На 24 май 2018 да почерпят

Пътувай и чети с ретро трамвая на 24 май

Алпинистът Атанас Скатов след завръщането си от Хималаите: Налудничаво е, но смъртта там е нещо естествено

Италианският президент Серджо Матарела връчи мандат за съставяне на правителство на Джузепе Конте

Вдигат пенсиите с 3,8% от юли (обзор) Минималната за осигурителен стаж и възраст става 207,60 лв.

Юлия Скрипал в първо изявление след изписването си от болницата: Събудих се с новината, че с баща ми сме били отровени

Ръст на сделките с имоти в курортите Банско и Слънчев бряг са първенци

Проф. Христо Пимпирев: Мечтая Антарктида да дава повече за човечеството и България да е там

Полицаят заплашвал военния преди смъртта си (обзор) Съдът остави Ангел Желязков в ареста

Иванчева изпързаля правосъдието

Шофьорът на автобуса от катастрофата на магистрала “Тракия”: Казах на пътниците да отворят аварийните кранове и да излязат, аз бях последен

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в четвъртък, 24 май 2018

Мая Манолова: Парите за здраве тази година са увеличени, но с това се увеличиха и проблемите

Съдът окончателно пусна АМ „Струма“ през Кресненското дефиле

Ремонтират бул. „Тодор Каблешков“ в София

Ивайло Московски: Концесиите са приоритет, държавата ще спечели от сделките

Концесиите са приоритет на правителството, а опозицията не трябва да реагира така агресивно, защото държавата ще спечели от сделките. Това заяви транспортният министър Ивайло Московски по БНТ.

Московски каза, че по отношение на концесията на летище София приема да се покани външен голям консултант, който ще излезе по-скъпо, но с оглед на големия обществен интерес, това може да се случи.

По-късно днес пък ще бъдат отворени офертите на тримата кандидати, които са били регистрирани до вчера за концесията на летището в Пловдив. Междувременно се прави анализ и на сроковете, в които може да бъде забавено изграждането на участъка от магистрала “Струма”, така че парите да не бъдат загубени.

По отношение на БДЖ Московски транспортният министър информира, че задълженията на дружеството в момента са около 400 млн. лв. Има идеи за нов подвижен състав, но ще се разчита на помощ от финансовия министър. Предстои да се започне процедура, за да може БДЖ в срок от 8-10 години да изплаща нови влакове.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.