поскъпване на тока от 1 юли

Бандити задигнаха каса на кмет с оръжие, злато и печат

Жена загина в тежка катастрофа край село Микре, 8-годишното й дете е в болница

БСП – София: Държим българското правителство да изтегли програмите по история и цивилизация за Х клас

Бойко Борисов се срещна с турския посланик Хасан Улусой

В кръвната проба на двама от ранените при катастрофата на АМ „Хемус“ има следи от наркотично вещество

Лорина Камбурова: Отказах снимки с Никълъс Кейдж Звездата от сериала "Скъпи наследници" предпочела българската продукция и не съжалява

Арестуваха извършител на серия грабежи

Почина най-възрастната работеща холивудска актриса

Отложиха делото „КТБ“

Отменена е грипната епидемия в Пернишка област

Земетресение с магнитуд 6,1 по Рихтер разтърси Индонезия

15 г. затвор за бившия директор на разузнаването ген. Кирчо Киров

Екоорганизации бавят мащабната реконструкция на Околовръстното шосе на Пловдив Изграждането на локалните платна ще оскъпи пътя до Асеновград с 20 млн. лв.

Мащабният проект за реконструкция и разширение на Околовръстното шосе на Пловдив се бави от екоорганизации, които го обжалват във Върховния административен съд (ВАС) и едва след като приключи тази процедура, процесът може се отпуши и да започне работа. Това стана ясно на брифинг в областната администрация, на който присъстваха губернаторът на Пловдив Здравко Димитров, шефът на АПИ Дончо Атанасов и проектанти.

5pl4003-1Проектът е приоритет и на правителството, и на АПИ, но и за Околовръстното шосе ще има проблем с локалните платна и отчуждителните процедури на частни имоти и от двете страни на пътя. Той ще е с габаритите на трасето Асеновград – Пловдив. Според експерти и строители проектът за Околовръстното шосе ще се оскъпи с близо 50 млн.лв., ако се реализират подобренията и локалните платна. Тяхното изграждане в отсечката Пловдив-Асеновград пък ще струва 20 млн.лв. върху проекта на стойност от 24,5 млн.лв., но там разстоянието е по-малко в сравнение с Околовръстното шосе, което трябва да бъде разширено чак до автомагистрала „Тракия” и пътят да стане високоскоростен.

„И за Околовръстното шосе има проблем с локалните платна. По принцип те са задължения на общините и стоят като основен проблем пред тях, но държавата би могла да помогне с процесите на отчуждаване, за да може реализацията на проекта да е единна. Има тежки проблеми около жп линията на КЦМ, както има и тежки и сложни инженерни мрежи“, описа ситуацията шефът на АПИ Дончо Атанасов. Финансирането на разширението на Околовръстния път по всяка вероятност ще е с пари от ТОЛ системата, когато тя реално заработи и започне да носи приходи в държавната хазна.

Добрата новина е, че ако хубавото време се запази, разширението на пътя Пловдив-Асеновград ще бъде завършено предсрочно още до края на 2017 г., макар че по план и график това трябва да стане чак през есента догодина. Първата част от реконструкцията обаче ще стане без локалните платна, чието проектиране няма да забави ремонта, тъй като двата процеса ще вървят паралелно.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.