Изкуствен интелект управлява фейсбук профили

Български софтуер помага на бизнеса да промотира онлайн

Пести пари и време

Компанията „Окто Лабс” тази година спечели първа награда за иновативна стартираща компания за платформата DigitalOcto.io, която на базата на изкуствен интелект подпомага малкия и среден бизнес да промотира дейността си в онлайн пространството.

Зад „Окто Лабс” стоят трима съоснователи и малък екип от разработчици. Навлизат в света бизнеса през 2013 г., когато основават първата си компания, която се занимава с уебдизайн, разработка и маркетингови решения в интернет.

„Истината е, че малкият и среден бизнес не разполага с време и ресурси да управлява социалните си профили, но отчаяно се нуждае от нискобдюжетни решения, за да промотира бизнеса си онлайн”, разказа пред „Труд” Елена Великова, една от съоснователите на компанията. Оттам идва и идеята да създадат софтуера DigitalOcto.io, който да предлага управление на социални профили. „Окто Лабс” вярва, че големите компании, с огромни маркетингови бюджети и скъпи екипи от създатели на съдържание и дизайнери, не трябва да бъдат единствените, които печелят през социалните медии.

Под формата на софтуер като услуга DigitalOcto.io предлага всичко необходимо за успешно разработване на социални профили, като автоматизира задачи и предлага инструменти, които намаляват значително времето, необходимо за поддръжка на профилите и заместват нуждата от специализирани маркетингови екипи.

В момента платформата предлага три инструмента, които покриват трите най-важни аспекта в управлението на социалните медии - създаването на графично (визуално) съдържание, неговото публикуване едновременно в няколко социални мрежи във време, в което да достигне до максимален брой потребители и инструмент за намиране и комуникация с истински и активни потребители, които имат интерес към съответния бизнес.

На четвъртото издание на конкурса b2b Media „Окто Лабс” спечели първа награда за иновативна стартираща компания. Платформата DigitalOcto.io има над 2000 активни потребителя, основно от САЩ, където имат няколко големи партньора, и Европа.

 

За социалните профили

Три съвета към компаниите

Според „Окто Лабс” първото най-важно е да има иновативност и креативност – успехите в социалните медии идват от умението за провокация и общуване с потребителя, защото хората са в социалните мрежи да разговарят, а не да бъдат заливани с големи реклами. Второто е изкуството за разказване на истории – потребителите се интересуват от историята на бизнеса, от истинското му лице и искат да го опознаят повече.

И не на последно място идва силата на съдържанието - създаването на добро, интересно и качествено съдържание е задължителна предпоставка за успех, но също така и доста трудна задача.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Технологии