Тиквичките в настъпление

Турция може да купи руски изтребители Су-57, ако САЩ блокират доставката на F-35

Апаш влиза в затвора заради 12-годишна булка В област Монтана има 51 непълнолетни майки с 56 деца

Мигранти в център в Дрезден нападнаха полицаи Трима са ранени

Хора даряват кръв в църква

Васил, който издяла Смолян с резачка Най-голямата му дървена фигура тежи над тон

За Мушек и мушеците 195 години от рождението на Найден Геров, съставил първия ни речник

Испания спаси 408 мигранти в Средиземно море

„Баварци“ превзеха София 120 машини на BMW и MINI бяха показани в Интер Експо Център

Подарък 13 от Дядо Коледа

Поклонението пред Светлин Русев ще бъде в сряда в Националната галерия – Квадрат 500

4-километрова опашка от ТИР-ове на “Капитан Андреево”

Предприятие за преработка на риба строят в Белица Предвиждат количества до 300 тона годишно

Установено е огнище на инфлуенца в село Стефаново

Почина синът на годеника на певицата Емилия

Експерти поискаха досието на тунел “Ечемишка” да стане публично

Снимка: Труд, Архив

Досието за безопасността на тунел “Ечемишка” на автомагистрала “Хемус” да стане публично, поискаха експерти на пресконференция.
Преди да стане ясно кой точно е виновен за инцидента в тунела, трябва да се отговори на няколко въпроса, смята председателят на УС на сдружение “Обществен съвет за пътна безопасност” Димитър Ганев.

Той попита има ли определен служител по безопасността на тунели и кой е той, има ли доклади на този служител, какво пише в тях, има ли назначено специализирано звено за инспекция на тунела, какви проверки е правило то, има ли негови доклади.

Той поиска да бъде оповестен и договора с фирмата за поддържане на тунела – “Автомагистрали” ЕАД. Ганев уточни, че тунелите по републиканските пътища се управляват от съответните областни управления на Агенция “Пътна инфраструктура”.

Преглеждайки пирамидата на отговорностите, нещата тръгват от министъра на регионалното развитие и благоустройството, не от сегашния, а от предишния, заяви Ганев. Според него ръководството на АПИ не може да взима решения без знанието и на министъра.

Инж. Йонко Иванов, председател на УС на Съюза на преподавателите по авто-мото подготовка, изрази съмнение, че има изготвено досие за безопасността на тунела.

Според експертите трябва да има видео наблюдение в тунелите. Те смятат, че е необходим и изцяло нов Закон за движение по пътищата. Експертите призоваха политиците да се изготви и национален план за пътна безопасност. Димитър Ганев заяви, че държавата е абдикирала от политиката по безопасност на пътя и всичко е стоварено на главата на шофьорите – увеличават се таксите, увеличават се и глобите. / БНТ

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.