Хванаха евродепутата Ангел Джамбазки да шофира с алкохол в кръвта

В МОСВ не е постъпвало заявление за внос на отпадъците, задържани в Италия

Как купуват изборите в САЩ и колко ще струва победата през 2020-а Най-богатите от милиардерите на Америка купуват общонационалните избори по $100 на глас и дори печелят от това

Нови коли за скиорите Радослав Янков, Алберт Попов и Владимир Зографски ще карат Audi Q5

Джип отнесе светофар в столичния кв. Овча купел

Борисов присъства на първото заседание на лидерите на ЕНП, ръководено от новия президент Доналд Туск

Хиляди алжирци излязоха на протест срещу провеждащите се президентски избори

БАБХ ще взема проби на всяка пратка с птиче месо и субпродукти с произход Полша, предназначени за България

Топлофикация Русе плаща 80 000 лв. обезщетение на жена, паднала в изкоп с вряла вода

Комисар Венелин Младенов е новият началник на „Пътна полиция“ в Пловдив

Арестуваха пловдивски антимафиот за търговия със стоки менте

Рекордни 19 номинации за „Треньор №1“

Президентът Радев: България високо цени приноса на Суверенния Малтийски орден за отстояване на хуманизма и солидарността

Елизабет Втора купи подаръци за персонала на Бъкингамския дворец

Мега турнирът на УЕФА

„Замръзналото кралство 2” направи $738 млн. за 10 дена

„Замръзналото кралство 2” направи $738 млн. за 10 дена

Първият филм стана поп-културен феномен

„Дисни” отново доминира глобалните класации по приходи със зимния мегахит „Замръзналото кралство 2”. Анимацията инкасира 738 милиона долара от продадени билети след 10 дни разпространение и се очертава като един от най-успешните филми на годината. Филмът вероятно ще се превърне и в една от най-касовите анимации въобще като към днешна дата има всички шансове да доближи и дори да задмине първия филм „Замръзналото кралство”, който направи близо 1,3 милиарда долара в световния бокс-офис преди шест години, превръщайки се и в поп-културен феномен. Очевидно това е ще е една от новите поредици и най-силни франчайз брандове на „Дисни”, които вече притежават най-големия пазарен дял във филмовата индустрия и продължават своята корпоративна експанзия.

Големият тест за компанията ще бъде представянето на „Междузвездни войни: Възходът на Скайуокър”, който тръгва след средата на декември върху крилете на мащабна маркетингова кампания за стотици милиони долари.`

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.