На 20 юни 2019 да почерпят

Луис Енрике напусна националния отбор на Испания

САЩ въведоха санкции срещу руска финансова компания

Земетресение от 6,5 по Рихтер в Западна Папуа в Индонезия

Военни и индустриални обекти с американско присъствие са били атакувани в Ирак

„Американ Еърлайнс“ закупува 50 от най-новите модели пътнически самолет на „Еърбъс“

Борис Джонсън е начело и след третия кръг на изборите за приемник на Тереза Мей

Партиите излизат на пазара, НС няма идеи за контрол на покупките ДПС предложи дарения без лимит, ГЕРБ - безплатни партийни клубове

Два български ТИР-а катастрофираха в Румъния, шофьор е загинал Причина за инцидента е спукана гума на единия от камионите, съобщават от МВнР

Бой между деца в София прати 11-годишен в „Пирогов“

12 000 лева глоба за шум на открито (обзор) МВР поема контрола върху нарушителите на закона

Болниците стопили дълговете си с 30 млн. лв.

19-годишна българка е арестувана в Гърция за разпространение на детска порнография

Данъци и осигуровки за обезщетение след уволнение

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 20 юни 2019

Електрическа лимузина от бъдещето Citroen 19_19 разполага с лежащ стол вместо пътническа седалка

При пътуване с автомобил на дълги дистанции времето може да се прекарва приятно като във всекидневната стая. Концепцията 19_19 на Citroen показва колко удобна става кабината в лимузината на бъдещето.

В концептуалния модел пътническата седалка отпред е заменена с лежащ стол с цилиндричен подглавник, а пасажерите отзад потъват в разкоша на меко канапе. Водачът следи работата на автомобила от голям цветен Head-up дисплей. На магистрали и в задръствания шофьорът оставя управлението на автопилот и може да подремне.

В предните врати са вградени големи екрани, които могат да разпознават водача и да го поздравяват. Вътрешното пространство е в изобилие, тъй като междуосното разстояние е дълго 3,10 м – като при Rolls-Royce.

Големите колела с диаметър 93 см се намират в четирите краища на конструкцията, а окачването е прочутото „летящо килимче“ на Citroen в модерната версия Advanced Comfort. Гумите са с размер 255/30/R30 и са специална хибридна разработка, като представляват едно цяло с джантите.

В пода на превозното средство е инсталирана батерия с капацитет 100 киловатчаса. Тя се зарежда на 80 процента само за 20 минути и осигурява пробег от 800 км. Мощността на задвижващата система възлиза на 340 киловата (равняващи се на 462 конски сили) и 800 Нм.

Максималната скорост на движение е ограничена на 200 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 5 секунди. Ако е налична подходяща инфраструктура, колата може да зарежда батерията индуктивно по време на движение.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.