На 17 август 2018 да почерпят

„Лудогорец“ остана сам от родните клубове в Европа

ЦСКА атакува и през Трансилвания

Знаменитости отдават почит на Арета Франклин

Още през 2015 г. трябвало да сменят дисковия масив В резервния център на Търговския регистър работят само климатиците

ПРАВО НА ОТГОВОР

Катар налива $15 млрд. в турската икономика

Скарлет Йохансон е най-високоплатената актриса в света

Коли и камиони вървят по мост на 5 века Кадин мост в село Невестино е построен през далечната 1470 г.

Скандинавските авантюри на ЦСКА

Посолството на САЩ в Прищина: Косово и Сърбия нямат неограничена свобода на действие

20 изчезнали след срутването в Генуа (ИНФОГРАФИКА) Рим обяви извънредно положение, деблокира 5 млн. евро

Вашингтон заплашва Анкара с нови санкции, ако пастор Андрю Брънсън не бъде освободен

Нападнаха с бомби офис на италианската крайнодясна партия „Лига“

Директорът на „Аварийна помощ“ пред „Труд“: Открито е опасно нерегламентирано сметище в София

За първи път 8 скорости в Peugeot

През 2014-а Peugeot 308 стана кола на годината в Европа. През 2017-а моделът преминава фейслифт и се доближава визуално и технически до настоящата кола на годината – Peugeot 3008. Наградите и пазарните успехи дават основание на френския „лъв” да крачи гордо по пътищата. Сега той ще вирне глава още по-високо, тъй като обновеният Peugeot 308 е първият автомобил на марката с 8-степенен автоматик и добавя в двигателната си гама още един дизелов мотор.

22-2 22-4

Външните промени след фейслифта се забелязват най-отчетливо в предната част. Лъвът от емблемата слиза от капака върху решетката, както е при нашумелия SUV Peugeot 3008. Френският „хищник” има истински блясък в очите благодарение на интегрирани във фаровете светодиоди, които създават характерна светлинна индикация. Задните LED светлини са оформени типично за марката като триизмерни следи от одраскване с нокти.

Значително повече от дизайнерските корекции са техническите подобрения. Новото Peugeot 308 получава най-модерните електронни асистенти от по-големия си брат Peugeot 3008. Водачът работи с осем системи от последно поколение, включително активна сипрачка и предупреждение при неволно пресичане на маркировката. Това е и първият модел на групата PSA, оборудван с адаптивен автопилот със стоп функция. Маневрите по паркиране се улесняват от 180-градусова задна камера и функция, която измерва наличното разстояние и на практика управлява автомобила при заемането му.

По отношение на комуникациите Peugeot 308 добавя технологията Mirror Screen за копиране на екрана на смартфона върху сензорния дисплей на автомобила за по-лесна и безопасна работа. Новата сателитна 3D навигация с гласово управление е свързана с услуга за следене на трафика в реално време и позволява на водача да оптимизира маршрута предвид пътните условия.

Под предния капак на Peugeot 308 се появява нов 1,6-литров дизелов мотор с мощност 130 конски сили. Върховият 2,0-литров дизелов вариант със 180 конски сили е свързан с 8-степенна автоматична трансмисия от ново поколение с бързи и плавни смени на предавките и функция старт-стоп при скорости до 20 км/ч. Тази кутия ще се появи и в други модели на марката. Всички двигатели са оборудвани с нови системи за контрол на емисиите въглероден диоксид, бензиновите получават филтър за твърди частици. Така гамата на Peugeot 308 отговаря на екологичните норми Euro 6c. И бензиновите, и дизеловите мотори предлагат добър баланс между динамика и нисък разход на гориво.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.