Радев изпрати съболезнования до президента на Ирак за жертвите от потъналия ферибот

Оставиха в ареста двамата мъже, гаврили се и убили 53-годишна жена в Харманли

Калоян Паргов: От ЦГМ да кажат реалната причина за срива в GPS системата за управление на обществения транспорт

Лавров: Западът прикрива престъпленията на НАТО в бивша Югославия

Осъдиха двамата мъже, които се стреляха в Кюстендил миналия юни

Почина народната певица Стефка Кушлева

Кметът на Пазарджик ще се бори за четвърти мандат като независим

Диане Крюгер за най-тежката година в живота й

Свещеник е бил намушкан с нож по време на литургия в Монреал

Моторист и спътницата му са в болница, след като се удариха в скала край Асеновград

Прокуратурата повдигна обвинение на шофьора на линейка, спипан да кара пиян в пловдивската „Шекер махала“

Направиха първа копка на мащабен спортен комплекс за 24 милиона лева край Разлог

Отпуснаха над 3 млн. лева на община Свищов за закриване на депо за отпадъци

Министър Порожанов: 35% обработваемите площи ще бъдат защитени от градушки през тази година

Камион се преобърна и разпиля скрап край Бобошево

Заработи платформа за сигнали срещу нарушения

Столичани вече могат да подават сигнали за нередности в София на специално разработена за целта мобилна платформа, съобщи кметът на града Йорданка Фандъкова. При нередности ще реагират структурите на общината. Сигнали могат да се подават на сайта grajdanite.bg, както и на съответното мобилно приложение. Гражданите могат да съобщават за неправилно паркиране – върху зелени площи, детски площадки, паркове и др.; бездомни кучета; нерегламентирани сметища; сигнали за улично осветление; бездомни хора във връзка с предстоящото застудяване; изоставени автомобили.

“До този момент чрез използването на платформата са подадени над 70 000 сигнала, а регистрираните граждани са над 55 000 души”, посочи Фандъкова. По думите є услугата дава възможност за контакт и между този, който подава сигнала и тези, които присъстват в сигнала като нарушители. “1000 са извиненията на нарушителите”, допълни кметът. Тя заяви, че общината има различни канали за получаване на сигнали, като най-често се използва Контактният център, но по този начин решаването проблема става по-бавно, отколкото чрез новата платформа.

До момента пет районни администрации – “Слатина”, “Красно село”, “Люлин”, “Витоша” и “Лозенец”, са се включили в системата.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.