Човек е ранен, след като хеликоптер е извършил твърдо кацане в Арктика

Движението през прохода Шипка се ограничава заради честванията на 3 март

Откриха древен град под Солун

Психологът Магдалена Ангелова: Гласът е начин, по който бързо можем да достигнем до подсъзнанието на другия

ТИР с медицински материали се хвърли в дере Произшествието стана на главния път Велико Търново-Русе

Екатерина Захариева ще участва в Съвет “Външни работи” в Брюксел

Десетки ранени след пожар в дискотека в Италия

Николай Нанков поставя начало на дискусия за новото райониране на страната

Йорданка Фандъкова: ЧЕЗ е стратегическо дружество, важно е да има гаранция за качествена услуга Столична община няма нищо общо със сделката, заяви столичният кмет

Две обвинения получи мъжът, който нападна сестра си и се барикадира в къща във Велинград

3000 снегорина са в готовност да чистят пътищата от снега

Бойко Борисов пред младежите в ГЕРБ: Опозицията казваше, че “асфалт не се яде” – хората сега сами искат да им строим магистрали (ВИДЕО)

БМВ откри нередности при софтуер за отработените газове

Задруга разработва критерии за качеството на храните В Сдружението на производителите членуват над 40 фирми

Олимпийските игри в ПьонгЧанг са посетени от над 1.3 милиона души

Емил Хърсев: Частното банкиране у нас няма нищо общо с качеството например в Швейцария

Принципът е, че когато даден човек сложи парите си в банката, той е сигурен, че ще си ги получи – без значение какви измами извършват служителите. Това заяви финансистът Емил Хърсев по БТВ във връзка със скандала с футболиста Мартин Петров, който “Труд” разкри. Неговите сметки се оказаха опразнени от личния му банкер.

„Частното банкиране у нас няма нищо общо с качеството на истинското частно банкиране – например, в Швейцария”, отбеляза Хърсев. По думите му навсякъде финансовата институция би трябвало да отговаря за действията на своите служители: „Банката трябва да те предпазва, а не да ти казва „Ама ти си подписал!”. Това обаче е само „морално правило”.

„При над 90% от случаите банката възмездява клиента, включително и когато има съмнения за неговото съпричастие. Редно е да се заяви „Ние сме готови да понесем вредата, искаме междувременно да проверим дали самият клиент е съучастник на нашия служител”, обясни Хърсев.

По думите му подобни ситуации има в голямо количество и в по-развити държави, като общият годишен обем на измамите с банкови инструменти се изчислява в милиарди.

„Статистиката е такава, че в много големия случай на подобни обири документални, всъщност се оказват замесени и двете страни”, посочи той. По думите му клиентът се оказва съучастник в около 80% от случаите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Така е , и само да добавя че всички банкери у нас от 1990 г досега са за разстрел и за конфискация на имуществото , ама кой да го направи , като и управниците ни са същите. А съдебна система няма – има дребнорибковщина.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.