Приеха методология за провеждане на наблюдение по метода „таен клиент“

ВАС прекрати делото срещу решението на КЗК за избор на изпълнител на проекта „Турски поток“

„Фолксваген“ готов да плати 80 млн. евро на клиентите си в Австралия

Владимир Путин и Реджеп Ердоган се срещнаха в Анкара (ВИДЕО)

Мегз и гаджето й с условни присъди за инсценираната кражба на мерцедеса й

Медицински университет-Варна прие над 1400 първокурсници Започна обучението на трети випуск военни лекари

Дворецът – Балчик събира творци от три континента на юбилеен арт форум „БезГраници“ Песни на редки езици ще звучат на плажната сцена

Изправят пред съда шофьор, прегазил катастрофирал човек на магистрала „Тракия“

Недоразумение довело до напрежението в „Спартак“ (Плевен)

Двама на съд за контрабанда на цигари

Каракачанов: Имаме готовност срещу бежански натиск от Турция

Турски актьори в списъка на световни красавци

Две деца пострадаха при катастрофи във Варненско

В Бургас учениците са с 403 повече от миналата година 171 деца са се завърнали от чужбина, най- много са от Германия

Как топмоделът Роми Стрийд се храни у дома си (ВИДЕО)

Железницата търси 880 млн. лв. от държавата

Железницата търси 880 млн. лв. от държавата, коментира изпълнителният директор на „Холдинг БДЖ“ Владимир Владимиров на брифинг днес.

„От 445 млн. лв. за окончателно погасяване на задълженията на холдингът, остават 380 млн. лв., като плащането трябва да се извърши от държавата, тъй като ресурсът на БДЖ е изчерпан“, добави Владимиров. Според него освен тези 380 млн. лв., 210 млн. лв. нужни за закупуване на мотриси и още 210 млн. лв.- по 35 млн. лв. за 6 години от капиталовия трансфер. Ако тези пари се гарантират, холдингът ще има ресурс за подобрявяне на състоянието.

„Очакваме концесията на летище София да се случи, за да погасим задълженията си“, добави той. По думите му през 2017 г. въпросът трябва да бъде решен при всички положения, и ако концесията не се случи, трябва да има резервен вариант, който държавата да предложи.

Състоянието на БДЖ

Изпълнителният директор представи данни за състоянието на БДЖ към края на 2009 г. и уточни, че са успели да намалят с почти 50 % задълженията на железницата до 445 млн. лв. Той добави и други затруднения на холдинга, част от тях излишен капацитет от 348 локомотива, 754 имота и близо 6000 служители, остаряла инфраструктура и недофинансирането от страна на държавата към БДЖ с 308 млн. лв. Допълнителните затруднения на холдинга през годините са били 68 млн. лв. наказателни лихви, заради задълженията им преди 2010 г., 24 млн. лв. заради увеличени такси на НКЖИ, 8,3 млн. лв. разходи по съхранението на излишните активи, 29 съдебни дела.

 

 

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.