На 19 ноември 2018 да почерпят

Откриха откраднат през 2012 г. шедьовър на Пикасо в Румъния

Мей: Оставка няма да улесни Брекзит Призивите за оттеглянето на премиерката не стихват

Кола блъсна и уби пешеходец на входа на Южния парк в София

Каракачанов: От войните между правителство и президент губи държавата

Българин е арестуван при протестите срещу цените на горивата във Франция

11 деца – жертви на интернет тормоз всеки ден Все повече са случаите на сексуална експлоатация в мрежата

Стоичков на „Златната топка“

Военен №1 ген. Андрей Боцев: Заплатите за 2018 г. няма да се увеличават

Катастрофа с участието на български автомобил в Македония, един човек е ранен

Хаос на пътя, дрифт пред парламента (обзор) Шепа протестиращи затвориха границата с Гърция, блокираха Бургас и магистрала „Тракия”

Полският премиер: Русия може да нахлуе в Украйна след пускането на „Северен поток 2“

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 19 ноември 2018

Мини-Меркел иска квота за депутатки Анкета й даде преднина за лидерския пост в ХДС

13 хил. на месец ползват нощен транспорт Догодина София решава дали да продължи услугата

Ивайло Московски: Развитието на транспортната мрежа в страната остава приоритет за нас

Бившият транспортен министър Ивайло Московски сподели, че сериозен акцент в програмата на ГЕРБ е развитието на транспортната мрежа в страната. По думите му, развитието на транспортната мрежа в Северна България също е основен приоритет, предаде БНТ.

„Винаги сме изпълнявали политики, които са ясно изговорени и се следват принципи, които в крайна сметка са довели до това заключение. Като програма, която сме заложили за управленски мандат – много категорична, много ясна с конкретни транспортни проекти. Дясно центристка ни е политиката. Считаме, че това е механизъм, който би довел до нови инвестиции в транспорта. Поставяме много сериозен акцент за развитие на транспортната мрежа в Северна България“, коментира бившият министър на транспорта.

Според Моксовски, има нужда от промени в пътнотранспортната инфраструктура и въвеждане на тол такси.

„Докато не се изчисти моделът и таксите не станат на пазарен принцип, няма да се оправят нещата. Говоря за конкретния казус за пътната инфраструктура, там предвиждаме въвеждане на тол такса. Към момента железопътната, пристанищната и летищната инфраструктури работят на разходо-ориентирани такси, тоест те са много приближени към пазара. Докато винетната системата за пътуване по пътищата по никакъв начин не осигурява необходимия приход за колегите, които трябва да поддържат пътищата.“

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Tova ne e prioritet, tova e zaduljenie na transportno ministrestvo.

    U nas za prioriteti si obiaviavat zaduljenia, koeto pokazva, che ne se izpulniavat zaduljenia. Napr. gramotnostta za Ministrestvoto na obrazovanieto. Povishavanata negramotnost e beleg za nerabotene na osnovnata isntitutzia. Stranichni i nesushtestveni programi se obiaviavat za vajni, za da ne lichi lipsata na rabota po osnovnoto – gramotnostta.

    Podobno e polojenieto i s diplomaztiata – nito prinzipite sa verni, nito horata sa na miasto. Kakva e iasnotata?-ujasiavashta – Mitov – ministur – po-ujasna ot tazi iasnota-kude?! Ta-iasnota! Iasno e i e potres ot iasnotata! Bulgaria e na zaguba ot diplomatziata si, ne samo e pasivna, a e vredna. Iasno e! A Niki Mladenov se kipri za predtavitel na Bulgaria-ot iasnota, che e izmennik! Mitov ot iasnota udari Bokova, Tafrov -sushto s iasnota zastana sreshtu razumnoto za durjavata – kabdidaturata na Bokova za OON. Mnogo sa iasni prinzipite, no ne sa verni!

    Iasnoto govorene moje da bude viarno, no samo po sebe si ne e garant za tova. Obiaviavaneto na harkatrea na prinzipa za ‘desen’ ili ‘liav’ ostava propaganda, ako ne e umesten ili veren po sudurjanie, t.e. garantziite na pravilnostta sa drugo neshto.

    Analogia sas skupoto biletche v Sofiiskia transport – po diasno ot skupoto biletche niama, iasno li e kazano-iasno za Obshtinata, no ne i za grajdanite, pazarno li se – svruh pazarno, umestno li e?- ne, zakonno li e?-ne, kak vliae na pazara na gradskia transport v Sofia?-sviva go, kakvo im e na grajdanite-besni sa, E?????

    Izvinete za latinitza, molia.

  2. Мургавият транспортен бос е един от главните виновници за лошото състояние на сектора – БДЖ, инфраструктурата, като отчетливо се вижда огромната разлика в двете части на страната – Севера и Юга. Един праволинеен солдат на Вожда и Учителя, хвала!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.