Президентът на КТ „Подкрепа”: Не съм песимист относно увеличаването на добавката за нощен труд

Тръмп пратил писмо до Хашим Тачи, призовал Косово за споразумение със Сърбия

Гръцкият парламент одобри бюджета за 2019 г.

МВФ отпуска помощ в размер на 3,9 милиарда долара на Украйна

Министърът за Брекзит: Великобритания не може да отмени задействането на член 50 като временна мярка

Спецсъдът решава днес за мярката на Иванчева

Путин: Новото оръжие на Русия няма равно на себе си

Жълт код в цяла Източна България днес

На 19 декември 2018 да почерпят

Световната банка одобрила кредитни гаранции от 750 млн. долара за Украйна

Белгийският премиер подаде оставка

Българските полярници пристигнаха на Антарктида

Централна роля в света иска Китай Никой не може да ни диктува какво да правим, отсече Си Цзинпин

Ники Хейли загатна какъв ще е американският план за мир в Близкия изток

Американски съдия разкритикува бившия съветник на Тръмп Майкъл Флин

Зам.-шеф в столичния „Метрополитен”: Опасно е, ако нивото на водата се вдигне над ходовите релси

Снимка: БТВ

„В много станции имаше влязла вода – от стълбището към пероните. Това стана заради високото ниво на водата по улиците, която не могла да се поеме от канализацията”. Това обясни пред БТВ зам.- началникът „Eксплоатация” в столичния „Метрополитен” Валентин Tодоров във връзка с наводнените след обилния дъжд вчера метростанции в София.

„Водата се оттича в т.нар. бакове и после с помпи се изхвърля в канализацията. Опасно е, ако нивото се вдигне над ходовите релси и след това се стигне до контакт на водата с захранващата контактна релса – може да се получи късо съединение”, коментира още той.

За 20 години експлоатация обаче това не се е случвало, подчерта Тодоров.

„И друг път се е случвало да влезе вода, но метрото е добре оразмерено”, посочи зам.- началникът в „Метрополитен”.

В момента всички линии се движат нормално, а хората може да са спокойни, заяви той.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Вярно е , че пороят е голям и канализацията не може да го поеме! Но има начини да се намалят щетите! Защо няма наклони и шахти пред стълбите на метростанциите, които да отвеждат водата на вън в каналите? Кой е виновен за това – строителите и инженерите? Защо са открити стълбите за метрото, а нямат козирки големи, за да не се събира толкова вода? Кой трябва да го направи? Има за всичко начин, но няма контрол г-жо Фандъкова!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.