РИК проверява сигнал за контролиран вот в Йоаким Груево

„Алфа рисърч“ по Би Ти Ви: ГЕРБ – 33%, БСП – 23% Управляващата партия печели два мандата повече от социалистическата

Хамилтън с победа за Ники Лауда

Вицепрезидентът Йотова: В Европа трябва да изпратим грамотни хора, със силна воля за промяна

Ето как върви гласуването на евровота по-малко от три часа преди края на изборния ден

Близо 28% са гласувалите от Пиринско към 17,30 часа

Хората по-съвестни от фирмите при заемите Лошите кредити на домакинствата са само 8,9%, а на бизнеса - 13,3%

Полицията в Монтана разпитва търговци на гласове

Партията на Себастиан Курц печели евроизборите в Австрия по предварителни данни

В ЦИК са постъпили 103 жалби и сигнали до 18 часа

Три жертви и петима ранени при две експлозии в Катманду

Слави Трифонов: Завишените субсидии са „Параграф 22″ Мълчанието на партиите е доказателство

Бургазлии предпочетоха плажа В региона най-много гласували в Руен, Приморско и Царево

Трима загинали и петима ранени при две експлозии в Катманду

Торнадо уби двама души в Оклахома (ВИДЕО и СНИМКИ)

Започнаха единичните изпитания на метровлаковете по третата линия

Снимка: Фейсбук

Започнаха единичните изпитания на метровлаковете по третата линия. Първите 8 км от третата метролиния – от „Красно село“ през центъра до бул. „Владимир Вазов“ – ще пуснем до края на годината. 18 от 20-те нови влака за третия лъч вече са доставени в София. Те са производство на „Сименс“ и с тях се постига до 25% икономия на енергия. Това написа във Фейсбук столичния кмет Йорданка Фандъкова.

„Цялата трета линия е с ново поколение системи за управление, автоматизация и безопасност. Като част от мерките за безопасност изграждаме и стъклени предпазни стени на пероните. Те се отварят автоматично при спиране на влаковете на местата, на които се отварят вратите на влаковете.

На 65% е готов и участъкът през „Овча купел“ – още 4 км до околовръстния път при Горна Баня. Този участък планираме да пуснем през първата половина на 2020 г.

С новите 12 км метро ще спестяваме още 11 хил. тона вредни емисии на година. Той ще се ползва от 130 хил. души дневно и ще намали до 25% трафика в зоните, през които преминава.

Заедно с метрото променяме и наземната инфраструктура в районите, през които минава. В момента се провежда процедура за цялостна реконструкция на ул. „Житница“, за съжаление има забавяне заради жалби по отчуждаването на частни имоти. Целта ни е до края на годината заедно с метрото да завършим кръстовището на бул. „Гоце Делчев“ и бул. „Цар Борис III“ и цялостната реконструкция на ул. „Житница“. В район „Овча купел“ заедно с „Метрополитен“ цялостно реконструираме ул. „Централна“, написа още Фандъкова.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.