Застрахователят на катастрофиралия край Своге автобус: Минути след инцидента наши представители бяха на място

„Основният ни приоритет e да запазим здравето и живота на гражданите. Нашата работа е да бъдем там, където хората се нуждаят от нас“. Това заяви пред БГНЕС Росица Иванова, представител на застрахователната компания, благодарение на която беше оказана своевременна помощ на пострадалите при автобусната катастрофа край Своге. „Получих сигнала за автобусната катастрофа край Своге на нашия спешен телефон 0800 10 200, на който ползвателите на застрахователни услуги могат да уведомяват дружеството за настъпилите пътнотранспортни произшествия с пострадали лица, за да може създаденият в застрахователната компания екип да бъде максимално полезен“, сподели Иванова.

Тя разказа, че минути след инцидента представители на застрахователя са били на мястото на трагедията, а също така и в големите столични болници, където се очакваше да бъдат транспортирани пострадалите. Направихме това с цел да може да помогнем на близките на пострадалите с информация за тяхното състояние и къде са настанени. Да можем да заявим готовност за изплащане на суми за лечение в момент, когато те наистина се нуждаят от тази помощ, обясни Иванова, която работи в застрахователна компания „Лев Инс“. Тя е създала екип за спешни случаи по израелски модел. Той е единствен по рода си в България и има за цел да действа превантивно. „Нашата цел е да подпомогнем хората с нашите превантивни действия, за да създадем една сигурност у ползвателя на застрахователната услуга, че ще има човек, който ще може да ги подпомогне в такъв момент“, заяви Иванова.

Дружеството разполага и с хеликоптер, който е бил в готовност да се намеси. Поради тежката ситуация, в която е имало много загинали и ранени, е взето решение хеликоптерът да не отива на място, а да е в готовност, ако се наложи транспорт до по-далечни медицински заведения.

Иванова съветва хората, които са пострадали при подобен тип трагедии, на първо място да се погрижат за здравето си. „Искам да посъветвам хората, които по една или друга причина са пострадали от тази трагедия, да се погрижат първо най-напред за здравето на близките си. Ако е необходимо нека се обърнат към представители на дружеството, които имат готовност да изплатят средства за лечението им“, каза тя.

По отношение на застрахователните обезщетения, каквито въпроси отново постъпват на горещия телефон на дружеството, Иванова е категорична: дружеството ще бъде до тях. „В този първи момент все още няма яснота за причините за настъпване на застрахователното събитие за инцидента. Застрахователна компания „Лев Инс“ реагира преди да е получила информация за това какви са причините за настъпване на застрахователното събитие за инцидента. Приоритет е здравето и животът на ползвателите на застрахователна услуга. Нека гражданите да изчакат да се изяснят обстоятелствата довели до събитието. Те имат достатъчно време да предявят своите претенции и дружеството ще бъде до тях“, заяви Иванова.

Според нея пострадалите в трагедията край Своге трябва да знаят, че от компанията имат готовност, когато техен близък се свърже с тях и представи медицинска документация, застрахователят ще му помогне да заплати средствата за лечението. „За целта е важно да бъдем уведомени, което може да стане на нашия специален горещ телефон 0800 10 200, както и на телефон 0899 993 419, на който наш представител ще отговори и ще може да бъде полезен по най-добрия начин“, добави Иванова.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от България