Деца на Фондация „Димитър Бербатов“ със златни медали от математическа олимпиада

Шофьори причинили катастрофи с пострадали, жалят присъди Въззивните дела са насрочени за идната седмица в Окръжния съд във Велико Търново

Музей „Етър” в Габрово продава мартеници от гайтани в помощ на болни деца 412 мартеници от цялата страна са изпратени за участие в конкурса

Вижте шоуто на конната полиция за Тодоровден в столичния квартал “Бенковски” (СНИМКИ)

Показаха Димитър Рачков в хитово шоу по HBO

Канадец е бил арестуван в ПьонгЧанг за кражба на автомобил

Три малки деца загинаха при пожар в руско село

Гинка Върбакова пред БТА: Голяма международна банка с висок кредитен рейтинг финасира сделката за ЧЕЗ

Корнелия Нинова: Ние сме за пазарна икономика – България да закупи ЧЕЗ за 320 млн. евро

Цветанов: Новият министър на енергетиката ще бъде от ГЕРБ

Двама души са арестувани заради трафик на 10 кг кокаин в София

Варненската среща ЕС-Турция е под въпрос

Д-р Куин Лечителката пак се снима за “Плейбой”

Албания и Македония ще започнат преговори за присъединяване към ЕС

Катастрофа на пътя между село Церово и Благоевград взе една жертва

Експерти поискаха досието на тунел “Ечемишка” да стане публично

Снимка: Труд, Архив

Досието за безопасността на тунел “Ечемишка” на автомагистрала “Хемус” да стане публично, поискаха експерти на пресконференция.
Преди да стане ясно кой точно е виновен за инцидента в тунела, трябва да се отговори на няколко въпроса, смята председателят на УС на сдружение “Обществен съвет за пътна безопасност” Димитър Ганев.

Той попита има ли определен служител по безопасността на тунели и кой е той, има ли доклади на този служител, какво пише в тях, има ли назначено специализирано звено за инспекция на тунела, какви проверки е правило то, има ли негови доклади.

Той поиска да бъде оповестен и договора с фирмата за поддържане на тунела – “Автомагистрали” ЕАД. Ганев уточни, че тунелите по републиканските пътища се управляват от съответните областни управления на Агенция “Пътна инфраструктура”.

Преглеждайки пирамидата на отговорностите, нещата тръгват от министъра на регионалното развитие и благоустройството, не от сегашния, а от предишния, заяви Ганев. Според него ръководството на АПИ не може да взима решения без знанието и на министъра.

Инж. Йонко Иванов, председател на УС на Съюза на преподавателите по авто-мото подготовка, изрази съмнение, че има изготвено досие за безопасността на тунела.

Според експертите трябва да има видео наблюдение в тунелите. Те смятат, че е необходим и изцяло нов Закон за движение по пътищата. Експертите призоваха политиците да се изготви и национален план за пътна безопасност. Димитър Ганев заяви, че държавата е абдикирала от политиката по безопасност на пътя и всичко е стоварено на главата на шофьорите – увеличават се таксите, увеличават се и глобите. / БНТ

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.