Инвеститорите избират офис площите 70% от купувачите са от Централна и Източна Европа

Турист почина на бул. „Мария Луиза“ в столицата

Емил Радев: Хакването на базата данни на НАП е политическа поръчка

Къща на клошар изгоря до основи в Дичин Огнеборци спасили стопанина от пламъците

ЗК Лев Инс е готова да съдейства на институциите срещу киберпрестъпността Изявление на ЗК Лев Инс по повод кибератаката в НАП

Най-малко 32 жертви на мълнии в Индия, десетки са ранени

8 европейски държави създават механизъм за разпределение на спасени мигранти

25-годишен мъж е с опасност за живота след катастрофа в Русе

С 3% повече новородени в Шуменско

Мъж наръга 50-годишна жена в корема в Плевенско

Съдят надрусан шофьор без книжка, карал кола с фалшиви номера

66-годишен мотоциклетист е загинал при катастрофа край Кърджали

Сестрите Стоеви ще продължат да играят за България

Руското министерство на отбраната: Самолетите ни не са нарушавали въздушното пространство на Южна Корея

Дезинфекцират паркингите по магистрала „Тракия“ заради африканската чума

Експерти поискаха досието на тунел „Ечемишка“ да стане публично

Досието за безопасността на тунел „Ечемишка“ на автомагистрала „Хемус“ да стане публично, поискаха експерти на пресконференция.
Преди да стане ясно кой точно е виновен за инцидента в тунела, трябва да се отговори на няколко въпроса, смята председателят на УС на сдружение „Обществен съвет за пътна безопасност“ Димитър Ганев.

Той попита има ли определен служител по безопасността на тунели и кой е той, има ли доклади на този служител, какво пише в тях, има ли назначено специализирано звено за инспекция на тунела, какви проверки е правило то, има ли негови доклади.

Той поиска да бъде оповестен и договора с фирмата за поддържане на тунела – „Автомагистрали“ ЕАД. Ганев уточни, че тунелите по републиканските пътища се управляват от съответните областни управления на Агенция „Пътна инфраструктура“.

Преглеждайки пирамидата на отговорностите, нещата тръгват от министъра на регионалното развитие и благоустройството, не от сегашния, а от предишния, заяви Ганев. Според него ръководството на АПИ не може да взима решения без знанието и на министъра.

Инж. Йонко Иванов, председател на УС на Съюза на преподавателите по авто-мото подготовка, изрази съмнение, че има изготвено досие за безопасността на тунела.

Според експертите трябва да има видео наблюдение в тунелите. Те смятат, че е необходим и изцяло нов Закон за движение по пътищата. Експертите призоваха политиците да се изготви и национален план за пътна безопасност. Димитър Ганев заяви, че държавата е абдикирала от политиката по безопасност на пътя и всичко е стоварено на главата на шофьорите – увеличават се таксите, увеличават се и глобите. / БНТ

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.