Взривно устройство е хрърлено пред американското посолство в Черна гора, извършителят се е самоубил

Протести на ученици в САЩ за повече контрол над продажбата на оръжия

Земетресение от 4,8 по Рихтер край Асеновград тази нощ

Нигяр Джафер: Моделът на здравеопазването е грешен

Весела Лечева: Грешка е да се иска оставка за изразена политическа позиция

Хлапета ще борят агресията с картинг и съвети от професионални пилоти

Изчезнаха 111 девойки след нападение в Нигерия

Учени регистрираха подозрителна активност на Йелоустоунския супервулкан

МЗ: Бутилираната вода носи сериозен риск за детското здраве

Мел Гибсън снима детективски сериал

173 милиона за нов център на София (ВИДЕО) Пускат нощен транспорт за 2 лв.

Две българки на топ постове в ЕК Първата жена начело на Евростат ще е Мариана Коцева

Вижте акцентите от броя на “Труд” в четвъртък, 22 февруари 2018

Русия е заплатила глоба от 15 милиона долара на Международния олимпийски комитет

Актьорите Гал Гадот и Марк Хамил ще връчват награди “Оскар”

Заработи платформа за сигнали срещу нарушения

Снимка: Архив

Столичани вече могат да подават сигнали за нередности в София на специално разработена за целта мобилна платформа, съобщи кметът на града Йорданка Фандъкова. При нередности ще реагират структурите на общината. Сигнали могат да се подават на сайта grajdanite.bg, както и на съответното мобилно приложение. Гражданите могат да съобщават за неправилно паркиране – върху зелени площи, детски площадки, паркове и др.; бездомни кучета; нерегламентирани сметища; сигнали за улично осветление; бездомни хора във връзка с предстоящото застудяване; изоставени автомобили.

“До този момент чрез използването на платформата са подадени над 70 000 сигнала, а регистрираните граждани са над 55 000 души”, посочи Фандъкова. По думите є услугата дава възможност за контакт и между този, който подава сигнала и тези, които присъстват в сигнала като нарушители. “1000 са извиненията на нарушителите”, допълни кметът. Тя заяви, че общината има различни канали за получаване на сигнали, като най-често се използва Контактният център, но по този начин решаването проблема става по-бавно, отколкото чрез новата платформа.

До момента пет районни администрации – “Слатина”, “Красно село”, “Люлин”, “Витоша” и “Лозенец”, са се включили в системата.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете