Общопрактикуващите лекари готвят национален протест

Музиканти от БНР на протест за по-високо финансиране

Димитър Манолов, КТ Подкрепа: Бизнесът плаща по-малко данъци от работниците

263 мигранти са спасени край бреговете на Либия

Шефът на спецпрокуратурата за публичния арест на Иванчева: Такъв е законът, извадихме лош късмет

“Газпром” планира да изгради край Балтийско море завод за 20 млрд. долара

Жители на общините Гулянци и Никопол протестират срещу разбит път

Какво е да си професионален слуга на народа?

Първанов: Различията между президента и кабинета се преекспонират

Откриха 30-годишен мъж с огнестрелна рана в главата в Бургас Пострадалият е настанен в болница с опасност за живота

ИДИЛ заплаши, че ще напада изборни секции на парламентарния вот в Ирак

Ангел Кунчев: Около 15-25% от децата у нас са с наднормено тегло

Ремонт на пътния възел при Околовръстното и бул. „България“

С опасност за живота е блъснатата от автобус възрастна жена в Пазарджик

Здравните министри от ЕС се събират на неформално заседание в НДК

ЗОРА отчита значителен ръст в онлайн продажбите

В началото на годината търговска верига ЗОРА направи редизайн на корпоративния си сайт, обнови онлайн магазина и мобилната му версия в съответствие с новия фирмен бранд. Проектът беше разработен и осъществен от Cloud Cart на модерна платформа, предоставяща значително подобрени интерфейс, дигитален маркетинг и възможности в интернет пространството. „Новият облик на сайта и подобрените функционалности допринесоха за по-бърза обработка на поръчките, оптимизиране на логистичните процеси и скъсяване срока на доставка, с което отчитаме повишаване удовлетвореността на клиентите и по-голямо доверие в бранда. Постигнахме по-добра осведоменост и лесна навигация за потребителите, следвайки зелена политика като предоставяме в електронен вариант документи за продажба, инструкции за употреба и др. и драстично намалихме хартиените носители.“ съобщиха от компанията.

За деветте месеца на 2017 г. онлайн продажбите на ЗОРА нарастват в съответствие с пазарните тенденции и фирменото развитие с над 21%. Продадените продукти онлайн са значително повече в сравнение със същия период на 2016 г. Ръст се отчита и при средната стойност на поръчките. Продажбите за периода са с превес на бяла техника, предвид че предстои по-силен търговски период за т.нар. черна и ИТ техника. Очакванията до края на годината са да се запази тенденцията за устойчив растеж на онлайн продажбите, да се завиши потребителското търсене към ИТ техника, телевизори, дребна техника, климатици, отоплителни уреди, перални, сушилни, миялни, уреди за вграждане, готварски печки. Повишеният интернет рейтинг, значително увеличеният брой на новорегистрирани потребители и нови последователи в социалните мрежи направиха сайта популярен и предпочитан онлайн магазин, предоставящ на своите потребители лесен и бърз начин за пазаруване, атрактивни оферти и предложения, с поети гаранции за качество, с коректно обслужване в законов срок.

„Работим в посока да подобрим комуникацията с клиентите ни чрез всички възможни канали, да предложим повече услуги добавена стойност, да предоставим възможност за изживяване при онлайн пазаруване близко до това в традиционната търговия. Тенденцията за сливане на онлайн и традиционна търговия улеснява клиентите и този смесен принцип на обслужване ще бъде използван и при нас. Възможността за продажби чрез всички възможни канали, предпочитани от потребителите, разширяване на портфолиото и доставки, извън границата на страната ни, са предизвикателства над които ще работим занапред“ коментираха от мениджмънта на търговската верига.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.