Климатичните аномалии съсипват кръвното и секса Динамичната смяна на времето между жеги, обилни валежи и бури стават все по-често явление

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 27 юни 2019

Терористична заплаха вдигна на крак полицията в Брюксел, българският посланик предупреди колегите си да отбягват центъра на града

Разширяваме двойно ГКПП „Калотина” (обзор) Новите инвеститори гледат за колко време тировете стигат до границата

Доставят ново кухненско оборудване на патронажа в Елена

Общо 21 години затвор за извършители на грабеж с убийство на таксиджия в Николаево Апелативният съд във Велико Търново увеличи присъдата на единия от извършителите

Партиите пак не се разбраха за субсидиите (обзор) Социалистите обявиха, че нямат пари и дълга им ще бъде удържан от следващи траншове

Откриха тялото на 16-годишното момче, което изчезна във водите на река Дунав

Финансово стимулиране за новородено дете скара съветниците в Попово

Създават дежурен център по катастрофите До 20 дни стават ясни правилата за работа на поредната структура за безопасност на пътя

Велико Търново даде старт на национална дискусия за 140-годишнината на българска дипломация

Облагане при проектиране на нов завод

БЕХ не прие оставката на шефа на НЕК

Чешките синдикати: Автомобили на „Шкода“ ще се произвеждат или в България, или в Турция

Тръмп: Евентуална война с Иран няма да продължи дълго

Ивайло Московски: Концесиите са приоритет, държавата ще спечели от сделките

Концесиите са приоритет на правителството, а опозицията не трябва да реагира така агресивно, защото държавата ще спечели от сделките. Това заяви транспортният министър Ивайло Московски по БНТ.

Московски каза, че по отношение на концесията на летище София приема да се покани външен голям консултант, който ще излезе по-скъпо, но с оглед на големия обществен интерес, това може да се случи.

По-късно днес пък ще бъдат отворени офертите на тримата кандидати, които са били регистрирани до вчера за концесията на летището в Пловдив. Междувременно се прави анализ и на сроковете, в които може да бъде забавено изграждането на участъка от магистрала „Струма“, така че парите да не бъдат загубени.

По отношение на БДЖ Московски транспортният министър информира, че задълженията на дружеството в момента са около 400 млн. лв. Има идеи за нов подвижен състав, но ще се разчита на помощ от финансовия министър. Предстои да се започне процедура, за да може БДЖ в срок от 8-10 години да изплаща нови влакове.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.