Кубрат Пулев – целувка за милиони?

Борисов: Писах на премиерите на Гърция, Испания, Ирландия, Португалия, Словакия и Хърватия да подкрепят усилията ни за справедливи мерки по пакета “Мобилност”

Пука им на циганите, че сме профукали 1 милиард за тях Красимир Каракачанов организира кръгла маса за циганизацията на България

Продават хижа и хотел на ВМЗ-Сопот Към един от имотите има планинско пасище от 1,1 млн. кв.м

НАП проверява сделките на „Артекс“ (обзор) Антикорупционната комисия изисква документи от фирмата за 4 години назад

Вижте евтиния апартамент от „Артекс“ на зам.-министъра на енергетиката Красимир Първанов

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 27 март 2019

Укрепването на свлачището по пътя Смолян – Мадан започва до лятото

700 превозвачи блокират Страсбург Шествие ще затвори и центъра на София

Рекорден ръст на потребителските заеми Спестяванията на гражданите в банките нараснаха с 4 млрд. лв.

Бисер Лазов, основен свидетел по делото “КТБ”: Цветан Василев плащаше на Иван Костов и дъщеря му (обзор) Банкерът беглец давал по 25 000 лв. на месец на бившия премиер до фалита през 2014 г.

Вижте какво ще решава Министерският съвет утре, 27 март 2019

Макрон продаде на Китай 300 „Еърбъс“-а

Стартира седмият сезон на „Футбол за приятелство“ Началото бе дадено от Газпром, официален спонсор на Шампионска лига

Тестват системата за електронни винетки в продължение на три дни

Ивайло Московски: До края на 2018 г. темата със задълженията на БДЖ ще бъде затворена

Ивайло Московски

Последните няколко години може да се наблюдава оттегляне на пътникопотока в БДЖ, за това си има обективни причини. В Южна България тече модернизация на трасетата, което доведе до забавяния. Това заяви министърът на транспорта Ивайло Московски пред БНТ.

По думите му около 393 млн. лв. са задълженията на дружеството. Водихме тежки преговори с 5-те банки, дали сме нашето предложение. До края на 2018 г. темата със задълженията на БДЖ ще бъде затворена.

„Остава идеята с пари от концесия на летище София да бъдат модернизирани железниците. Това са средства от системата на транспорта. Летище София беше осъдено да заплати 79 млн. на кувейтски фонд, което даде резултат към днешна дата, тези средства са разплатени. Летището има в пасив 27 млн. в КТБ. Това са грешки на предишни управления. Ако ги нямаше тези грешки, летището показва добри финансови резултати.“

Чрез концесия летището може да бъде много по-добре управлявано от компании, които само с това се занимават. И до ден днешен не знам защо беше спряна процедурата за концесията на летище София. Вероятно през октомври ще имаме готовност да възобновим процедурата, каза Московски.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.