Модерен лазер заработи в Медицински университет-Варна Лекуват безплатно 90 души, загубили зрението си заради катаракта

Анна Мария Петрова-Гюзелева представи стихосбирката си „…А душата знае“ в Павликени

Жителите на Косовска Митровица дължат 13 млн. евро за вода

НОКА иска промени в стандарта за българските млечни продукти

Поход от Велико Търново до хижа „Божур“ дава начало на кампанията ‚Движи се и победи“ Туристическата разходка ще е тази събота

Енергийният министър Петкова ще посети „Мини Марица-изток“

Тотален хаос в район “Младост”, няма кой да замести Иванчева

Иззеха голямо количество фалшификати на световни марки от магазин в Пловдив

Американска отнесе 500 долара глоба заради недекларирана ябълка

34 бармани мерят сили в национално състезание За първи път ги изпитват и на теория

ПАСЕ посъветва Турция да отмени предсрочните президентски и парламентарни избори

Сотир Цацаров в Брюксел: Тероризмът не е само бомби и гибел на невинни хора, а е в компютрите и социалните мрежи

Архитекти на електровелосипеди ще се грижат за парковете в София Осигурени са 10 колела

Шофьор с 1,40 промила алкохол метна 50 лева на полицаи

Специалисти: Парите за психиатричната помощ не стигат дори за оцеляването й

За 10 години “Фрапорт Туин” инвестира в морските летища 350 млн. лева и планира още 256 млн. лева до 2027

Черноморските летища на България обслужиха рекорден брой пътници през изминалата година – общо 4 953 039. Регистрираният ръст на пътници е 8.42%, а предвид огромния ръст от 22% през 2016 г., това е сериозен успех, коментира Улрих Хеппе, главен изпълнителен директор на фирмата-концесионер „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“АД.

fr

Други пазари компенсираха спада от 11 % на руски туристи – има увеличение на пътниците от Великобритания, Германия, Израел, Норвегия, Полша и Чехия.„Като оператор на 30 летища Фрапорт вижда световните туристически тенденции и забелязваме, че руснаците се завръщат към Турция и Египет“, обясни Хеппе. „След затопляне на отношенията между Турция и Русия руските туроператори решиха да се върнат към Турция, което доведе до снижения брой руски туристи във Варна и Бургас. Но и през 2017 г. Русия остана ключов външен пазар за двете морски летища, заедно с Великобритания и Германия“, допълни той.

Фрапорт постигна 4.83% ръст на обслужените полети, като общият им брой достигна 37 416 излитания и кацания. Рекорден брой полети е имало на 14 юли в Бургас – 262 за 24 часа и на 18 юли във Варна – 130 . Освен това през 2017 г. черноморските летища продължиха да осигуряват и въздушния превоз на товари до всички точки по света. През Варна миналата година преминаха 229 тона карго, а през Бургас 14 300 тона.

Варна и Бургас станаха първите летища в България, които на 29 декември получиха европейския сертификат на EASA – Европейската агенция за авиационна безопасност, която стандартизира дейностите на летищата в сферата на безопасността и ефективното използване на ресурси.
Една от основните цели на компанията е да увеличи трафика през пролетта, есента и зимата. През 2017 г. Варна регистрира абсолютен рекорд – за месец октомври има +48% пътници, за ноември +91% пътници и за декември +88% пътници, благодарение на новооткритите целогодишни дестинации от дебютиралите нискотарифни авиокомпании през годината.
За първите 10 години от своята концесия операторът на черноморските летища е инвестирал 350 милиона лева във Варна и Бургас и планира още 256 милиона лева до 2027 г.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Защо един концесионер държи двете летища? БКП – даваме на единия и взимаме от другия. На юг от септември до юни няма кой да те напсува.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.