Турция удължи извънредното положение в страната с още 3 месеца

Ограничено е движението за всички превозни средства през Троянския проход

Тир се обърна на пътя Монтана-Видин

С лихвоточки да се плащат данъци Жилищно-спестовните влогове ще може да се наследяват

Двоен самоубийствен атентат в Нигерия взе най-малко 12 жертви

Президентът награди разузнавачи посмъртно Депутатът Таско Ерменков с отличие от министъра на отбраната

Пълна каша с Истанбулската конвенция Няма нужда от нов превод, документът се ратифицира на езика, на който е договорен

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 18 януари 2018

Искрен Веселинов: Ние от ВМРО сме категорични, че няма да подкрепим Истанбулската Конвенция, независимо колко превода и бъдат направени

Болниците искат парите си от НЗОК по съдебен път Въпреки решението на съда, здравната каса отказва да плати надлимитната дейност

Училища и градини с по-ниски сметки за парно Потребили сме по-малко топлоенергия през декември

Без субсидии за хора с увреждания, ако имат фирма Отпускат до 20 хиляди лева на кандидат за започване на собствен бизнес

Населението на Велико Търново се увеличава За кратко време жителите на старата столица са се увеличили с 1000 души

Прокуратурата образува досъдебно производство по случая с дъщерите в Свищов Анкета е показала, че са лица в риск, а нямат личен лекар

Слаба охрана улеснила атентата на летището в Сарафово Никой не е забелязал терориста, поставил бомбата в автобуса с израелски туристи

Електромобил „скъса“ Veyron на спринт

Както са паркирани, така финишираха на спринта от четвърт миля - хърватският електромобил Concept One е с метри пред Bugatti Veyron.
Както са паркирани, така финишираха на спринта от четвърт миля – хърватският електромобил Concept One е с метри пред Bugatti Veyron.
Два феноменални автомобила с коренно различно задвижване - електрическият Concept One и бензиновият Veyron, се припичат на брега на Адриатическо море.
Два феноменални автомобила с коренно различно задвижване – електрическият Concept One и бензиновият Veyron, се припичат на брега на Адриатическо море.
Bugatti Veyron се оказа по-бавен на спринта от електрическия автомобил.
Bugatti Veyron се оказа по-бавен на спринта от електрическия автомобил.
Английският лорд Пемброук (вляво), собственик на Bugatti Veyron, се повози при хърватския пилот Мирослав Зрънчевич в електромобила Concept One.
Английският лорд Пемброук (вляво), собственик на Bugatti Veyron, се повози при хърватския пилот Мирослав Зрънчевич в електромобила Concept One.

Над 1000 конски сили мощност, над 400 км/ч максимална скорост, гигантски 8-литров двигател W16, четири турбокомпресора – никой не може да се сравнява с Bugatti Veyron освен неговият наследник Bugatti Chiron с 1500 конски сили. Въпреки че ускорява за по-малко от 2,5 секунди от 0 до 100 км/ч, светкавично бързият Veyron обаче си намери майстора в лицето на концептуалния хърватски електромобил Concept One. Неговият създател Мате Римац твърди, че това е най-бързата електрическа кола в света. За да докаже думите си, конструкторът покани Veyron на серия от гонки за изясняване на въпроса кой е по-по-най.

В няколко зрелищни надбягвания електрическият Concept One демонстрира уникалните си спринтьорски качества в директен дуел с именития си съперник. Видео от първото състезание вече кръжи в интернет и показва как Veyron губи на традиционната дистанция от четвърт миля (402 м). На писта в Хърватия при температура минус 5 градуса електрическият концепт с 1088 конски сили буквално „къса“ на старта фамозното Bugatti с 1001 конски сили. На хартия само за 14,2 секунди Concept One достига 300 км/ч, а Veyron е с половин секунда по-бавен. На практика електромобилът дърпа с две-три дължини веднага след старта, а Bugatti съкращава изоставането чак към края на 400-метровата отсечка. Бруталният въртящ момент от 1600 Nm на Concept One идва с докосването на педала на газта, докато за постигането на не по-малко впечатляващите 1250 Nm на Veyron е нужно развъртането на двигателя и четирите турбини. Победата на електрическия концепт потвърждава превъзходството на моторите на ток пред тези с вътрешно горене в спринтовите дисциплини.

Вижте видео от гонката на писта:

www.youtube.com/channel/UCNxx1hqJCGaw-kJG2p2w5eg

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.