ВТУ ще си сътрудничи с Института за публична политика

55% увеличение на продажбите на нови коли в България

Коледен базар в Монтана помага на 4 годишно момче да проходи

Благодарение на Марешки Народното събрание отхвърли ветото на президента върху мораториума за нови лекарства

Live След като от БСП прочетоха писмо на онкоболна Цветанов: Трябва ли Рашидов и Фандъкова също да разкажат след Стефан Данаилов Ламбо: Другарю Цветанов, не съм употребен. Вежди: Не си играйте с болестите

Израел затвори граничните пунктове с Ивицата Газа

След публикация на "Труд" ГЕРБ отрича кабинетът да е развързал кесията

Васко Кръпката забавлява децата на Благоевград с „Приказка за блуса и рокендрола“

Салма Хайек обвини Харви Уайнстийн в сексуален тормоз

Спипаха на свобода горнооряховчанин с влязла в сила присъда

Над 6700 рохинги са били убити за един месец след избухналото насилие в Мианмар

Къщичка за книги радва болни деца

Макрон разкри мотивите на Тръмп, свързани с решението му да признае Йерусалим за столица на Израел

Раздават на шведите коли за тестове Семейства помагат в разработката на технологии за автономно движение

Взрив в производствена база в Павликени се размина без жертви

Ивайло Московски: Развитието на транспортната мрежа в страната остава приоритет за нас

Бившият транспортен министър Ивайло Московски сподели, че сериозен акцент в програмата на ГЕРБ е развитието на транспортната мрежа в страната. По думите му, развитието на транспортната мрежа в Северна България също е основен приоритет, предаде БНТ.

“Винаги сме изпълнявали политики, които са ясно изговорени и се следват принципи, които в крайна сметка са довели до това заключение. Като програма, която сме заложили за управленски мандат – много категорична, много ясна с конкретни транспортни проекти. Дясно центристка ни е политиката. Считаме, че това е механизъм, който би довел до нови инвестиции в транспорта. Поставяме много сериозен акцент за развитие на транспортната мрежа в Северна България”, коментира бившият министър на транспорта.

Според Моксовски, има нужда от промени в пътнотранспортната инфраструктура и въвеждане на тол такси.

“Докато не се изчисти моделът и таксите не станат на пазарен принцип, няма да се оправят нещата. Говоря за конкретния казус за пътната инфраструктура, там предвиждаме въвеждане на тол такса. Към момента железопътната, пристанищната и летищната инфраструктури работят на разходо-ориентирани такси, тоест те са много приближени към пазара. Докато винетната системата за пътуване по пътищата по никакъв начин не осигурява необходимия приход за колегите, които трябва да поддържат пътищата.”

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Tova ne e prioritet, tova e zaduljenie na transportno ministrestvo.

    U nas za prioriteti si obiaviavat zaduljenia, koeto pokazva, che ne se izpulniavat zaduljenia. Napr. gramotnostta za Ministrestvoto na obrazovanieto. Povishavanata negramotnost e beleg za nerabotene na osnovnata isntitutzia. Stranichni i nesushtestveni programi se obiaviavat za vajni, za da ne lichi lipsata na rabota po osnovnoto – gramotnostta.

    Podobno e polojenieto i s diplomaztiata – nito prinzipite sa verni, nito horata sa na miasto. Kakva e iasnotata?-ujasiavashta – Mitov – ministur – po-ujasna ot tazi iasnota-kude?! Ta-iasnota! Iasno e i e potres ot iasnotata! Bulgaria e na zaguba ot diplomatziata si, ne samo e pasivna, a e vredna. Iasno e! A Niki Mladenov se kipri za predtavitel na Bulgaria-ot iasnota, che e izmennik! Mitov ot iasnota udari Bokova, Tafrov -sushto s iasnota zastana sreshtu razumnoto za durjavata – kabdidaturata na Bokova za OON. Mnogo sa iasni prinzipite, no ne sa verni!

    Iasnoto govorene moje da bude viarno, no samo po sebe si ne e garant za tova. Obiaviavaneto na harkatrea na prinzipa za ‘desen’ ili ‘liav’ ostava propaganda, ako ne e umesten ili veren po sudurjanie, t.e. garantziite na pravilnostta sa drugo neshto.

    Analogia sas skupoto biletche v Sofiiskia transport – po diasno ot skupoto biletche niama, iasno li e kazano-iasno za Obshtinata, no ne i za grajdanite, pazarno li se – svruh pazarno, umestno li e?- ne, zakonno li e?-ne, kak vliae na pazara na gradskia transport v Sofia?-sviva go, kakvo im e na grajdanite-besni sa, E?????

    Izvinete za latinitza, molia.

  2. Мургавият транспортен бос е един от главните виновници за лошото състояние на сектора – БДЖ, инфраструктурата, като отчетливо се вижда огромната разлика в двете части на страната – Севера и Юга. Един праволинеен солдат на Вожда и Учителя, хвала!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.