Амазон отваря магазин без продавачи

Масов бой между кюрди и турци на летището в Хановер

Наръган мъж издъхна в аптека в Червен бряг, задържаха заподозрения в автобус за София

„Дяволът“ носи голове

Прием на деца в детските градини: Какво показа проверката на общината, как се оправдава Иво Мирчев

Кметът на Солун: Схващането, че Македония е само гръцка е много лошо

Борисов и Бърнабич обсъдиха развитието на инфраструктурата като предпоставка за интеграцията на страните от региона

Осем души са ранени след земетресението в Индонезия

74-годишен мъж е в болница, след като е бил ударен от влак край Пловдив

САЩ вдигнаха митата върху вноса на соларни панели и перални машини

Издирвана в цялата страна ученичка сама дойде в полицията в Монтана

Майкрософт изгражда 4 центъра за данни във Франция

64-годишна жена е загинала при пожар в ямболско село

Ремонтират булеварди в центъра на Варна до април Кметът призова гражданите да бъдат търпеливи

67% от българите искат партиите да загърбят различията по време на председателството

Електрическо сърце за най-големия Х модел

Размерът винаги има значение във високия клас автомобили. Техните купувачи искат да пътуват удобно, нашироко, с опънати крака, потънали в разкош и заобиколени от високи технологии. За такива претенциозни натури BMW ще представи догодина сериен вариант на най-големия си X модел – бъдещият Х7. Как ще изглежда той ни показва концептът BMW X7 iPerformence , който се превърна в една от звездите на есенното франкфуртско изложение.

26-2-6kol

Атрактивният шоу автомобил е голям като амбициите на BMW за дълготраен пробив в областта на електрификацията на превозните средства с лансирането на 25 модела на ток до 2025 г. На дължина концептуалният X7 iPerformence надвишава значително пет метра и стъпва на гигански 23-инчови колела. Характерните за марката „бъбреци” в радиаторната решетка също  са колосални, а огромните въздухозаборници в предната броня изглеждат толкова внушително, сякаш могат да засмучат куче на пътя. Тези извънредно големи компоненти контрастират с тесните фарове с издължен Х-образен светлинен подпис и лазерни фарове. Задната част не е толкова монументална. Светлинните тела са с познатата от серийните модели L-образна форма, свързани с ефектна хромирана лайстна.

26-3-6kol

Изчистените форми преминават в пътническата кабина, където пасажерите се настаняват в ексклузивна модерна атмосфера с топли цветове и подбрани висококачествени материали. Различни видове кожени тапицерии и дървени фурнири създават усещане за ексклузивност и простор, което се допълва от тесните колони и огромния панорамен покрив със светлинни контури. Изцяло дигиталният кокпит е ориентиран към водача и e максимално изчистен от бутони. Явно предстои въвеждането на нов интерфейс с управление с жестове и докосване, който ще замени настоящата iDrive система. Местата за настаняване са шест – по две луксозни и стилни кресла на три реда. Пътуващите на втория ред разполагат с големи сензорни екрани, които служат за забавление, работа и общуване с околния свят и другите пасажери.

26-4-6kol

26-5-6kol

Конструкторите дават оскъдна информация за задвижването. Концептът X7 iPerformence е тип Plug-In хибрид, който съчетава електрически мотор и бензинов турбо двигател. Към момента BMW предлага серийни варианти с такава моторизация като X5 xDrive 40e с двулитров бензинов агрегат и електромотор, чийто системен ресурс достига 313 конски сили и 600 Nm. Очаква се бъдещият сериен X7 ще получи по-мощна батерия, за да изминава дълги дистанции в електрически режим. Нищо чудно и бензиновият двигател да е с 6 цилиндъра, а не с 4. Толкова голям и луксозен автомобил с хибридна тяга ще „плува” в свои води на многолентовите магистрали в САЩ и Китай, където размерът наистина има голямо значение.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.