На 17 юли 2018 да почерпят

Вижте Илиана Раева по бански (МНОГО СНИМКИ)

Джон Маккейн: Пресконференцията на Тръмп с Путин беше срам

Пловдив посрещна частица от мощите на свети апостол Андрей Първозвани

Москва скастри Заев заради твърденията му за руска намеса в протестите в Македония

Александра Митева, БАБХ: Наличието на чума бе установено на 23 юни и потвърдено от френска лаборатория

Кметът поздрави бургаски спортисти

Нов данък „Градушка” удря цените на масовите застраховки

Тръмп – Путин, четири часа, които могат да променят света (обзор)

МОН въвежда промени в датите на изпитите след 7-ми клас и ваканциите

Предлагат стандарт „планински продукт“ Обсъждат данъчни стимули за определени региони

Вижте НА ЖИВО как Франция посреща шампионите си (ВИДЕО)

С акции погват травеститите на бул. „Христо Ботев“ в София Столичната община няма да глобява за качване с колело по бордюр

Затягат граничния контрол заради чумата (обзор) АПИ ежедневно ще почиства пътя преди контролните пунктове

Румен Порожанов: Чума наистина има и тя е потвърдена с всички лабораторни проби

ЗОРА отчита значителен ръст в онлайн продажбите

В началото на годината търговска верига ЗОРА направи редизайн на корпоративния си сайт, обнови онлайн магазина и мобилната му версия в съответствие с новия фирмен бранд. Проектът беше разработен и осъществен от Cloud Cart на модерна платформа, предоставяща значително подобрени интерфейс, дигитален маркетинг и възможности в интернет пространството. „Новият облик на сайта и подобрените функционалности допринесоха за по-бърза обработка на поръчките, оптимизиране на логистичните процеси и скъсяване срока на доставка, с което отчитаме повишаване удовлетвореността на клиентите и по-голямо доверие в бранда. Постигнахме по-добра осведоменост и лесна навигация за потребителите, следвайки зелена политика като предоставяме в електронен вариант документи за продажба, инструкции за употреба и др. и драстично намалихме хартиените носители.“ съобщиха от компанията.

За деветте месеца на 2017 г. онлайн продажбите на ЗОРА нарастват в съответствие с пазарните тенденции и фирменото развитие с над 21%. Продадените продукти онлайн са значително повече в сравнение със същия период на 2016 г. Ръст се отчита и при средната стойност на поръчките. Продажбите за периода са с превес на бяла техника, предвид че предстои по-силен търговски период за т.нар. черна и ИТ техника. Очакванията до края на годината са да се запази тенденцията за устойчив растеж на онлайн продажбите, да се завиши потребителското търсене към ИТ техника, телевизори, дребна техника, климатици, отоплителни уреди, перални, сушилни, миялни, уреди за вграждане, готварски печки. Повишеният интернет рейтинг, значително увеличеният брой на новорегистрирани потребители и нови последователи в социалните мрежи направиха сайта популярен и предпочитан онлайн магазин, предоставящ на своите потребители лесен и бърз начин за пазаруване, атрактивни оферти и предложения, с поети гаранции за качество, с коректно обслужване в законов срок.

„Работим в посока да подобрим комуникацията с клиентите ни чрез всички възможни канали, да предложим повече услуги добавена стойност, да предоставим възможност за изживяване при онлайн пазаруване близко до това в традиционната търговия. Тенденцията за сливане на онлайн и традиционна търговия улеснява клиентите и този смесен принцип на обслужване ще бъде използван и при нас. Възможността за продажби чрез всички възможни канали, предпочитани от потребителите, разширяване на портфолиото и доставки, извън границата на страната ни, са предизвикателства над които ще работим занапред“ коментираха от мениджмънта на търговската верига.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.