Тръмп: Действията на Русия и Иран в Сирия са срам

Kорнелия Нинова: Борисов да не се крие зад полите на Гинка и Теменужка Гинка да дойде в парламента и да обясни как стана собственик на ЧЕЗ, поиска лидерът на БСП

ЕС реже парите за земеделие и Кохезионната политика

Туск за Брекзит: Позицията на Великобритания е чиста илюзия

Десетки убити и ранени при атентат с две коли бомби в Могадишу

Белград ще ползва опита на София при изграждане на метрото

Омбудсманът Мая Манолова: Ще наблюдавам с повишено внимание сделката за ЧЕЗ

Пенев внесе молба за касиране на изборите за президент на БФС

Пътят Асеновград–Пловдив става магистрален през лятото

Холандия призна Арменския геноцид и разсърди Турция

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в събота, 24 февруари 2018

БАН ще отговори официално на критиките към доклада за „Белене”

Тръмп призна: Плешив съм, крия се с прическата

Губернаторът на щата Флорида иска въоръжен полицай във всяко общинско училище

Кашата с касата се забърка здраво До понеделник смятат дълговете към чужди фондове, данните на шефа на НЗОК не били верни

Екстремно комби с мощност 680 коня

Хибридното комби Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E Hybrid е бързо като светкавица и ускорява за 3,4 секунди до 100 км/ч.
 Багажникът на комбито е с вместимост 425 л, тъй като електрическата батерия и системата за 4х4 не позволяват по-голям обем.

Багажникът на комбито е с вместимост 425 л, тъй като електрическата батерия и системата за 4х4 не позволяват по-голям обем.

С чудовищен ресурс от половин гигават или 680 конски сили Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E Hybrid се явява най-мощното комби. Дългото име на модела маркира хибридното задвижване на върховия вариант в гамата. На пътя тази кола с голям багажник се представя зашеметяващо. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 3,4 секунди, а след още 8,5 секунди се достига темпо 200 км/ч. Максималната скорост е ограничена на 310 км/ч.

Техническата концепция на Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S E Hybrid е взаимствана от хиперавтомобила Porsche 918 Spyder. Още при 1400 оборота в минута бензиновият битурбо двигател V8 с 550 конски сили и електромоторът със 136 конски сили разгръщат целия си потенциал и максимален момент от 850 Nm. Огромната тяга на локомотив се изпраща към четирите с адаптивна система за двойно предаване през спортна автоматична трансмисия с двоен съединител и осем предавки.

Водачът се настанява в изцяло дигитален кокпит със спортна архитектура.
Водачът се настанява в изцяло дигитален кокпит със спортна архитектура.

Шокиращо нисък разход на гориво е записан във фабричните характеристики на автомобила. По новия европейски цикъл за калкулиране на консумацията за изминаването на 100 км са необходими 3 литра бензин и 17,6 киловата енергия. Това е възможно при заредена батерия, която осигурява преодоляването на първите 49 км само на ток. В електрически режим автомобилът може да се движи със скорост до 140 км/ч.
Високотехнологичният модел разполага с изцяло дигитализиран кокпит и завиващи задни колела, които улесняват сигурното преодоляване на завои при екстремно бързо каране. За по-добра стабилност и аеродинамика служи активният заден спойлер, който променя ъгъла на крилото си в зависимост от скоростта и осигурява допълнително притискане на задните колела.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.