Банките са готови да преминат стрес теста на ЕЦБ Ако резултатите са добри, България ще е изпълнила едно от най-важните условия за участие в Банковия съюз

На 25 март 2019 да почерпят

С 2500 места разширяват Софийските гробища

Ирландският Джо Кокър скара Лечев и Графа в „Гласът на България“

Вълни от поезия на Фотев заляха Бургас

Петиция за отмяна на Брекзит надхвърли 5 милиона подписа

Искове срещу България за над 1,2 млрд. евро Най-големи са претенциите на енергоразпределителните дружества

Утре ни очаква слънчево време с максимални температури между 20 и 25 градуса

Шествие срещу ислямофобията и расизма в Нова Зеландия

Владимир Кисьов се е отказал да бъде кандидат на СДС за евроизборите

Странната ярост на Томислав Дончев Изпълнителната комисия на ГЕРБ ще заседава вероятно в сряда

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 25 март 2019

ВМРО и „Атака“ отиват заедно на евроизборите Волен Сидеров нямал претенции да бъде сред кандидатите на евентуалната коалиция

До 2 г. е готов първият нов боен кораб Проектът е за два кораба, като общата му стойност е почти 1 млрд. лв

Адвокат Михаил Екимджиев: Цветан Цветанов е тежък рецидивист по отношение на апартаментите

Идва ли краят на ерата „Мерцедес“?

В последните години често се говори за криза в интереса към Формула 1 и се изтъкват причини като липсата на ярки характери, трудните изпреварвания или безшумните коли. Но проблемът е в доминацията на „Мерцедес“. „Сребърните стрели“ печелят безпроблемно титлите при пилотите и конструкторите, а останалите могат да се утешат с успех в някое отделно състезание.
Но първият ден от предсезонните тестове даде надежда, че „диктатурата“ ще остане в миналото. „Ферари“ наложи непосилно за останалите отбори темпо и показа, че едва ли ще е безпомощна жертва за поредна година. Себастиан Фетел остави на близо 2 секунди колите на „Мерцедес“. Първата му жертва бе Валтери Ботас, а след това дойде редът на световния шампион Люис Хамилтън да диша праха. Ден по-късно червената кола полетя и в ръцете на новото попълнение Шарл Льоклер. В първата сесия той остави за близо секунда зад себе си Кевин Магнусен („Хаас“), а Хамилтън се оказа с 1,7 сек по-бавен от 20-годишния монегаск.
Невероятната скорост на „скудерията“ определено изплаши противниците. „Явно Фетел е имал добра и ползотворна зима“, заяви Крисчън Хорнър, шеф на „Ред Бул“. По-сериозното е притеснението в лагера на шампионите.
„Не мога да повярвам, че правят това още на първия тест – призна директорът на „Мерцедес“ Тото Волф. – Отсега мога да кажа, че „Ферари“ са силни като мечки.“
Австриецът дори отвори друг фронт – индиректно обвини италианския тим, че се готви да използва отборни заповеди. Преди дни новият шеф на Маранело Матия Биното призна, че е възможно в течение на шампионата Фетел да получи приоритетно отношение за сметка на Льоклер.
„Отборните заповеди винаги са били противоречива тема, така че не съм сигурен дали е подходящо да започваме сезона по този начин“, заяви Волф.
Но може би Тото се опитва да измести темата от проблемите в собствения си тим. Техническият директор Джеймс Алисън твърди, че началото на тестовете е позитивно за „сребърните стрели“, въпреки че Хамилтън и Ботас се влачат около 6-ото място. Световният шампион обаче не е сигурен.
„Хубаво е отново да съм в колата, но тази я усещам различно от предишните – заяви Люис. – Едва сега имаме възможност да се запознаем с нея. Като научим повече, ще знаем как да я използваме най-добре.“
Но Волф е наясно, че битката за шеста поредна титла ще се окаже доста по-трудна от предишните. В случай на успех „Мерцедес“ ще стане първият отбор в историята на Формула 1 в подобно постижение, а засега дели първото място с „Ферари“.

Фетел: Колата е бърза, но грозна

Външният вид на новата кола на „Ферари“ е единственият й недостатък, според Себастиан Фетел. Германецът, който по традиция кръщава болидите с женски имена, не остана очарован от широкия нос на новата си машина.
„Казват, че е за да станат изпреварванията по-лесни, но преди правеха тесни носове по същата причина – заяви Фетел. – Иначе не можех и да се надявам на по-добро начало на тестовете. Колата работа перфектно, изпълни всичките ми очаквания и даже ги надмина. Чувствам се много комфортно, усещам, че ще спя добре тази година.“
Пилотът дори се размечта за битка с титлата не с „Мерцедес“, а със съотборника си Шарл Льоклер.
„Той не е дошъл случайно в отбора, приемам го много сериозно – добави Фетел. – По-опитен съм, но очаквам, че ще се опита да ме притисне.“

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Не е била интересна за феновете на Ферари. И това си е техен проблем, явно в частност и ваш. Също така, да го видиш, че няма пилоти с ъс силни характери, показва че определено не разбирате от тоя спорт. А що се отнася до времената на Ферари и Мерцедес е твърде ранно да се дават оценки. Разликите в обиколка при празен резервоар и пълен са около 1-2 секунди. А Мерцедес бяха с пълен резервоар. Съгласен единствено само за звука на двигателите.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.