Глобиха над 43 000 шофьори от началото на акция „Зима“

Италианска светкавица с мощността на 819 коня Sian е първият хибрид на Lamborghini и най-мощният модел на марката

Какво правят пенсионери в публичен дом?

Все още се издирва мъжът, който нападна и рани жена при обир в газстанция в София

Днес е Световният ден в памет на жертвите от катастрофи

Мъж уби три от децата си и съпругата си в Сан Диего, след което се самоуби

Зодиите на пътя

На 17 ноември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за неделя, 17.11.2019

Жена е била ранена при въоръжен обир на газстанция в София

Хиляди се събраха на протест срещу Николас Мадуро във Венецуела

Зловещият Какамо – между легендите и историята Каменното орлово гнездо сякаш е обитавано от призраци

Конят, който предизвика катастрофа със 7 ранени, е безстопанствен

Родителите на починалото 3-годишно дете: Лекарите виждаха, че умира

Към „историята си” добавяме истерия След Паисий, комай нищо

Засипаха с критики проектите за разделяне на три на Закона за движение по пътищата

В краткото време, което имахме да се запознаем с трите законопроекта, не успяхме да видим нов модел нито за организацията на пътната безопасност, нито за административно-наказателната отговорност, нито за обучението на водачите или поддръжката на превозните средства.

Това заяви Диана Русинова от Института за пътна безопасност на дискусията на трите нови законопроекта, на които се разделя Законът за движение по пътищата.

Кръглата маса „Обсъждане на проект на Закон за движението по пътищата, Закон за водачите на моторни превозни средства и Закон за пътните превозни средства“. Форумът се провежда в София, а негови организатори са Министерството на вътрешните работи и Фондация „Ханс Зайдел“ в България.

Тези законопроекти ни връщат в началото на нещата, когато изобщо имаше идея те да се правят. Ние не участвахме в работните групи, те бяха затворени за нас и сега си даваме предложенията, които можехме да дадем преди създаването на тези работни групи, , каза Йонко Иванов от Съюза на автомобилните инструктори. Според него най-важното е въвеждане на фазово обучение, което да е разделено на възрасти, например започващо дори от 4 до 10 г., от 10 до 15 г. и т.н.

Категорично сме против въвеждането на задължителни светоотразителни каски и жилетки, заяви Радостина Петрова от сдружението „Велоеволюция“. В две страни от Европа има такова изискване, но и в двете то е ограничено по възраст или по място. На нейните думи реагира вътрешният министър Валентин Радев. „Аз съм вашият човек“, каза той и обясни, че карал велосипед във всяко свободно време.

Тази мярка би съсипала общинските велосипеди под наем, каквито има в Бургас, в Добрич и са проектирани във Варна и в София, напомни още Петрова, а организаторите обещаха да я включат по-нататъшното обсъждане.

Заловените след употреба на наркотици, преди да им върнат книжките, отново да се тестват за наркотици, предложи Владо Тодоров от Асоциацията на пострадалите при катастрофи.

Бившият шеф на КАТ Алекси Стратиев каза, че е крайно време в закона да бъде уредено премахването на всякакви стикери от автомобилите, след като и винетките и останалите системи стават електронни.

Той е категорично против няколко принудителни административни мерки, при които се свалят табелите на автомобили, след като шофьори са направили с тях тежки нарушения. Стратиев напомни, че това ще засегне автомобилите, които са собственост на юридически лица като превозвачите.

Няма как да се докаже, че собствениците са допуснали да се направи нарушение, след като са инструктирали да се спазват правилата, обясни той.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.