Български ало измамник завлече с 20 000 евро грък

Марешки превръща Пощенската палата във Варна в хотел

Заловиха младежи, крали гориво от пътно-строителна машина Злосторниците признали за деянието

Прибраха в психиатрия агресивен мъж Софиянецът буйствал в жилище и срещу полицаи в Свищов

Галина Георгиева е избрана за член на СЕМ от квотата на Народното събрание

Росен Бъчваров: Пробойната в системата на НАП вече е запушена

Гордън Рамзи отслабнал с 25 кг, след като спрял млечните продукти

Боил Банов: Ремонтът на Ларгото ще струва около 10 000 лева

Валери Симеонов: От НФСБ сме против машинното и електронното гласуване

Гладен човек с пет букви?

Музеят в Търново отбелязва 182 години от рождението на Васил Левски Показват изложба с документи и вещи на Апостола

Убиецът Полфрийман иска предсрочно освобождаване

Урсула фон дер Лайен: Впечатленията ми от българите са перфектни

Явор Колев, ГДБОП: Има задържан за хакерските атаки срещу НАП Заподозреният не е руски гражданин, обясни шефът на отдел „Киберпрестъпност”

Искрен Веселинов, съпредседател на ПГ на Обединени патриоти, пред „Труд“: Не сме счупили коалицията, това е последен шанс за съществуването й

Емили Уотсън е брилянтен виолончелист

Улана Хюмюк е единствена от главните герои в тоталният хит тази година „Чернобил”, която не е пренесена от реалността. Образът е комбинация от няколко личности, които са станали част от разследването на злощастните събития от 26 април 1986. Номинираната за два оскара и четири статуетки „Златен глобус“, британска актриса е и офицер на Британската империя от 2015 г. заради приноса й към драматургията. Тази отдаденост и борбеност Емили Уотсън въплъщава и в ролята си на Улана Хюмок.

Емили е родена на 14 януари 1967 година. Бащата й е архитект, а майка й- учителка. Родителите поощряват отрано творческите заложби на дъщеря си и я записват да се учи да свири на цигулка (което впоследствие се оказва от полза при снимките на „Хилари и Джаки“), събуждат интереса й към класическата литература, водят я редовно на театър. След училище Емили следва английска литература в Бристолския университет.

После разбира, че сцената я привлича много по-силно и решава да постъпи в школа за драматично изкуство. На два пъти се проваля на прослушванията, но накрая постъпва в Лондонската консерватория. Завършва през 1990 г.

Две години Уотсън играe в малки регионални театри, после я приемат в Кралския Шекспиров театър. В първия си сезон там се появява предимно в масовки, обаче скоро я забелязват и след година започва да получава големи роли. Междувременно се снима в телевизионния филм „Сън в летен ден“. И въпреки това, когато в началото на 1995 година я канят на проби за филма „Порейки вълните“ на Ларс фон Триер, тя не вярва, че ще я одобрят, защото се смята за прекалено театрална актриса, която не може да има успех в киното.

Работата във филма на гениалния датски кинорежисьор променя съдбата на Уотсън. Ролята на мъченицата Бес обаче тя получава благодарение на отказа на актрисата Хелена Бонъм Картър да се снима гола. „Порейки вълните“ има изключителен успех и получава Голямата награда на журито на кинофестивала в Кан.

Кинокритиците от Ню Йорк и Националната общност на критиката в САЩ я избират за най-добра актриса на годината (1997); номинират я и за „Златен глобус“ и „Оскар“. В Европа филмът е посрещнат най-възторжено и Емили Уотсън заслужено получава европейската филмова награда за най-добра женска роля. Въпреки това актрисата и до днес продължава да твърди, че нейният съпруг, английският театрален актьор

Джак Уотърс, е много по-талантлив от нея. Двамата се запознават в театъра, играейки в спектакъла „Укротяване на опърничавата“.

За ролята си в „Хилари и Джаки“, която е не по-малко сложна от тази в „Порейки вълните“, Емили Уотсън се превъплъщава толкова органично в персонажа на музикантката Жаклин Дюпре, че заслужено предизвиква възхищението на публиката и критиката. Тя пресъздава с удивително майсторство живота на Джаки от 16 до 42-годишната й възраст, овладявайки не само до виртуозност техниката да свири на виолончело, но и разкривайки с потресаваща убедителност скръбната хроника на деградацията на своята героиня, нейния разпад като личност както във физическо, така и в умствено отношение.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.