Русенец спечели 4 милиона и половина от тотото с фиш за 6.75 лв.

Турция обяви, че няма да позволи “едностранни” проучвания за газ край Кипър

Сливен чака 19 млн. лева за новата си пречиствателна станция Най-модерното съоръжение от години брадясва от храсталаци и треви

Вилна зона край бивши уранови мини вече ще ползва питейна вода Водните сдружения трябва да имат договори с „В и К”

Вежди посвети на Снежа завръщане в изкуството Изложба скулптура и рисунка в столичната галерия на „Сан Стефано“ 22

Николина Ангелкова се срещна с Андрю Форбс, законодателен директор към Сената на САЩ

Общинската управа на Свищов настоява за бюджетна субсидия на Стопанската академия Общинарите обявиха подкрепата за висшето учебно заведение в декларация

Нов силен трус е усетен в Пловдивско

3 години уседналост за вход в училищата в София Промени при записването е забавачка на децата с хронични заболявания

Пра-правнукът на смелия журналист Макгахан хареса Велико Търново за бъдещ дом

Собственикът на “Енерго про” за продажбата на ЧЕЗ в България: Повече от 20 години съм работил в Източна Европа, никога не съм срещал нещо такова

Хайтови продължават войната за Левски

Заради наводнен манеж отлагат кушиите на Тодоровден във Варна

Честванията по повод 26 години от обявяването на НП „Рила“ за защитена територия продължават

Илияна Йотова: България наложи Западните Балкани в политиката на ЕС

Ивайло Московски: Развитието на транспортната мрежа в страната остава приоритет за нас

Бившият транспортен министър Ивайло Московски сподели, че сериозен акцент в програмата на ГЕРБ е развитието на транспортната мрежа в страната. По думите му, развитието на транспортната мрежа в Северна България също е основен приоритет, предаде БНТ.

“Винаги сме изпълнявали политики, които са ясно изговорени и се следват принципи, които в крайна сметка са довели до това заключение. Като програма, която сме заложили за управленски мандат – много категорична, много ясна с конкретни транспортни проекти. Дясно центристка ни е политиката. Считаме, че това е механизъм, който би довел до нови инвестиции в транспорта. Поставяме много сериозен акцент за развитие на транспортната мрежа в Северна България”, коментира бившият министър на транспорта.

Според Моксовски, има нужда от промени в пътнотранспортната инфраструктура и въвеждане на тол такси.

“Докато не се изчисти моделът и таксите не станат на пазарен принцип, няма да се оправят нещата. Говоря за конкретния казус за пътната инфраструктура, там предвиждаме въвеждане на тол такса. Към момента железопътната, пристанищната и летищната инфраструктури работят на разходо-ориентирани такси, тоест те са много приближени към пазара. Докато винетната системата за пътуване по пътищата по никакъв начин не осигурява необходимия приход за колегите, които трябва да поддържат пътищата.”

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Tova ne e prioritet, tova e zaduljenie na transportno ministrestvo.

    U nas za prioriteti si obiaviavat zaduljenia, koeto pokazva, che ne se izpulniavat zaduljenia. Napr. gramotnostta za Ministrestvoto na obrazovanieto. Povishavanata negramotnost e beleg za nerabotene na osnovnata isntitutzia. Stranichni i nesushtestveni programi se obiaviavat za vajni, za da ne lichi lipsata na rabota po osnovnoto – gramotnostta.

    Podobno e polojenieto i s diplomaztiata – nito prinzipite sa verni, nito horata sa na miasto. Kakva e iasnotata?-ujasiavashta – Mitov – ministur – po-ujasna ot tazi iasnota-kude?! Ta-iasnota! Iasno e i e potres ot iasnotata! Bulgaria e na zaguba ot diplomatziata si, ne samo e pasivna, a e vredna. Iasno e! A Niki Mladenov se kipri za predtavitel na Bulgaria-ot iasnota, che e izmennik! Mitov ot iasnota udari Bokova, Tafrov -sushto s iasnota zastana sreshtu razumnoto za durjavata – kabdidaturata na Bokova za OON. Mnogo sa iasni prinzipite, no ne sa verni!

    Iasnoto govorene moje da bude viarno, no samo po sebe si ne e garant za tova. Obiaviavaneto na harkatrea na prinzipa za ‘desen’ ili ‘liav’ ostava propaganda, ako ne e umesten ili veren po sudurjanie, t.e. garantziite na pravilnostta sa drugo neshto.

    Analogia sas skupoto biletche v Sofiiskia transport – po diasno ot skupoto biletche niama, iasno li e kazano-iasno za Obshtinata, no ne i za grajdanite, pazarno li se – svruh pazarno, umestno li e?- ne, zakonno li e?-ne, kak vliae na pazara na gradskia transport v Sofia?-sviva go, kakvo im e na grajdanite-besni sa, E?????

    Izvinete za latinitza, molia.

  2. Мургавият транспортен бос е един от главните виновници за лошото състояние на сектора – БДЖ, инфраструктурата, като отчетливо се вижда огромната разлика в двете части на страната – Севера и Юга. Един праволинеен солдат на Вожда и Учителя, хвала!

Отговорете