На 23 май 2019 да почерпят

Лидерът на Камарата на общините в британския парламент подаде оставка заради Брекзит

Златна гъска храни „еколозите“ Прибират милиони евро за опазването на „застрашения вид“

НАТО обяви, че срещата на върха в Лондон тази година ще бъде на 3 и 4 декември

Генералният директор на ЮНЕСКО идва в България

Балъков се разделя с „Етър” с емоционално обръщение към феновете

Партиите си надписват сметката по закон Държавните субсидии са постоянно завишавани над определения размер още от 2002 г.

Стоичков дари Албер II с албум и екип

Данъци за отдаване на апартамент и кола на туристи

За 24 пъти бяха връчени отличията „Златно перо“ за принос към българската култура и изкуство

Маршал Халифа Хафтар отказа предложение за примирие в Либия

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 23 май 2019

Събират три месеца оферти за АЕЦ „Белене” (обзор) Интерес има от компании от Китай, Франция и Русия

Вижте документалния филм на Би Би Си за отвлечените деца от норвежката служба за закрила на детето „Барневерн“ (видео със субтитри)

137 млн. лв. кредити дръпнали студенти Теглят средно по 9584 лв., cумите се отпускат само за обучение у нас

За първи път 8 скорости в Peugeot

През 2014-а Peugeot 308 стана кола на годината в Европа. През 2017-а моделът преминава фейслифт и се доближава визуално и технически до настоящата кола на годината – Peugeot 3008. Наградите и пазарните успехи дават основание на френския „лъв” да крачи гордо по пътищата. Сега той ще вирне глава още по-високо, тъй като обновеният Peugeot 308 е първият автомобил на марката с 8-степенен автоматик и добавя в двигателната си гама още един дизелов мотор.

22-2 22-4

Външните промени след фейслифта се забелязват най-отчетливо в предната част. Лъвът от емблемата слиза от капака върху решетката, както е при нашумелия SUV Peugeot 3008. Френският „хищник” има истински блясък в очите благодарение на интегрирани във фаровете светодиоди, които създават характерна светлинна индикация. Задните LED светлини са оформени типично за марката като триизмерни следи от одраскване с нокти.

Значително повече от дизайнерските корекции са техническите подобрения. Новото Peugeot 308 получава най-модерните електронни асистенти от по-големия си брат Peugeot 3008. Водачът работи с осем системи от последно поколение, включително активна сипрачка и предупреждение при неволно пресичане на маркировката. Това е и първият модел на групата PSA, оборудван с адаптивен автопилот със стоп функция. Маневрите по паркиране се улесняват от 180-градусова задна камера и функция, която измерва наличното разстояние и на практика управлява автомобила при заемането му.

По отношение на комуникациите Peugeot 308 добавя технологията Mirror Screen за копиране на екрана на смартфона върху сензорния дисплей на автомобила за по-лесна и безопасна работа. Новата сателитна 3D навигация с гласово управление е свързана с услуга за следене на трафика в реално време и позволява на водача да оптимизира маршрута предвид пътните условия.

Под предния капак на Peugeot 308 се появява нов 1,6-литров дизелов мотор с мощност 130 конски сили. Върховият 2,0-литров дизелов вариант със 180 конски сили е свързан с 8-степенна автоматична трансмисия от ново поколение с бързи и плавни смени на предавките и функция старт-стоп при скорости до 20 км/ч. Тази кутия ще се появи и в други модели на марката. Всички двигатели са оборудвани с нови системи за контрол на емисиите въглероден диоксид, бензиновите получават филтър за твърди частици. Така гамата на Peugeot 308 отговаря на екологичните норми Euro 6c. И бензиновите, и дизеловите мотори предлагат добър баланс между динамика и нисък разход на гориво.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.